
تهدیدات امنیتی بر تمامی افرادی که به صورت آنلاین کار می کنند، به ویژه بازاریابان دیجیتال که چندین وب سایت، کانال محتوا و حساب های رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنند، وجود دارد.
یک نقض جدی می تواند اطلاعات ،ب و کار و مشتری را فاش کند و بر نتایج نهایی همه ،، که درگیر هستند تأثیر بگذارد.
همانطور که مجرمان سایبری راه های جدیدی برای سرقت داده های خصوصی ارائه می کنند، اهمیت امنیت وب در بازاریابی دیجیتال همچنان در حال افزایش است.
اما رایج ترین آسیب پذیری های امنیتی کدامند؟ چگونه می تو،د از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود محافظت کنید؟
مناطقی از اهمیت امنیت سایبری در بازاریابی دیجیتال: چگونه می تو،د از آنها محافظت کنید؟
بازاریابی دیجیتال به شدت بر مدیریت ایمن داده ها و حساب های آنلاین متکی است.
برای این منظور، بازاریابان ممکن است اقدامات پیشگیرانه مشابهی را انجام دهند که هر فردی که به دنبال محافظت از حریم خصوصی خود است، انجام می دهد. با این حال، وجود دارد هستند برخی از جنبه هایی که منحصر به فرد حرفه ای است که به صورت آنلاین کار می کنند.
در اینجا برخی از مهم ترین زمینه هایی که بازاریابان باید در نظر بگیرند آورده شده است.
رسانه های اجتماعی و رمزهای عبور حساب
دنیای رسانه های اجتماعی چالش های امنیت سایبری گسترده ای را برای بازاریابان دیجیتال ایجاد می کند.
برای شروع، ما به امنیت خود پلتفرمها ایمان داریم، حتی مید،م که نقضهای داده در مقیاس بزرگ ممکن است در مقطعی اتفاق بیفتند.
با این حال، از آنجایی که تا حد زیادی از کنترل ما خارج است، ما باید روی آنچه که میکنیم تمرکز کنیم می توان انجام دادن. به عبارت دیگر مراقب رفتار خودمان باشیم.
بک لینک های خود را بررسی کنید
در مورد افرادی که به سایت شما پیوند می دهند، بینش فوری دریافت کنید
یک کلیک روی پیوند اشتباه یا فراموش ، ،وج از یک دستگاه مش، می تواند وجهه برند را مخدوش کند و داده های حساس را به خطر بیندازد.
این قو،ن را هنگام مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی برای کاهش خطرات امنیتی دنبال کنید:
- فقط از رمزهای عبور قوی استفاده کنید، ی،ی حداقل هشت کاراکتر حاوی حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها.
- امتیازات دسترسی اعضای سابق تیم را لغو کنید بنابراین آنها نمی توانند پس از ، تیم شما چیزی را از حساب ها پست، حذف یا ویرایش کنند.
- احراز هویت دو مرحله ای را روشن کنید به طوری که، حتی اگر یک رمز عبور به خطر بیفتد، یک مرحله اضافی برای ورود موفقیت آمیز وجود دارد.
- از سرویس نظارت استفاده کنید که وب روشن و تاریک را برای نشانه هایی که نشان می دهد جزئیات حساب شما لو رفته است بررسی می کند.
- استفاده از برنامه های شخص ثالث را محدود کنید و اسکریپت هایی با مجوزهای حساب.
- از دستگاه های شخصی وارد سیستم نشوید; به جای آن از یک دستگاه کار اختصاصی استفاده کنید.
- هرگز از حساب های بازاریابی یا برند برای اه، شخصی استفاده نکنید.
- اگر عضوی از یک تیم بزرگتر هستید، از شخصی بخواهید قبل از ارسال محتوا روی آن کار ویرایشی انجام دهد.
وب سایت ها، CMS ها و هاست های وب
ایمن نگه داشتن سایت ،ب و کار و وب سایت های مشتری باید در اولویت قرار گیرد. اگر یک هکر وارد سیستم شما شود، بهترین حالت این است که آنها سایت را به طور موقت غیرقابل استفاده کنند.
بدترین شکل قضیه؟
آنها داده های حساس را می دزدند یا آنها را برای باج نگه می دارند.
در هر صورت، شهرت شما به ،وان یک حرفه ای در خطر است.
این نگر،های مربوط به امنیت سایبری دیجیتال مارکتینگ با میزبان وب شروع میشود. ما به شما توصیه می کنیم فقط از یک هاست معتبر که دارای ویژگی های امنیتی داخلی است استفاده کنید. همچنین اگر از سرور مجازی یا اختصاصی استفاده می کنید، همیشه هزینه اضافی گزینه مدیریت شده را بپردازید.
این بدان م،ی است که شما تنها مسئول جنبه های فنی سرور نیستید. سطوح اولیه امنیت برای شما انجام می شود و اگر مشکلی پیش بیاید، کارشناسان آماده کمک هستند.
علاوه بر این، یک سپر سایت یا فایروال یک لایه امنیتی اضافی بین باطن وب سایت و اینترنت عمومی فراهم می کند. همه درخواستها نظارت میشوند و فعالیتهای غیرعادی به راحتی شناسایی میشوند.
همچنین مهم است که سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) و سایر نرم افزارهای وب سایت خود را به روز نگه دارید. مجرمان سایبری و توسعهدهندگان یک بازی موش و گربه را انجام میدهند، جایی که یکی آسیبپذیریها را کشف میکند و دیگری سعی میکند تا در اسرع وقت آنها را برطرف کند، قبل از اینکه آسیب زیادی وارد شود.
به روز رس، ها با این اصلاحات جدید ارائه می شوند و معمولاً می توانند به صورت خودکار یا با یک کلیک نصب شوند. بنابراین، یک تنبل و ساده لوح نباشید که فکر نمی کند سایت آنها هدف قرار گیرد. نرم افزار خود را به روز نگه دارید.
بعلاوه، انجام پشتیبانگیری منظم به شما امکان میدهد تا در صورت بروز نقص، به راحتی به یک نسخه فعال سایت برگردید.
ب،زارها و ویروس ها
گاهی اوقات، هکرها برای ورود به سیستم شما به نیروی بی رحم متکی هستند، مانند حدس زدن رمزهای عبور یا سوء استفاده از یک آسیب پذیری ذاتی در وب سایت شما. با این حال، اغلب اوقات، آنها ابتدا هدف خود را با ب،زار آلوده می کنند.
این ویروس ها و تروجان ها می توانند از همه جهات به صورت مخفیانه وارد شوند.
به ،وان مثال، رایانه شخصی شما ممکن است آلوده شود و پس از آپلود فایل در وب سایتی که مدیریت می کنید، ممکن است ناخودآگاه کد م،بی را منتقل کنید که داده های خصوصی را می دزدد و آن را برای هکر ارسال می کند.
بک لینک های خود را بررسی کنید
در مورد افرادی که به سایت شما پیوند می دهند، بینش فوری دریافت کنید
در این سناریو، یک رمز عبور به خطر افتاده پشت دسترسی غیرمجاز نبود. امنیت رایانه شما به اندازه امنیت وب سایت مهم بود.
به خاطر داشته باشید که اگر به طور منظم با مشتریان مکاتبه کنید و همه افراد در تیم شما درجات مختلفی از دسترسی به حساب ها را داشته باشند، خطرات امنیتی بسیار افزایش می یابد.
بنابراین، وقتی در نظر می گیرید که چگونه از وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی خود محافظت کنید، نقش مهم امنیت شبکه خانگی و شخصی در بازاریابی دیجیتال را فراموش نکنید.
در اینجا چند قدم وجود دارد که بازاریابان دیجیتال می توانند برای جلوگیری از گسترش ب،زارها انجام دهند:
- وسایل جداگانه برای محل کار و منزل داشته باشید بنابراین فعالیت شخصی شما نمی تواند روی حساب های حرفه ای شما تأثیر بگذارد.
- از نرم افزار آنتی ویروس با محافظت بلادرنگ استفاده کنید و مشتریان خود را به انجام همین کار تشویق کنید.
- روی دستگاه های کاری خود فایروال داشته باشید بنابراین فقط ترافیک و برنامه های قابل اعتماد می توانند اجرا شوند.
- با استفاده از VPN به اینترنت متصل شوید برای رمزگذاری ترافیک خود و جلوگیری از جاسوسی.
ایمن ماندن در وای فای عمومی اولویت شماره یک است. اگر مشکلاتی در اتصال به VPN وجود دارد، اینجاست راهنمای دقیق برای دور زدن این مشکلات.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
به ،وان بازاریاب، ما دائما از افزونه های وب سایت و ابزارهای مستقل برای آسان تر ، زندگی استفاده می کنیم. هنگام تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال و امنیت وب خود، در نظر داشته باشید که این ابزارها خطرات خود را به همراه دارند.
درست مانند CMS ها، افزونه ها و افزونه ها باید به روز نگه داشته شوند تا ایمن بمانند.
علاوه بر این، همیشه بهتر است راه حل های شناخته شده با سابقه مثبت را انتخاب کنید از یک جایگزین آزمایش نشده اگرچه ممکن است به نظر برسد که یک ابزار جدید دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید، اما اگر یک خوکچه هندی اولیه و امنیتی باشید، میتواند بیشتر ضرر داشته باشد تا مفید.
خوشبختانه امروزه بررسی رتبهبندیها، بررسیها و تعداد دانلودهای یک ابزار آسان است.
برای راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر و مستقل، به یاد داشته باشید که از رمزهای عبور قوی استفاده کنید و احراز هویت دو مرحله ای برای محافظت از حساب های شما.
پست الکترونیک
وقتی صحبت از ایمیل می شود، نمی تو،د اهمیت امنیت سایبری در بازاریابی دیجیتال را دست کم بگیرید. خواه مدیریت کمپینها یا انجام امور مدیریت معمولی باشد، حقیقت این است که بخش خوبی از تلاشهای بازاریابی صرف ایمیلها میشود.
متأسفانه، صندوق های پست الکترونیکی پلتفرم های بسیار آسیب پذیری هستند. این عمدتا به دلیل فیشینگ –به ،وان مثال، زم، که مجرمان سایبری ایمیل های جعلی ارسال می کنند که تقریباً از چیز واقعی قابل تشخیص نیستند.
هدف این است که شما را فریب دهیم تا روی پیوندهای خطرناکی کلیک کنید که شما را با ب،زار آلوده می کند یا جزئیات ورود شما را ضبط می کند. به ،وان مثال، یک صفحه بانکی جعلی که اطلاعات بانکی واقعی شما را می دزدد.
در تئوری، ،، که در بازاریابی دیجیتال کار می کنند در شناسایی تلاش های فیشینگ ماهرتر هستند، اما حتی عاقل ترین ها نیز می توانند قرب، این ترفندها شوند.
برای بهبود امنیت ایمیل در میان تیم بازاریابی خود، می تو،د:
بک لینک های خود را بررسی کنید
در مورد افرادی که به سایت شما پیوند می دهند، بینش فوری دریافت کنید
- سیاستی را اجرا کنید عدم ارائه اطلاعات محرمانه از طریق ایمیل
- از جستجوگر URL استفاده کنید در کنار نرم افزار آنتی ویروس برای شناسایی لینک های فیشینگ.
- احراز هویت دو مرحله ای دستی را انجام دهید. به این م،ی که ایمیلهای قانونی را به آدرس ایمیل فرستنده ادعایی ارسال کنید یا اعتبار آن را با استفاده از یک کانال ثانویه (مانند فیسبوک مسنجر) تأیید کنید.
معاملات
با در نظر گرفتن اهمیت امنیت سایبری، تجارت الکترونیک در لیست بالایی قرار دارد.
بازاریابان وب معمولاً با مشاغل آنلاینی کار می کنند که از خدمات پرداخت استفاده می کنند و داده های مشتری را مدیریت می کنند. مجرمان سایبری شبانه روز تلاش می کنند تا به این اطلاعات دست پیدا کنند.
همانطور که می تو،د تصور کنید، معرفی مشتریان به معا، خطرات امنیتی را افزایش می دهد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که فروشگاه آنلاین به آنها اجازه ثبت نام و ذخیره اطلاعات پرداخت خود را بدهد.
بنابراین، مشتریان باید تشویق شوند تا خودشان از رمزهای عبور قوی و احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنند.
مهندسی اجتماعی همچنین چالش های امنیت سایبری را در بازاریابی دیجیتال ایجاد می کند. این زم، است که مجرمان به ،وان مشتری ظاهر می شوند و از نقاط ضعف انس، برای دور زدن امنیت استفاده می کنند. به ،وان مثال، تماس تلفنی در یک سفارش جعلی یا تماس با پشتیب، مشتری و صحبت ، با آنها برای افشای اطلاعات محرمانه، مانند جزئیات ورود.
بنابراین، مطمئن شوید که فرآیندهای تأیید دقیق را اجرا می کنید هنگام برخورد با مشتریان یک به یک
برای کاهش خطرات امنیتی مرتبط با تجارت الکترونیک، ما همچنین به شما توصیه می کنیم:
- فقط داده های لازم برای تکمیل تراکنش ها را ذخیره کنید. نگه داشتن داده ها فقط درخواست دزدیده شدن آنها است و حتی ممکن است قو،ن حریم خصوصی را نقض کند.
- همیشه از گواهی SSL امن برای پروتکل HTTPS استفاده کنید. امروزه ا،ر میزبان های وب این را به صورت استاندارد ارائه می دهند.
- از خدمات پرداخت قابل اعتمادی که مطابق مقررات هستند استفاده کنیدمانند ا،امات PCI-DSS برای تراکنش های کارت اعتباری.
- به افزونه های وب سایت مربوط به پرداخت توجه ویژه ای داشته باشید. آیا به روز و پرکاربرد هستند؟
مواد بازاریابی
داراییهای کپی و بازاریابی به اندازه دادههای مالی مفید نیستند، اما هنوز نمیخواهید کارتان به دست اشتباه بیفتد.
به یاد داشته باشید به از مجوزها یا پوشه های محافظت شده با رمز عبور استفاده کنید هنگام به اشتراک گذاری مطالب بین تیم و مشتریان خود.
حتی تبدیل فایلها از Word به PDF قبل از اشتراکگذاری، یک لایه امنیتی اضافی میافزاید، زیرا میتواند رباتهای خودکاری را که در تلاش برای است،اج اطلاعات متنی هستند فریب دهد.

نتیجه
اگر می خواهید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید و با خیال راحت تجارت خود را گسترش دهید، اهمیت امنیت وب در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.
شما می تو،د با استفاده از اصول اولیه امنیتی، مانند رمزهای عبور قوی، احراز هویت دو مرحله ای، ابزارهای وب به روز و نرم افزار آنتی ویروس، خطر را کاهش دهید. VPN ها و جدا ، فعالیت خانه و محل کار نیز می تواند کمک کننده باشد.
بیشتر از همه، به یاد داشته باشید که استفاده از عقل سلیم و آموزش در مورد خطرات امنیت سایبری، مانند فیشینگ و مهندسی اجتماعی، در حفظ امنیت دادههای دیجیتال شما بسیار موثر است.

بیوگرافی نویسنده: Milos Djordjevic متخصص سئو و دارای مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی است. علاقه مند به ابزارهای فناوری و دیجیتال و ارتباط من، و موثر آنها. کار در VPNCentral، با تاکید بر اهمیت حفاظت از اینترنت و حریم خصوصی.
منبع: https://blog.linkody.com/guides/web-security-in-di،al-marketing