نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.
فناوری می تواند یک هادی یا یک مانع باشد. هر کاری که ما برای بازاریابی ،ب و کارهای محلی انجام می دهیم قرار است در یک برخورد انس، به اوج خود برسد. وقتی نقش خود را به درستی انجام دهیم (و نیروهای خارجی به ما لبخند بزنند)، فناوری ما را به هم متصل می کند. هنگامی که ما سهم خود را اشتباه می کنیم (یا نیروهای خارجی مانع ما می شوند)، فناوری می تواند تأثیر ناامید کننده ای داشته باشد که برندهای محلی را از مشتریان خود جدا کند و همه در این معامله ضرر کنند.
پدیده مدرن جستجوی محلی مفهوم «نعمت ،یبی» را مثال میزند. از دست دادن کنترل بر بخشهای مهم سفر مشتری میتواند منبع استرس مشروع برای مالکان و بازاریابان باشد. البته استرس برای ما خوب نیست و به همین دلیل است که امیدوارم این پیام تسکین دهنده باشد: کنترل مهمترین جنبههای سفرهای مصرفکننده بهشدت در کنار شما باقی میماند و میتو،د بدون بخشهایی که باید دست از کار بکشید، پیشرفت کنید. ما به لطف گزارش اخیر Moz، تأثیر بررسیهای ،بوکار محلی بر رفتار مصرفکننده، دادههایی برای پشتیبانگیری از این موضوع داریم، و امیدوارم ستون امروز برخی از بارها را که ممکن است شما را سنگین کرده باشد، بردارد.
داده
بیایید با کمی وقت گذاشتن شروع کنیم تا واقعاً به م،ای آن فکر کنیم 96٪ از بزرگسالان نظرات ،ب و کار محلی را می خوانند. اساساً تقریباً همه افراد جامعه شما این محتوا را مطالعه می کنند و آن را به عریض ترین راه ممکن به درب ورودی شما تبدیل می کنند، اما حقیقت این است که در فضایی وجود دارد که شما فقط تا حدی آن را کنترل می کنید. با توجه به اینکه تنها 11 درصد از خوانندگان نقد به پیامهای برند بر افکار عمومی اعتماد دارند، بررسیها اهمیت زیادی دارند و این واقعیت سختی است که آنها عمدتاً در فضاهای دیجیتالی اتفاق میافتند که اجاره میکنید و نه مالک آن.
اگر مشکلی در نظرات شما در پلتفرمهای شخص ثالث مانند Google، Nextdoor یا Yelp رخ دهد، مانند حمله هر،مه، یا ناپدید شدن تصادفی نظرات شما به دلیل یک اشکال یا بهروزرس،، یا یک مشتری عصب، که نیمهحقیقت یا صریح فریاد میزند. دروغگویی از طریق یک مگافون در میان تعداد کمی از بررسی ها، شما دسترسی مستقیم محدودی به وضوح دارید. پلتفرمها ممکن است به درخواستهای شما برای کمک پاسخ دهند یا ندهند، و برخی از مشتریان ممکن است حتی بهترین پیشنهادات شما را برای حل شکایات خود نادیده بگیرند – احساس از دست دادن کنترل خیالی نیست.
اینم خبر خوش: برای 91٪ از مشتریان بالقوه شما، گام بعدی که پس از خواندن نظرات برمیدارند، آنها را در فضاهایی قرار میدهد که متعلق به شماست. 51٪ به وب سایت شما سر می زنند، که شما کاملاً آن را کنترل می کنید، 27٪ از محل ،ب و کار شما بازدید می کنند که شما نیز کاملاً آن را کنترل می کنید، و 13٪ با شما تماس می گیرند و این شما هستید که تلفن و خطوط متنی، ایمیل، فرم ها را کنترل می کنید. ، و چت زنده. جدا از 8 درصدی که از بررسی ها به نمایه هایی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی اجاره می کنید منتقل می شود، مدیریت تجارب مشتری تقریباً در کنار شما و در خانه شماست.
با ممانعت از بروز حوادث ناگوار مانند آلوده شدن وب سایت شما به ب،زار، بسته شدن موقت محل شما به دلیل بیماری، یا قطع برق که خطوط تلفن شما را ،اب می کند، به نظر می رسد که شما در طول تقریباً تمام پست مسئول تجارب کلیدی مشتری/برند هستید. بررسی سفر مصرف کننده یک خبر عالی، واقعا! اما مسئولیت های بزرگی با خود دارد.
تبدیل در مرحله بعدی پس از بررسی
زم، که مصرف کنندگان از خواندن نظرات به مراحل بعدی خود می روند، قیف گسترده شروع به باریک شدن می کند. ،ب حدا،ر تبدیل از اقدامات بعدی بستگی به استقبال من، در هر سه این فضا دارد:
وب سایت ،ب و کار محلی
چه مشتریان از نمایه بررسی به صفحه اصلی وبسایت شما کلیک کنند یا به صفحه مقصدی که فهرست شما به آن پیوند داده شده است، این استقبال را برای آنها آماده کنید:
-
یک وبسایت در دسترس، ایمن، از نظر فنی تمیز و بهینهشده که حاوی محتوای چندرسانهای و ویژگیهایی است که مشتری برای برداشتن گامهای بعدی خود به سمت معامله نیاز دارد.
-
اطلاعات بسیار قابل مشاهده در مورد هر راهی که مشتری می تواند با شما تماس بگیرد و از آن بازدید کند، از جمله تلفن، متن، چت، پیام، ایمیل، فرم ها، ساعات کار، نقشه ها و مسیرهای نوشته شده.
-
بررسیهای شخص اول اضافی برای ارائه شواهد بیشتر در مورد شهرت خوب شما و در مواقعی که اشکالات باعث میشوند نظرات شخص ثالث شما از بین بروند.
-
یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد برای امضای معامله.
محل ،ب و کار شما
چه محل ،ب و کار شما محل فیزیکی شما باشد یا مکان مشتریان شما، می تو،د با موارد زیر در این مرحله اصلی بدرخشید:
-
خدمات استثنایی به مشتریان مبتنی بر آموزش کارکنان شما و مدیریت خوب کل ا،یستم خدمات مشتری. از آنجایی که 65 درصد از نویسندگان نقد می گویند که به دلیل تجربه خدمات بد یا بی ادبانه به مشتریان، نقدهای منفی نوشته اند، ایجاد یک شرکت کارمند محور که هم شادی و هم مفید بودن را در بر می گیرد، بهترین گزینه برای ایجاد شهرت عالی است.
-
مراقبت دقیق از زنجیره تامین شما. 63 درصد از نویسندگان نقد می گویند که پس از ،ید محصولات بد، نقدهای منفی نوشته اند. کیفیت موجودی شما هم از ،یدهای تکراری و هم از رتبهبندی بالا پشتیب، میکند.
-
لیست دقیق مشاغل محلی آنلاین. 52 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی پس از مواجهه با اطلاعات تجاری نادرست در اینترنت، نظرات منفی خود را نوشته اند. استفاده از نرمافزار مدیریت فهرستها مانند Moz Local میتواند تضمین کند که آنچه در مورد ،ب و کار شما به صورت آنلاین منتشر میشود (مانند ساعات کار، آدرسها و خدمات کلیدی) با آنچه مشتری در دنیای واقعی تجربه میکند مطابقت دارد و از ناراحتی و ناامیدی جلوگیری میکند.
گزینه های تماس شما
این که آیا یک خواننده نقد در کنار خط تلفن، خط نوشتار، چت زنده، فرم وبسایت یا ایمیل شما میچرخد، به او کمک کنید تا تبدیل بعدی را انجام دهد:
-
کاهش زمان توقف در خط تلفن خود به حداقل ممکن
-
اطمینان حاصل کنید که همه نمایندگان عمومی ،ب و کار در محصولات، خدمات و خطمشیهای شما به خوبی آموزش دیدهاند
-
ارائه برآوردهای واقع بینانه از زم، که مشتری به جای صحبت ، با یک شخص زنده، یک آدرس ایمیل در چت بگذارد، چه زم، پاسخ خواهد داد.
-
کاهش تعداد فیلدهای فرمی که مشتری باید قبل از رسیدن به شما پر کند
-
ارائه گزینه پشتیب، پس از ساعت کاری
-
و البته، برای 8 درصدی که به ،وان گام بعدی پس از خواندن نظرات، از فضاهای اجارهای شما در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بازدید میکنند، مطمئن شوید که اطلاعات تماس کامل شما در نمایههای شما گنجانده شده است.
با وجود اختلال در بازار اینترنت، بسیاری از موارد در مورد مشاغل محلی ثابت مانده است
در حالی که نوآوریهای تکنولوژیک در حال انجام است، آشکار است که رفتارهای ریشهدار مصرفکننده همچنان از یک الگوی سنتی پیروی میکنند که صدها سال است وجود داشته است. به طور خلاصه، مردم شهر شما میخواهند بدانند دیگران در مورد ،بوکار شما چه میگویند >>> مردم میخواهند برای یک معامله احتمالی با ،ب و کار شما ارتباط برقرار کنند. همه این چرخه همیشه به صورت آفلاین اتفاق افتاده است، و تنها تغییر واقعی این است که ابزار برخی از این ارتباطات تا حدی به صورت آنلاین تغییر کرده است.
درست همانطور که صاحبان مشاغل همیشه مجبور بودند بدون توانایی کنترل شهرت دهان به دهان که جامعه آنها برای آنها در ایوان های جلو و بالای نرده ها ایجاد می کرد، انجام دهند، صاحبان مشاغل مدرن می توانند بدون کنترل مستقیم احساسات نام تجاری آنلاین که در فضاهایی وجود دارد زندگی کنند. به جای مالکیت باید اجاره کرد. در حالی که درست است که روابط عمومی سنتی ممکن است قبل از اینکه بررسی های ،ب و کار محلی آنلاین صدای مشتریان را آنقدر بلند کند، قدرت بیشتری برای شکل دادن به ادراک عمومی داشته است، ،صر نه چندان محرمانه ماندگاری و وفاداری به برند بدون تغییر باقی می ماند: تجربیات عالی مشتری در زمان و در اطراف. خدمات پایه موفقیت هستند
آنچه امروزه هر ،بوکار محلی به آن نیاز دارد، برنامهای متفکرانه برای مدیریت داراییهای دیجیتال است که اکنون به این تجربیات مثبت مصرفکننده کمک میکند. بنابراین، دستور العمل برنده، توسعه استانداردهای بالا برای فضاهایی است که مالک آن هستید (وب سایت، محل ،ب و کار، و ا،ر روش های تماس) و تا حد امکان در فضاهایی که اجاره می کنید (نمایه های آنلاین حاوی اطلاعات ،ب و کار محلی شما) عمل کنید. ، نظرات و محتوای اجتماعی). با یک استراتژی قابل اجرا و ابزارهای با کیفیت خوب برای مدیریت این ا،یستم، توسعه نام نیک شما در جامعه ای که به آن خدمت می کنید، به دنبال خواهد داشت.
دانش قدرت است؛ گزارش کامل نظرسنجی Moz: تأثیر بررسی های ،ب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده را بخو،د
منبع: https://moz.com/blog/post-review-local-consumer-journey