این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 29 ژانویه



گوگل شبکه لینک فرانسوی را جریمه کرد

در سال 2014، مت کاتس از گوگل در توییتی نوشت: «امروز ما در حال انجام اقداماتی در مورد یک شبکه پیوند فرانسوی هستیم که دستورالعمل‌های کیفیت ما (Buzzea) را نقض می‌کند.»

Buzzea کمتر از اینکه شبکه پیوند نامیده می شود هیجان زده بود و گفت که آنها “با این ادعا مخالفند، زیرا ما هرگز از تمایل به حفظ جنبه اخلاقی مقالات حمایت شده بر روی لینک های با کیفیت و طبیعی که ایجاد شده اند، متوقف نشدیم.” در نتیجه این پنالتی، Buzzea رسماً آن را ، کرد.

همه چیز در مورد آن را در Google Takes Down Another Link Network، Buzzea فرانسه بخو،د.

این به سختی اولین شبکه پیوندی بود که گوگل پس از آن رفته بود:

Buzzea اولین شبکه از چندین شبکه پیوندی است که گوگل شناسایی کرد و در سال 2014 علیه آنها اقدام کرد:


همچنین در این روز


فیس‌بوک در حال آزمایش استثناهای موضوع ایمنی برند برای تبلیغ‌کنندگان است

2021: فیسبوک با استناد به نگر،‌های ایمنی برند تبلیغ‌کنندگان، گفت که این ویژگی به بازاریابان اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در کنار محتوای بالقوه حساس نشان دهند یا خیر.


گوگل حذف ت،یر قطعه های ویژه نوار سمت راست را متوقف کرده است

2020: نش،‌های وب نشان‌داده‌شده در قطعه‌های برجسته که در ریل سمت راست نتایج دسک‌تاپ Google ظاهر می‌شوند، همچنان در فهرست‌های اصلی ارگ،ک گنجانده می‌شوند.


ویدئو: لیزا بارون در روزهای اولیه وبلاگ نویسی سئو

2020: در این ،مت از مجموعه وبلاگ باری شوارتز، او با بارون در مورد روزهای قدیمی سئو گپ زد و سپس به چگونگی تغییر حرفه او در طول سال ها ادامه داد.


چگونه بفهمیم که زمان پرداخت برای ابزارهای تجزیه و تحلیل جستجو فرا رسیده است

2019: کارشناسان بازاریابی جستجو در مورد زمان پرداخت برای ابزارهای تجزیه و تحلیل جستجو، عواملی که باید در نظر گرفته شوند و بهترین استفاده را از آنچه ،یداری می کنید، بازخورد ارائه ،د.


Google ورودی صوتی و نتایج گفتاری را به جستجوی وب تلفن همراه اضافه می کند

2019: Google یک میکروفون به ،مت جستجوی Google.com در تلفن‌های Android اضافه کرد تا جستجوی صوتی وب تلفن همراه را فعال کند.


به Google بگویید کدام گزارش را در کنسول جستجوی جدید Google گم کرده اید

2018: دکمه ای در کنسول جستجوی بتا توضیح می دهد که چرا همه گزارش های قدیمی منتقل نشده اند.


Merkle Q4 2017: رشد کلیک روی تبلیغات جستجو کاهش یافت، هزینه تبلیغات در گوگل، بینگ، یاهو 23 درصد افزایش یافت.

2018: بینگ و یاهو شاهد افزایش 32 درصدی هزینه تبلیغات جستجو نسبت به سال گذشته بودند. هزینه های گوگل نسبت به سه ماهه سوم اندکی کاهش یافته است.


Adobe: رشد هزینه‌های جستجوی پولی در سه ماهه چهارم کند شد، موبایل همچنان به دسکتاپ ادامه داد

2016: هزینه تبلیغات ،ده فروشی برای تبلیغات ،ید موبایل در سه ماهه چهارم تقریباً دو برابر شده است.


جستجو در ع،‌ها: GoogleBot Band، Inside Out Post-It Art & Hangouts Pillow

2016: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.



مت کاتز گوگل: سعی نکنید از طریق دایرکتوری های مقاله لینک بسازید

2014: این پاسخ کاتس به «آیا باید با استفاده از دایرکتوری‌های مقاله پیوند ایجاد کنم؟» بود.


گزارش: Google نزدیک (دوباره) به حل و فصل ضد انحصار اتحادیه اروپا

2014: دو توافق ضد انحصار قبلی به شدت مورد مخالفت قرار گرفتند و در نتیجه توسط منتقدان و رقبای گوگل ش،ت خوردند.


ممکن است گوگل مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار برای پتنت ترول شود

2014: در سال 2012 از گوگل خواسته شد 15.8 میلیون دلار بپردازد. شاکیان همچنین به دنبال حق امتیاز مستمر بودند که دادگاه آن را اعطا کرد.


افراد، ویدیوها، اخبار: توییتر فیلترهای جستجوی جدیدی اضافه می کند

2014: همچنین فیلترهای «ع،‌ها»، «افرادی که دنبال می‌کنید» و «نزدیک شما» برای اصلاح بیشتر نتایج وجود داشت.


Seattle Seahawks در 33 ایالت برای جستجوهای Bing Super Bowl پیشتاز است

2014: بینگ همچنین جست‌وجوهای بازیکن را اندازه‌گیری کرد، با پیتون منینگ، م،ع برون،، 72 درصد از جست‌وجوها را نسبت به راسل ویلسون، م،ع سیهاوکز، برنده شد.


برنامه پاداش‌های بینگ اکنون در دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است

2014: کاربران iOS و Android می‌توانند با انجام جستجو در تلفن خود، اعتبار Bing Rewards (به سمت کارت‌های هدیه برای برندهایی مانند آمازون، ای،‌با، و دومینوس) ،ب کنند.


تبلیغ کنندگان بودجه PLA را 600٪ در سه ماهه چهارم افزایش دادند. روند به احتمال زیاد ادامه دارد

2013: این تبلیغ کنندگان با نرخ کلیک بالاتر و هزینه به ازای هر کلیک کمتر از تبلیغات متنی پاداش دریافت ،د.


مطالعه: نظرات و تصاویر باعث افزایش کلیک در موبایل می شود

2012: تصاویر و نظرات در ثبت حرکات چشم و کلیک کاربران بسیار مهم بود.


یک سال بعد حتی گوگل از موفقیت کلیک برای تماس غافلگیر شد

2011: گوگل هر ماه میلیون ها تماس را مشاهده می کرد و به بخش اصلی تعداد زیادی از کمپین های تبلیغاتی جستجوی موبایل تبدیل شده بود.


جستجوی تصاویر موبایل Google تصاویر محبوبی را دریافت می کند

2010: وقتی از Google Images در گوشی هوشمند بازدید می‌کردید، «تصاویر محبوب» و پیوندی برای مرور تصاویر محبوب‌تر را مشاهده می‌کنید.


رتبه بندی Yelp در Google AdWords ظاهر می شود

2010: گوگل تایید کرد که “ویژگی را آزمایش می کند که در آن تبلیغات متنی در صفحات نتایج جستجوی گوگل ممکن است شامل رتبه بندی ستاره ها و پیوندهایی به سایت های شخص ثالثی باشد که تجارت تبلیغ کننده را بررسی کرده اند.”


درآمد مایکروسافت بیش از برآوردهای خدمات آنلاین پس از زیان، بیشتر در بینگ و آیفون

2010: خدمات آنلاین، که تبلیغات آنلاین و بینگ را در خود جای داده است، 581 میلیون دلار درآمد در مقایسه با 609 میلیون دلار سال قبل گزارش کرده است.


Goojje، A Google China Knockoff

2010: این یک موتور جستجوی پایه است که با نام گوگل و لوگوی گوگل بازی می کند.


تست رابط جدید گوگل ادوردز

2009: رابط جدید شبیه به سیستم نمودار/گرافی است که Google Analytics استفاده می‌کرد.


Google Toolbar برای فایرفا،، برگه «بیشتر بازدید شده» را مانند کروم اضافه می کند

2009: زم، که یک برگه خالی جدید را در فایرفا، باز کردید، سایت‌هایی که بیشتر بازدید می‌کردید، فهرست شدند.


جستجوگران YouTube: همه چیز درباره موسیقی است

2009: تحقیقات Hitwise نشان داد که 72٪ از 50 عبارت برتر جستجوی سایت از دسامبر 2008 مربوط به موسیقی است.


افزونه جستجوی زنده «پیشنهاد خودکار» برای فایرفا، منتشر شد

2009: می تو،د آن را به صورت دستی از طریق افزونه جستجوی زنده به جعبه جستجوی فایرفا، خود اضافه کنید.


تبلیغات تلویزیونی گوگل نشان می دهد که DVR ها چگونه بر تبلیغات شما تأثیر می گذارند

2009: تیم تبلیغات تلویزیونی گوگل از اضافه شدن معیارهای جدیدی که جزئیات بازدیدهای تبلیغاتی با تغییر زمان را توضیح می دهد، اعلام کرد.


مارتین شادل (Lazer،) در سانحه هوایی کشته شد

2009: او که به طور گسترده با دسته آنلاین lazer، خود شناخته می شود، در رویدادهای مختلف حضور داشت.


ماشین نمای خیابان گوگل بامبی را می کشد و بعد از آن تصاویر را حذف می کند

2009: گوگل گفت این تصویر به دلیل درخواست های متعدد کاربران با استفاده از گزینه حذف تصویر نمای خیابان حذف شده است.


پوزیشن شش پنالتی (یا باگ) گوگل یک واقعیت

2008: مت کاتس از گوگل این رفتار را تایید کرد و گفت که گوگل قبلاً شروع به مع، ، آن کرده است.


مرکز تبلیغات مایکروسافت برای تقویت تبلیغات در شبکه دیجیتال وال استریت ژورنال

2008: این یک معامله بزرگ برای مایکروسافت بود، به طوری که برنامه تبلیغاتی آنها را در معرض 20 میلیون کاربر منحصر به فرد و بیش از 330 میلیون بازدید از صفحه در ماه قرار داد.


مبارزه حقوقی بیزانس برای کنترل Ask.com Parent IAC

2008: این «جنگ باز» بین بری دی،، مدیرعامل IAC و لیبرتی مدیا، یکی از بزرگترین حامیان و سرمایه گذاران آن بود.


یک بار دیگر، یک پرونده قتل گوگل

2008: یک زن بریت،ایی به دلیل تلاش برای قتل شوهرش پس از تحقیق در مورد روش های گوگل در گوگل محکوم شد.


برین گوگل سانسور چین را یک “منفی خالص” خواند

2007: برین استدلال می کرد که برخی اطلاعات بهتر از بی اطلاعی است.


شایعات تلویزیون گوگل قانونی نیستند

2007: این یک فریب بود.


گوگل دومین متاورس حیات را در گوگل ارث در چین می‌سازد؟

2007: فقط شایعات زیاد


Topix.net و Tribune در معامله سندیکای طبقه بندی شده متقابل

2007: تریبون قراردادی منعقد کرده بود که به موجب آن Topix محتوا و یک پلتفرم پشتیبان برای آگهی‌های کالاهای عمومی در سایت‌های رو،مه‌های خود ارائه می‌کرد.


جستجوی اخبار + شخصی سازی + رسانه های اجتماعی = ویکیو

2007: ویکیو مقاله‌های وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری اصلی را با نظرات و بر،ب‌های کاربران ویکیو ،یب کرد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرس، نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 28 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 30 ژانویه >


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-29-392336