
بروزرسانی: 23 خرداد 1404
با گزارش موضوعات SEMRUSH ، استراتژی محتوای ارگانیک رقیب خود را کشف کنید
یافتن موضوعاتی که باعث موفقیت رقبای شما می شود نباید یک بازی حدس زده باشد.
Semrush با شناخت نیاز به بینش دقیق تر از جامعه کاربران ما ، Teamicsport جدید را در تحقیقات ارگ،ک برای برنامه های اشتراک Guru و Business معرفی می کند.
بر اساس بازخورد شما ، ما این ابزار را توسعه داده ایم تا به شما اجازه دهیم بلافاصله موضوعات ترافیک بالا را که فقط با چند کلیک از سئو رقبای خود استفاده می کنند ، کشف کنید.
بیایید ببینیم که چگونه گزارش مباحث جدید تحقیقات رقیب شما را تغییر می دهد.
چه جدید: گزارش مباحث در تحقیقات ارگ،ک
با استفاده از پایگاه داده گسترده کلمات کلیدی اختصاصی SEMRUSH و الگوریتم های یادگیری ماشین هوش مصنوعی ، مباحث گزارش می دهد و صفحات برتر رتبه دامنه و کلمات کلیدی مرتبط با آنها را در موضوعات منسجم شناسایی و گروه بندی می کند. این گروه های موضوعی منع، کننده چگونگی درک Google دامنه به صورت موضوعی هستند و دیدگاه روشنی از نقاط قوت محتوا و مناطق تمرکز آن را ارائه می دهند.

این امر دید فوری را به استراتژی های محتوای رقبا و عملکرد موضوع ارائه می دهد.
از اینجا ، می تو،د یک تصویر را بگیرید ، آن را به صفحه گسترده صادر کنید یا روی هر یک از کاشی های صفحه کلیک کنید تا بیشتر کاوش کنید.
ویژگی ها و مزایای اصلی
گزارش مباحث ، بینش را در مورد استراتژی های محتوای رقبا باز می کند و به شما این امکان را می دهد تا استراتژی محتوای خود را با اعتماد به نفس شکل دهید. در اینجا چند نمونه از کارهایی که می تو،د با آن انجام دهید آورده شده است.
مباحث برنده را با یک نگاه کشف کنید
مباحث گزارش رابط ، تحقیقات رقیب را با سازماندهی بصری قوی ترین صفحات غیر مارک خود در موضوعات ساده می کند. هر کاشی تصویری از عملکرد خود را نشان می دهد ، نشان دهنده ترافیک ، حجم جستجو و مشکل متوسط \u200b\u200bکلمه کلیدی (KD ٪) است - به شما در اولویت بندی موضوعات با بالاترین پتانسیل کمک می کند.
پوشش محتوا را برای بینش های عمیق تر درک کنید
فراتر از شناسایی مباحث با عملکرد برتر ، گزارش مباحث دیدگاهی عمیق در مورد چگونگی پوشش رقبا در وب سایت های خود ارائه می دهد. برای هر موضوع ، می تو،د تعداد صفحات (زیرمجموعه) ، جنبه های موضوعی را که به آنها می پردازند و ترافیکی که هر یک از آنها ایجاد می کند ، کشف کنید.
خوشه های کلمات کلیدی را بسازید و مدیریت کنید
گزارش مباحث ، خوشه های کلمات کلیدی آماده استفاده را بر اساس صفحات رتبه برتر دامنه ارائه می دهد و یک نقطه شروع قوی برای استراتژی محتوای شما به شما می دهد. هر خوشه با دقت سازمان یافته است و می تواند فوراً برای ادغام یکپارچه در گردش کار شما صادر شود.
علاوه بر صادرات ، می تو،د برای به اشتراک گذاری سریع یا استفاده بیشتر ، خوشه ها را در کلیپ بورد خود کپی کنید. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد این کلمات کلیدی را به سازنده استراتژی کلمات کلیدی اضافه کنید ، جایی که می تو،د آنها را بیشتر سازماندهی کنید یا آنها را با کلمات کلیدی سفارشی خود تکمیل کنید.
درک موضوعات و صفحات
در این گزارش ، یک موضوع موضوعی گسترده است که چندین صفحه مرتبط را در یک وب سایت پوشش می دهد ، در حالی که یک صفحه زیرنویس در آن موضوع است که اطلاعات دقیق تری را ارائه می دهد.
به ،وان مثال ، برای دامنه macrostax.com ، این گزارش معیارهایی را در شش موضوع اصلی سایت ارائه می دهد ، که در 101 صفحه پوشش داده شده است. موضوع "مح،ات و اطلاعات تغذیه ای" شامل صفحاتی مانند "کا،ی پخت سوشی" و "کا،ی مرغ سسدیلا" است.
برای هر موضوع اصلی ، می تو،د ببینید:
- ،ن ترافیک ارگ،ک ماهانه
- حجم جستجوی کل (از کلمات کلیدی که این صفحات برای آنها رتبه بندی می کنند)
- تعداد صفحات در هر موضوع
- مشکل متوسط \u200b\u200bکلمه کلیدی (kd ٪) از هر موضوع صفحه
همچنین می تو،د با کلیک روی یک کاشی مورد نظر برای دسترسی به ج، دقیق زیر ، معیارهای مربوط به کلمات کلیدی هر صفحه را مرور کنید.

گزارش مباحث را از کجا پیدا کنید
در پلت فرم SEMRUSH ، می تو،د موضوعاتی را در هر دو مرور دامنه و ابزارهای تحقیق ارگ،ک پیدا کنید.
نمای کلی دامنه
در مروری بر دامنه ، دریافت یک مرور کلی موضعی از سایت رقیب شما به آس، وارد ، دامنه آنها است.

برای یافتن ویجت مباحث ، که یک نمای کلی از مباحث وب سایت را ایجاد می کند که بیشترین ترافیک ارگ،ک را ایجاد می کند ، به پایین بروید.

برای حرکت مستقیم به گزارش کامل در ابزار تحقیق ارگ،ک ، روی این ویجت کلیک کنید.
تحقیقات ارگ،ک
در ابزار تحقیق ارگ،ک ، می تو،د "مباحث " برگه بین "رقبا " و "صفحات " زبانه ها URL خود را وارد کنید ، روی "کلیک کنید"جستجو، "و برای تولید گزارش موضوعات خود به این برگه بروید.

برای جستجوی مباحث مربوط به دامنه دیگر ، به سادگی URL را در نوار جستجو در بالا به روز کنید.

برای هر حجم اضافی و معیارهای مشکل در حجم اضافی ، روی هر کاشی حرکت کنید.

برای دیدن لیست مفصلی از کلمات کلیدی برای بینش های عمیق ، روی کاشی کلیک کنید. این امر باعث می شود روند تجزیه و تحلیل عملکرد موضوع شفاف تر و آسان تر باشد.

از این گزارش ، می تو،د لیست مورد نظر کلمات کلیدی را صادر کرده و آنها را برای تجزیه و تحلیل متن، به لیست کلمات کلیدی سفارشی خود اضافه کنید.

تبدیل بینش به عمل با موضوعات موجود در ارگ،ک
گزارش مباحث جدید فقط مربوط به دیدن آنچه برای رقبای شما کار می کند نیست - این در مورد اعمال استفاده از آن داده ها است ، بنابراین می تو،د تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید که نتایج را به دنبال دارد.
در اینجا چگونه می تو،د آن را به کار بگیرید:
بهترین مباحث را در استراتژی محتوای رقیب خود مشخص کنید
با تجزیه و تحلیل نمرات دشواری کلمات کلیدی و داده های کلمات کلیدی دقیق برای صفحات خاص ، می تو،د یک استراتژی متمرکز بر ایجاد محتوای بهینه شده در مورد موضوعات با عملکرد بالا و اثبات شده ایجاد کنید.
به ،وان مثال ، پس از ورود به دامنه رقیب در صنعت تن، اندام ، ممکن است متوجه شوید که "تمرینات و تمرینات" موضوع اصلی آنهاست. علاوه بر این ، مقاله "تمرین مورف" آنها هر ماه هزاران بازدید را انجام می دهد. همچنین دارای نمره دشواری با کلمات کلیدی کم است.

این نمره پایین نشان می دهد که "تمرین مورف" موضوعی است که می تو،د با ایجاد محتوای بهتر ، به طور بالقوه از رقیب خود پیشی بگیرید.
روی کاشی کلیک کرده و ج، زیر را مرور کنید.

این به شما خوشه کلمات کلیدی را نشان می دهد که از آن صفحه ترافیک خود را دریافت می کند.
از اینجا ، شما یک نقشه راه واضح برای عمل دارید: می تو،د یک مقاله مشابه بهینه شده برای همان کلمات کلیدی با ترافیک بالا ایجاد کنید ، و چشم انداز منحصر به فرد خود را برای ایستادگی اضافه کنید.
فراتر از محتوا ، داده ها حتی ممکن است الهام بخش استراتژی های تبلیغاتی گسترده تر باشد - مانند میزب، یک رویداد تمرین مورف برای جذب مخاطبان و تقویت فرصت های تعامل.
زمینه های مشتری را تقویت کنید
به دلیل ماهیت بصری ، گزارش مباحث همچنین می تواند به شما در ایجاد زمین های جامع و اقناعی کمک کند که استراتژی محتوا را مستقیماً به نتایج تجاری عملی پیوند می دهد.
به ،وان مثال ، بگویید که خدمات محتوای خود را به یک شرکت مراقبت از چمن می اندازید. پس از تجزیه و تحلیل دامنه رقیب خود ، می فهمید که "انواع چمن و نگهداری" یک موضوع اصلی است. به طور خاص ، محتوای "بهترین زمان برای کاشت بذر چمن" باعث ایجاد ترافیک قابل توجهی می شود و نمره دشواری با کلمات کلیدی کم است.

شما سایر فرصت های مربوط به رقابت کم مانند "خدمات مراقبت از چمن" و "بهترین زمان برای آب چمن" را شناسایی می کنید.

با استفاده از این داده ها ، می تو،د یک سری محتوا را با محوریت این مباحث ایجاد کنید تا به صاحبان خانه توصیه های ساده و عملی ارائه دهید. و از آنجا که تعداد ،ن زده شده در ترافیک مرتبط با هر صفحه وجود دارد ، زمین شما داده محور و قابل اعتماد خواهد بود.
سرانجام ، می تو،د استراتژی را با اه، رشد بلند مدت گره بزنید. به ،وان مثال ، شما نشان می دهید که چگونه رتبه بندی برای این مباحث می تواند اقتدار مشتری را در صنعت ایجاد کند ، یک جریان مداوم از ترافیک ارگ،ک ایجاد کند و مرحله ای را برای فروش محصولات یا خدمات پیشرفته تر تنظیم کند.
این رویکرد جامع ، زمین شما را قانع کننده تر می کند و شما را به ،وان یک شریک استراتژیک در موفقیت آنها قرار می دهد.
خوشه های کلمه کلیدی با تأثیر بالا را اهرم کنید
با هدف قرار دادن خوشه ها به جای کلمات کلیدی فردی ، می تو،د چندین اصطلاح جستجوی را رتبه بندی کرده و محتوای تأثیرگذارتر و مرتبط با آن ایجاد کنید. گزارش مباحث ، کشف خوشه های کلمات کلیدی را که موفقیت رقبای شما را هدایت می کند آسان می کند و آنها را در یک استراتژی که می تو،د روی آن عمل کنید سازماندهی می کنید.
به ،وان مثال ، اگر در صنعت مسافرتی هستید ، ممکن است یک سایت مسافرتی محبوب ماجراجویی مانند Alltrails.com وارد کنید. این ابزار بهترین موضوعات محتوای عملکرد را برای آن دامنه نمایش می دهد.

همانطور که نشان داده شده است ، Alltrails.com موضوعی با عملکرد بالایی از "مسیرهای پیاده روی عمومی" دارد. نگاهی دقیق تر نشان می دهد که کلمات کلیدی مانند "مسیرهای پیاده روی در نزدیکی من" ، "مسیرهای پیاده روی در نزدیکی من" و "مسیرهای پیاده روی در نزدیکی من" ترافیک قابل توجهی را به همان صفحه هدایت می کنند.

به جای ایجاد صفحات جداگانه برای هر اصطلاح ، این خوشه را می توان با یک صفحه جامع و بهینه سازی شده هدف قرار داد.
علاوه بربا خوشه کلمه کلیدی هر صفحه برای گسترش و سفارشی سازی بیشتر می تواند به طور مستقیم به سازنده استراتژی کلمات کلیدی صادر شود.

حدس و گمان را از تحلیل موضوع رقیب خارج کنید
بیایید به شما کمک کنیم تجزیه و تحلیل موضوع رقیب خود را ساده تر و عملی تر کنید. فرصت های نقطه ، ایجاد برنامه های محتوا قوی تر و پیشی از رقابت - همه در زمان کمتری.
آماده کشف استراتژی برنده رقیب خود هستید؟
به تحقیقات ارگ،ک بروید و امروز مباحث محتوای آنها را کشف کنید.
منبع: https://www.semrush.com/blog/topics-report/