ایران رپورتاژ خرید رپورتاژ آگهی تعرفه رپورتاژ معتبرترین خبرگزاری ها | گلدلینک


ایران رپورتاژ خرید رپورتاژ آگهی تعرفه رپورتاژ معتبرترین خبرگزاری ها | گلدلینک

در این مقاله، شما می‌ توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان اینجا آموزش دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب ‌تر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می باشد. سایت اگهی تخصصم اینه سایت اگهی برتر جهت ثبت آگهی و درج آگهی تخصص، محصولات و خدمات تخصصی شما عزیزان می باشد. +++ در مورد قیمت ها نیز می تونید به لینک زیر برای سفارش رپورتاژ آگهی از سایت ما رو شرایط رو بخونید و برای وبلاگ ها نیز به این ایمیلی که نوشتین، قیمت هارو ارسال می کنیم. اگر متن و محتوای تولید شده در یک سایت مرتبط به محصول یا خدمات ما منتشر شود، با توجه به اعتماد گوگل به سایت مورد نظر می‌تواند کمی از این اعتماد را شامل سایت و کلمه کلیدی مورد نظر شما کند.

مورد مهمی که در لینک باید مد نظر باشد، لینک فالو می‌باشد، چرا که در صورتی که ما دارای لینک فالو در سایت مورد نظر برای رپوتاژ باشیم یعنی سایت منتشر‌کننده ما را تایید کرده و گوگل نیز زود اعتماد می‌کند. ولی در نوفالو ما این اعتبار را از سایت هدف و گوگل دریافت نخواهیم کرد. البته که لینک فالو در کنار نوفالو باعث اعتماد بیشتر گوگل از نظر این که این رپورتاژ به صورت مصنوعی درج نشده و به خاطر مفید بودن مطلب می‌باشد نیز بسیار تاثیر گذار است. درست است که خرید رپرتاژ و درج آگهی تبلیغاتی در سایت‌های عمومی و خبری دست ما را باز گذاشته و راحت‌تر می‌توانیم انتخاب کنیم.

  • هیچ‌کدام از سرویس‌ها و خدمات سئو در سئوسل دارای ضمانت پشتیبانی دائمی [نمی‌باشند].
  • در حین لینک سازی به هیچ عنوان چند لینک رپورتاژ را داخل یک متن قرار ندهید.
  • مانند سایر روش های تبلیغاتی ، برای انتشار یک رپورتاژ نیاز به صرفه هزینه دارید، اما در مقایسه با سایر روش ها ، خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های مختلف، بسیار مقرون به صرفه تر بوده و بازدهی بسیار خوبی هم دارد.

سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت کرده و رسانه های مدنظر خود را انتخاب کنید. برای تولید هر محتوای متنی، اصول و استاندارهای پیوسته و جداگانه‌ای لحاظ میشود. رویکرد اصولی و استاندارد محور ما، بخش اصلی کیفیت رپورتاژی ما را تشکیل می‌دهد که این امر به خودی خود موجب بهره‌وری بیشتر شما مشتری عزیز در رپورتاژهایتان خواهد بود. گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد.

خرید ریپورتاژ آگهی از سایت های دلخواه شما

همان طور که می‌دانید بسیاری از رسانه‌ها، رپورتاژ شما را در بخش‌های پربازدید سایت منتشر نمی‌کنند اما اگر شما می‌خواهید در صفحات اصلی و پربازدید دیده شوید و میزان نمایش رپورتاژ خود را افزایش دهید، از جایگاه خبری تریبون استفاده کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مورد، بسته به شرایط رسانه است. برخی از رسانه ها به هیچ عنوان با قرار دادن ویدئو در ریپورتاژ موافقت نمی کنند.

پکیج رپورتاژ آگهی اختصاصی + اجرای کمپین رپرتاژ

هدف ما طبیعی سازی هست و باید روالی رو پیش بگیرید که از دید گوگل غیرطبیعی نباشه. بستگی به منبعی داره که ثبت رپورتاژ داخلش انجام میشه و متغیر هست. در صورتی که میزبان رپورتاژ هستید، رسانه خود را معرفی نمائید.

در پلن ۳ رپورتاژ آگهی ما رپورتاژ آگهی شما را در ۸ وبلاگ فارسی زبان با پیج اتوریتی بالای ۳۸ قرار میدهیم. اسپم اسکور بیشتر از آنکه به کیفیت محتوا مرتبط باشد به لینک سازی خارجی شما و سایت هایی که به آنها لینک داده اید مرتبط است. در این مقاله ابتدا می آموزیم بک لینک چیست و پس از آن فاکتورهای مورد نظر گوگل برای تعیین ارزش بک لینک و تاثیر آن بر سئو به شما آموزش داده میشود. در هر ریپورتاژ میتوانید 3 تصویر ارائه نمایید و هر رپورتاژ حداکثر میتواند 1500 کلمه داشته باشد. تیتر و مقاله شما نباید به صورت کاملا تبلیغاتی باشد و به صورت یک راهنمای خرید منتشر می شود. برای 8 سایت اتوریتی بالای خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن رپورتاژ انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم.

رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک های بسیار قوی در زمینه سئو و افزایش رتبه در گوگل است. از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد که سایت های دیگر در میان مقالات و نوشته هایشان به سایت شما لینک بدهند. این لینکها مهمترین نوع بک لینک هستند که میتوانند تاثیر بسیار زیادی در رتبه سایت داشته باشند.

از دیگر چالش های ‌این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه‌‌ رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکت‌های تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژ‌‌‌ها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمی‌‌رسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانه‌‌‌ها در صدد جلب مشتریان بیشتری می‌‌باشند. بنابراین بهتر است لینکسازی کلمه کلیدی ریپورتاژ، زیر اولین عنوان (اولین عنوان بعداز مقدمه) انجام شود.