اینستاگرام به تازگی فاش کرده است که تبلیغات محتوای مارک دار را به ،وان تبلیغات مشارکتی تغییر نام می دهد و روش های جدیدی را برای همکاری برندها و سازندگان در تلاش های تبلیغاتی ارائه می دهد.
تبلیغات مشارکتی چگونه کار می کنند تبلیغات مشارکتی به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که محتوایی را که از حساب ایجادکننده یا شریک دیگر نشأت میگیرد، گسترش دهند و همکاری گستردهتری را تسهیل کنند.
فرمت تبلیغاتی به روز شده به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا طیف وسیع تری از محتوای ارگ،ک اینستاگرام را به ،وان تبلیغات مشارکتی تبلیغ کنند. این شامل محتوای برند با بر،ب شراکت پولی، پستهای همکاری اینستاگرام، نامگذاریهای@، بر،بهای افراد، بر،بهای محصول و سایر محتوایی است که بر،ب شراکت پولی را نشان نمیدهند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند بدون نیاز به پست موجود، آگهیهای مشارکت جدید در Ads Manager ایجاد کنند. برای تطبیق با این موارد استفاده اضافی، این شرکت در حال به روز رس، مجوزها است تا تبلیغات مشارکتی را حتی کاربر پسندتر کند.
تست اولیه طبق گفته اینستاگرام، تبلیغات مشارکتی کارآمدترین و شفافترین روش برای همکاری تبلیغکنندگان و شرکا در کمپینهای تبلیغاتی است. دادههای آنها نشان میدهد که کمپینهایی که تبلیغات مشارکتی را با تبلیغات تجاری (BAU) ،یب میکنند، منجر به 53٪ نرخ کلیک بیشتر، 19٪ هزینه کمتر برای هر اقدام و احتمال 99٪ عملکرد بهتر از تبلیغات BAU به تنهایی میشوند.
تو عمیق تر شما می تو،د در مورد آگهی های جدید در وبلاگ متا.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات جدید روشی بسیار کارآمد و شفاف را برای همکاری برندها و سازندگان در کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهد. با فعال ، تبلیغات انواع مختلف محتوای ارگ،ک اینستاگرام، این تبلیغات همکاری گستردهتر و افزایش تعامل کاربران را تسهیل میکنند.
در آزمایشهای اولیه، تبلیغات جدید ثابت کردهاند که نرخ کلیک بهطور قابلتوجهی بالاتر، هزینه کمتر به ازای هر اقدام، و احتمال عملکرد بهتر از تبلیغات سنتی ،ب و کار معمولی دارند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/instagram-has-re،nded-content-ads-to-partner،p-ads-409470