طول کاراکتر توضیحات متا 120 تا 320 کاراکتر باید باشد و حتماً این قسمت باید بهطوری نوشته شود که کاربر با خواندن آن هم متوجه موضوع آن صفحه شده و هم اینکه برای آن جذابیت داشته باشد تا روی آن کلیک کند. یکی دیگر از مواردی که میتواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا میباشد. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند. طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید.
هدف شما ارائه محتوای مورد نظر کاربران و موتورهای جستجو به آنهاست. طبق بیانیه گوگل شما می بایست چیزی را به کاربران عرضه کنید که به دنبال آن هستند. این فرایند با پیدا کردن خواسته های کاربران و تولید محتوای متناسب با این خواسته آغاز می شود. در این پست می آموزید که چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم و با روش های نوشتن محتوای مناسب برای سئو آشنا خواهید شد. همچنین یاد می گیرید که چگونه به بهینه سازی محتوای سایت برای کاربران و موتورهای جستجو بپردازیم. بنابراین شما میتوانید انواع محتوا برای سایتتان را تولید کنید که رتبههای خوبی در موتورهای جستجو کسب کند.
- از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.
- در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود.
- چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد.
- شروع خوب قطعا می تواند کلید بعدی موفقیت شما در کنار عنوان مناسب باشد و فرد را سر اصل مطلب بیاورد.
- اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه میشود تاثیر آنچنانی ندارند.
یکی از بخش های جدیدی که به سرچ کنسول اضافه شده است، بخش گوگل دیسکاور است. همانطور که میبینید استفاده از کلمات جذاب، منحصربهفرد و همچنین جملاتی مانند مثالهای واقعی برای آموزش سئو میتواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ کلیک داشته باشد. استفاده از تصاویر در نوشتن محتوا سیگنالی برای خزنده های گوگل ارسال میکند و از با کیفیت بودن محتوای شما به گوگل اطلاع رسانی می کند. در سئو کردن محتوا خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و از آن چند بار استفاده کنید. تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است.
زیادهروی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد. در این شرایط ما به شما میگوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت. در دکتر مهندس، متخصصان مسلط به آخرین الگوریتم های گوگل و علی الخصوص تولیدکنندگان حرفه ای محتوا حضور دارند. شما می توانید از تماس با ما ، با ما تماس بگیرید و راجع به کلمات هدف خود مشاوره بگیرید. این تنها یکی از روش های ارتباط برقرار کردن بین صفحات بود، راه های دیگری مثل قرار دادن بخش مطالب مرتبط در بین متون نیز رایج هستند. روش سوم برای پیدا کردن بهترین کلمات (از لحاظ تعداد سرچ و رقابت آن) استفاده از ابزارها است.
چطور محتوایی بهتر از رقبا تولید کنیم؟
پاسخ دقیقی برای طولانی بودن محتوا به عنوان یک مزیت برای سئو وجود ندارد ، اما باید به تمام سوالات مربوط به کاربر در مورد درخواست جستجوی خاص پاسخ دهد. با محتوای طولانی تر ، مطمئناً شانس بیشتری دارید که همه سوالات را پوشش دهید. همانطور که در اول مقاله هم بیان کردیم، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات عمومی و اصلی را مطرح می کنیم. شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید.
چگالی کلمات کلیدی و اشتباهات رایج در این روش منسوخ شده!
یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمهای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری میکنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. همانطور که در بخش هایی بالایی گفته شد، محتوا باید با هدف رفع نیاز کاربر و در نهایت ارائه خدمات خود (سایت) صورت گیرد. به معنای دیگر، اگر یک کاربر بعد از خواندن مطلب یا مقاله شما احساس رضایت و رفع شدن نیاز خود داشته باشد، بدین معناست که شما در نوشتن محتوای سئو شده موفق عمل کرده اید. نه تنها سئو باعث گسترش پایگاه مخاطبان بالقوه ست، بلکه به شما کمک می کند تا در بازارهای جدید وارد شوید. جستجوگران فردی تنها کسانی نیستند که از موتورهای جستجو استفاده می کنند.
از دید موتورهای جستجو، سئو محتوا شامل تمام روشهای سئو و تکنیکهایی است که باعث میشود محتوایتان به راحتی برای رباتهای خزنده قابل شناسایی و خواندن باشد و ساختار مناسبی داشته باشد. داده های ساختار یافته به کدهایی گفته می شود که دارای فرمت مشخصی هستند و به گونه ای نوشته می شوند که قابل درک برای موتورهای جستجو باشند. موتورهای جستجو این داده ها را خوانده و از آنها در نمایش نتایج جستجو بهره می برند. داده ساختار یافته موتور های جستجو را قادر می سازد علاوه بر اینکه بتوانند در میان سایت شما بخزند بتوانند محتوای آن را نیز درک کنند. حتی موتور های جستجو هم به سختی میتوانند محتوای سایت را رمز گشایی کنند زیرا برخی از المان هایی که به نظر ما انسان ها خیلی واضح میآیند، برای ربات های جستجوگر بی معنی هستند. این همان نقطه ای است که داده ساختار یافته اهمیت پیدا می کند.