آیا برای کارکنان ارتقاء مهارت کار می کند؟



سئو با کمک هوش مصنوعی: اطمینان از اقدامات ایمن و اخلاقی
کاترینا هوردینکو
کاترینا هوردینکو

ویراستار تحقیق در Serpstat

فن‌آوری‌های OpenAI هنوز با حرفه‌ای بودن متخصصان باتجربه SEO در شرایط مساوی مقایسه نمی‌شوند. با این حال، این بدان م،ا نیست که استفاده از GPT3 ابزار موثری برای افزایش ترافیک ارگ،ک و به دست آوردن سایر مزایای یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خوب اجرا شده برای ادغام هوش مصنوعی نخواهد بود.

مقاله زیر بر اساس وبیناری است که من با Lukasz Ze،ny، مدیر آن برگزار کردم SEO.London.

بیایید مستقیماً وارد موضوع شویم و ببینیم که آیا پیشبرد تلاش شما در استفاده از ابزارهای یادگیری ماشینی مزیت رقابتی واقعی به شما می‌دهد یا خیر. به بعد!

توانمندسازی کارکنان با هوش مصنوعی

به زبان ساده، GPT-3 موفق ترین تکرار یک مدل پیش بینی زبان است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این ترانسفورماتور میلیاردها پارامتر یادگیری ماشین را برای تکمیل تخصیص هدف ،یب می کند.

معماری مدل ترانسفورماتور

فهرست وظایف کاملاً متنوع است، از ایجاد برنامه، انجام درخواست‌های جستجوی کاربر تا اه، ترجمه. اگرچه این روش هنوز از کاستی‌ها بی بهره نیست (به ،وان مثال، سیستم ML نمی‌تواند محتوا را از نقطه‌نظر م،ایی درک کند)، این فناوری می‌تواند تا حد زیادی در دستان درست عمل کند.

استفاده ایمن از هوش مصنوعی در سئو باید تحت نظارت باشد. صرف وقت خود برای ساختاری ، تکلیف این برنامه ها و قابل فهم تر ، آنها برای هر کدام، نتیجه خواهد داد. می‌تو،د از سیستم بخواهید که متنی را از ابتدا بنویسد، اما مق، با چالش با انتخاب آماده از کلمات کلیدی کارآمدتر است. هرچه ا،امات اصلی شما دقیق تر باشد، ،وجی دقیق تر و واقعی تر به دست خواهید آورد.

لوکاس ز،نی

لوکاس ز،نی

متخصصان سئو می توانند زمینه را کمی بیشتر از طریق اعلان هدایت کنند و همچنین نسخه ای را به دست آورند که دقیق تر باشد، با مردم طنین انداز شود و توسط موتورهای جستجو بهتر هضم شود. اگر لحن صدا درست است، اگر اینطوری چیزها را به مشتریان خود منتقل می کنیم، به آ،ین لمس، خواندن و بررسی نیاز است.

در حالی که کارمندان را با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی توانمند می کنید، همچنین ضروری است که رویکرد آموزش کارکنان خود را برای انجام درست کارها ارتقا دهید تا از یادگیری عمیق و شبکه های عصبی ارائه شده بیشترین بهره را ببرید. دایره استاندارد کار معمولاً نسخه زیر را که توسط Lukasz خلاصه شده است یادآوری می کند:

  • تحقیق کلمات کلیدی و شناسایی URL های متناظر – ایده آل ترین سناریو این است که دسته ای از کلمات کلیدی و URL های منطبق را ارائه دهید.
  • ممیزی و تعریف موضوعات گمشده – شما محتوای خود را به خاطر نوشتن نمی‌نویسید. باید بهینه شود و با مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد. برای پیشرفت کارآمدتر، فهرست موجود را محدود کنید (ممکن است بیش از دویست موقعیت باشد).
  • ایجاد و بازبینی – به شبکه عصبی اجازه دهید جادوی خود را انجام دهد. پس از آن، بررسی نتیجه آن و کمک به هنر دیجیتال به دست آمده ضروری است.
  • با ردیاب‌های کلیدواژه کار کنید – با استفاده از بر،ب‌های توصیفی برای پاسخگویی به جنبه‌های نام تجاری خود از طریق تحقیق کلمات کلیدی به صورت ارگ،ک‌تر و به شیوه‌ای شخصی‌تر، کارایی را افزایش دهید.

علاوه بر کمک به متخصصان سئو در تولید محتوا، فناوری هایی مانند به او بدهید که می تواند تصاویر تولید کند. چنین برنامه‌های خلاقانه‌ای ابزارهای عالی برای افزایش عملکرد شما و ساده‌سازی دامنه کار برای انجام منظم هستند. هنگام استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، می توان با دستکاری هایی که به سختی از ع، های واقعی و طرح های انتزاعی تشخیص داده می شوند، تصاویر عالی به دست آورد. به ،وان مثال، این ابزارها می توانند برای ارتقاء برند شما یا نشان دادن پست های شما با تصاویر بسیار خاص الهام بخش و مفید باشند (حتی اگر درخواست های شما طول، باشد و شامل چندین ،صر توصیفی باشد).

تکلیف کاملاً به شما بستگی دارد – متخصصان می توانند چنین ابزارهایی را برای ایجاد ع،، ارائه محتوای موجود در یک سبک هنری دیجیتال خاص و موارد دیگر دستور دهند. داستان سرایی بصری برای محتوای شما بدون هیچ گونه دردسری از گشت و گذار در ارائه دهندگان ع، رایگان، مزیت بزرگ ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی مدرن است.

بدون شک، تصمیم‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی تا حد زیادی به پیشرفته بودن ابزار بستگی دارد. نسبت پیشرفت ها و اصلاحاتی که در اینجا و اکنون اتفاق می افتد مطمئناً می تواند به شما امکان پیش بینی آینده رسانه های تصویری را بدهد.

چند راه برای استفاده از خدمات مرتبط با GPT-3 در سئو

جدای از روش های ذکر شده برای استفاده از مدل های تولید محتوا در عمل، ارزش داستان سرایی شما از طریق چنین ابزارهایی به میزان دقیق بودن دستورات شما بستگی دارد.

بهترین روش‌ها برای اندازه‌گیری عملکرد شما با پیشرفت‌های هوش مصنوعی برای صنایع خلاق همراه است، و Serpstat یک نمونه عالی برای نشان دادن تفاوت استفاده از این فناوری‌ها با جزئیات بیشتر است:

  • ابزار سازنده مقاله – این یک راه حل خوب برای ایجاد خلاصه محتوا برای کپی رایترها، ایجاد محتوای از ابتدا و ارائه ایده های جدید برای مقالات خود، از جمله ،اصر مهم آنها مانند ،وان است.
  • ابزار سازنده مقاله ابزار سازنده مقاله

  • است،اج کلمات کلیدی – با کمک آن، متخصصان سئو می توانند محتوای خود را از دیدگاه گوگل تجزیه و تحلیل کنند و پس از بررسی م،ایی رقبای برتر در همان بازار، نتایج رقابتی تری ارائه دهند.
  • است،اج کلمات کلیدی

  • ال،ای کلمات کلیدی – با راه‌های بسیار زیادی برای استفاده از این ابزار، بیشتر به دلیل روشی ساده و کارآمد برای ایجاد بر،ب‌ها، فیلترها و غیره و همچنین گسترش فهرست کلمات کلیدی آن مورد استقبال قرار می‌گیرد.
  • ال،ای کلمات کلیدی

  • FAQ نسل. هنگام ساختن ساختار سؤالات متداول خود، مهم است که موضوعات مرتبط و مفید را در نظر بگیرید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از سؤالات جستجو از پایگاه داده Sepstat است که ممکن است برای مخاطبان شما مفید باشد. به خاطر داشته باشید که برای درک آسان، مطالب را واضح و مختصر نگه دارید. می‌تو،د از این ابزار برای قطعه‌ها و قالب‌ها استفاده کنید تا پیوندهای درون سایت خود را تقویت کنید و بازاریابی ایمیلی خود را با استفاده از این پیشنهادات به ،وان موضوع تقویت کنید.
  • FAQ نسل

مشکلات زیادی وجود دارد که با پیاده سازی راه حل های هوش مصنوعی قابل حل هستند. برجسته ترین مثال این است که افزونه های ترجمه را در وب سایت خود بگنج،د و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان بیشتری از کشورهای مختلف دسترسی ساده ای به محتوا و ارزش اطلاعاتی شما ارائه می دهند. یک پلاگین ترجمه معمولی می تواند به طور خودکار تبدیل سایت به لیست زبان هایی را که توسط DeepL پشتیب، می شوند شروع کند.

استخدام مترجمان حرفه ای تقاضای بیشتری خواهد داشت، بنابراین استراتژی ارائه شده راهی مقرون به صرفه برای پایبندی به مشکل و ارائه یک راه حل کاربردی به موقع است. علیرغم نظر گسترده در مورد نتایج غیر کامل روش، چنین ابزارهایی بیش از آنچه در ابتدا به نظر می رسد توانا هستند. با مقیاس‌پذیری ،ب‌وکارتان، می‌تو،د شکاف‌هایی را در محتوای خود پر کنید که تاکنون برای ابزارهای ترجمه معاصر غیرقابل دسترس است (مخصوصاً وقتی که مربوط به وبلاگ‌های فنی باشد).

آیا به دنبال افزایش تلاش های سئو و ایجاد محتوای جذاب هستید؟

امروز ابزارهای هوش مصنوعی Serpstat را امتحان کنید و خودتان تفاوت را ببینید. با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، می تو،د اولین قدم را بردارید و قابلیت اطمینان ما را تجربه کنید.

ثبت نام کن!

رایج ترین مشکلات ابزارهای تولید هوش مصنوعی

یکی از بزرگترین نگر،‌ها این است که تولید محتوا و رتبه‌بندی موتورهای جستجو که صرفاً توسط فناوری‌های هوش مصنوعی انجام می‌شود، همیشه توسط گوگل قابل تحمل نخواهد بود. پیروی از استانداردهای پیاده سازی ایمن هوش مصنوعی، در این مورد، به م،ای تغییر ن، گیرنده هدف محتوای شماست – این محتوا باید خواننده محور باشد تا اینکه بر روی دستکاری موقعیت سایت شما در SERP متمرکز شود و از نظر رضایتمندی از اه، جستجوی کاربران نباشد.

بیایید دقیق تر باشیم. چنین رویکردهایی مانند مترادف برای تولید یک متن جدید موثر نخواهد بود. استفاده از برنامه ها و فناوری های هوش مصنوعی برای انجام کارهای مختلف امکان پذیر است، اما باید آن را دنبال کنید راهنمای گوگل برای مدیریت ریسک من،. فقدان تنوع در ،وجی تولید شده هیچ ارزش جدیدی برای محتوا ایجاد نمی کند و فقط منجر به نتایج تکراری یا مغرضانه می شود.

متأسفانه، فهرست مشکلاتی که ممکن است هنگام برخورد با کمپین های بازاریابی محتوا بر اساس هوش مصنوعی با آن مواجه شوید، تنها به چند عامل محدود نمی شود:

  • فقدان کنترل – ا،ر ابزارهای خودکار معاصر از نظر سفارشی سازی بی بهره هستند. بنابراین نمی توان جزئیات و ا،امات محتوای خاصی را ارائه کرد. حتی اگر اینطور باشد، ظرفیت فناوری سرویس در سطح توسعه من،ی برای مطابقت با تمام استانداردهای ورودی نیست. اگرچه چنین سیستم‌های ML را می‌توان آموزش داد، اما این فرآیندی نیازمند منابع است.
  • ناسازگار با ا،امات مح،اتی بالا به بیان ساده، GPT و سیستم های مشابه نیازهای مح،اتی بالایی دارند و به طور کلی با همه سیستم ها سازگار نیستند. اگر از آنها استفاده می کنید، این را در نظر داشته باشید. اگر برای استراتژی سئوی خود برای یکپارچه سازی هوش مصنوعی با یک شبکه پیشرفته کار می کنید، چنین ابزارهایی ممکن است برای تکمیل وظایف محول شده ضعیف باشند.
  • بوم بسیار ساده برای جستجوی تصمیمات من، – در حال حاضر، ظرفیت انسان برای استفاده از اطلاعات و یافتن پاسخ های من، در موقعیت های پیچیده بسیار پیشرفته تر از چیزی است که حتی مک،سم های یادگیری عمیق می توانند به صورت روزانه ارائه دهند. به ،ه خود، هنوز جا برای توسعه یک درخت تصمیم برای هر سیستم پردازش زبان طبیعی وجود دارد.
  • سوگیری نژادی، ،تی و مذهبی – از آنجایی که خود شبکه مستعد جمع آوری محتوای جدید فقط بر اساس مطالب موجود است، سوگیری های موجود در سیستم را تسریع می کند. این منجر به ایجاد سطوح اضافی سوگیری های ذاتی در داده های آموزشی می شود.

اهمیت استفاده اخلاقی و مسئولانه از فناوری

با بسیاری از نظرات بحث برانگیز در مورد این موضوع، یک چیز مطمئن است – تأثیر هوش مصنوعی عمیق تر از آن است که مردم بپذیرند. هنگام تنظیم استفاده از این ابزارها و محافظت از تجربیات پیشرفته کاربر بدون نقض حقوق مالکیت م،وی دیگران، هنوز نقاط خالی زیادی وجود دارد.

اخلاق هوش مصنوعی این است که چگونه کارشناسان سئو و سایر کاربران نهایی مسئولیت پذیر هستند تا از مزایای آن اجتناب کنند و از مسائل مربوط به حریم خصوصی داده ها اجتناب کنند و به دنبال نوآوری در پروژه های خود باشند. از آنجایی که این ابزارها بسیار در دسترس هستند، سیاست های مربوط به هر طرف درگیر، از جمله ،ت ها، سازمان ها، و متخصصان فردی است. به همین دلیل است که در آینده انتظار می‌رود خدمات نظارتی بیشتری برای شناسایی و مجوز استفاده از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شود.

جمعش کن

با در نظر گرفتن همه موارد، تأثیر هوش مصنوعی تنها در بازار شتاب بیشتری می گیرد و به عملکرد کارشناسان و تیم های مختلف کمک می کند. استفاده از چنین فناوری هایی از منظر فنی بصری است. با این حال، کارایی واقعی آن بستگی به این دارد که چقدر اصول و الگوریتم های آن را برای رسیدن به سطح رقابت کلی در صنعت درک کنید.

مهم نیست که این موضوع در حال حاضر چقدر زیاده روی کرده است، جستجوی راه‌های من، برای استفاده از این ابزار مطمئناً می‌تواند منجر به بهبود تجربه کاربری و پیروی دقیق‌تر از ا،امات Google شود. به جای تمرکز کامل بر روی عملکرد ابزارهای هوش مصنوعی و به خطر انداختن عملکرد سایت خود، عالی است که با ایجاد تعادل بین همکاری انسان و هوش مصنوعی، بهترین ها را از هر دو دنیا به دست آورید.

خطایی پیدا کردید؟ آن را انتخاب کنید و Ctrl + Enter را فشار دهید تا به ما بگویید

آیا وقت ندارید اخبار را دنبال کنید؟ جای نگر، نیست! ویراستار ما مقالاتی را انتخاب می کند که قطعا در کار شما به شما کمک می کند. به انجمن دنج ما بپیوندید 🙂

با کلیک بر روی دکمه، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید.


منبع: https://serpstat.com/blog/ai-،isted-seo-ensuring-safe-and-ethical-practices