بررسی ابزار Ubersuggest: آیا ارزشش را دارد؟



یک ضرب المثل گرافیکی "آیا Ubersuggest ارزشش را دارد؟

البته پاسخ من این است: بله، Ubersuggest ارزشش را دارد!

می دانم که به نظر مغرضانه است، اما جدی می گویم. من ابزاری را پیشنهاد نمی کنم که پشتش نمی ایستم.

بسیاری دیگر از بازاریابان دریافته اند که Ubersuggest ارزش ارائه می دهد و آنها را به راه درستی در تحقیقات کلمات کلیدی خود و سایر زمینه ها شروع می کند.

آنچه برای من بیشترین اهمیت را دارد این است که ،، که از این ابزار استفاده کرده اند می گویند که آن چیزی را که وعده می دهد انجام می دهد.

من از دیدن اینکه چگونه رویکرد تحقیقات بازاریابان را تغییر داده و استراتژی های بازاریابی آنها را تغییر داده است، لذت برده ام.

اما شما مجبور نیستید حرف من را قبول کنید. بیایید Ubersuggest را در عمل قرار دهیم.

Ubersuggest در بررسی: ویژگی های اصلی

می‌خواهم بررسی Ubersuggest شما را بشنوم.

اما این بدان م،است که ابتدا باید با ابزار بازی کنید.

بنابراین، به داشبورد Ubersuggest بروید و یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا ببینید چقدر می‌تو،د با این ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید.

Ubersuggest ابزار تحقیق کلمات کلیدی.

در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد – اجازه دهید آنها را به ،وان چهار بزرگ معرفی کنیم:

  • داشبورد
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • برآورد ترافیک
  • بک لینک ها

هر ویژگی در بخش‌های مختلف خود بسته‌بندی بیشتری دارد، بنابراین اجازه دهید هر کدام را مرور کنیم:

  1. داشبورد
داشبورد Ubersuggest

داشبورد مرکز شماست. در اینجا، می تو،د اطلاعات مربوط به سایت خود را وارد کنید و پروژه هایی برای پیگیری اه، و عملکرد کلی ایجاد کنید.

بخش هایی برای کشف فرصت های سئو و ردیابی رتبه شما در کلمات کلیدی هدفمند وجود دارد. داشبورد همچنین شامل یک فضای کاری برای نظارت بر نگاشت کلمات کلیدی قبلی شما و توسعه خطوط کلی محتوا است.

  1. تحقیق کلمات کلیدی
Ubersuggest ابزار تحقیق کلمات کلیدی.

در این بخش، می‌تو،د کلمات کلیدی را با مروری بر آن‌هایی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، مرور کنید. همچنین می تو،د ببینید که آیا رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند یا خیر.

می‌تو،د از سایر ویژگی‌های این بخش برای ایده‌های کلیدواژه‌ای، پاسخ به سؤالات از طریق محتوا با استفاده از همان کلمات کلیدی و ردیابی ترافیک کلمات کلیدی استفاده کنید.

  1. برآورد ترافیک
اوبر ،ن ترافیک را پیشنهاد می کند.

برآورد ترافیک به شما یک نمای کلی از سایت شما یا یک URL صفحه خاص می دهد.

شما می تو،د احساسی نسبت به رتبه بندی کلمات کلیدی ارگ،ک خود داشته باشید – حتی کلمات کلیدی SEO، ترافیک ارگ،ک ماهانه و اعتبار دامنه خود.

همچنین می تو،د صفحات برتر خود را بر اساس ترافیک بررسی کنید تا عملکرد آنها را بررسی کنید و استراتژی های موفق را در صفحات جدید خود تکرار کنید.

  1. بک لینک ها
اوبر بک لینک ها را پیشنهاد می کند.

بخش بک لینک ها شامل یک بررسی کننده بک لینک است که دارای اعتبار دامنه شما، دامنه های ارجاع دهنده و تجزیه و تحلیل عملکرد بک لینک هر صفحه است.

Ubersuggest checker backlink.

شما می تو،د با است،اج لینک های رقبا و ایجاد محتوا در همان موضوع، چیزهای بیشتری را کشف کنید.

حتی می‌تو،د از فهرست صفحه منبع ابزار برای شناسایی افرادی که برای دسترسی به بک لینک تماس بگیرید، استفاده کنید. به این ترتیب، می تو،د دامنه های ارجاع دهنده را قفل کنید.

اوبر ویژگی هایی را پیشنهاد می کند که ممکن است از آنها آگاه نباشید

Ubersuggest تکامل یافته است، بنابراین ممکن است ،اصر جدیدی وجود داشته باشد که هنوز آنها را امتحان نکرده اید.

ما به طور مداوم Ubersuggest و افزونه Chrome آن را به روز می کنیم تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

اوبر ویژگی هایی را پیشنهاد می کند که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید.

می تو،د با استفاده از Ubersuggest با استفاده از ابزار تجسم کلمه کلیدی در بخش تحقیق کلمات کلیدی و ویژگی Keyword Generator ایده های کلیدواژه را دریافت کنید.

فهرست کلمات کلیدی به شما امکان می دهد محتوایی را که ایجاد می کنید و کلمات کلیدی تولید شده در طول فرآیند تحقیق را مدیریت و ذخیره کنید.

اوبر ایده های کلمه کلیدی را پیشنهاد می کند.

تجسم کلمات کلیدی یکی از ابزارهای جدید کشف کلمات کلیدی Ubersuggest است.

این به شما کمک می کند لیست کلمات کلیدی خود را پیگیری کنید و فرصت های کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد.

Ubersuggest سوالات مبتنی بر حرف اضافه را به شما نشان می دهد که جستجوگران واقعی در مورد کلمات کلیدی مورد نظر شما می پرسند. سپس می تو،د از این سوالات برای ایجاد ایده های محتوا استفاده کنید.

به ،وان مثال، در اینجا کلمه کلیدی “چمدان” را تجسم می کنیم.

کلیدواژه بصری Ubersuggest.

اگر صاحب یک برند چمد، مانند Beis هستید، می‌تو،د بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی خود در مورد «چگونگی اندازه‌گیری چمدان» مطالعه کنید. می تو،د به مخاطبان خود آموزش دهید که چگونه بدون تجاوز از محدودیت های ابعاد چمدان تعیین شده توسط خطوط هوایی و اداره امنیت حمل و نقل (TSA) پرواز کنند.

اکنون، شما یک ایده محتوای مفید دارید که برای مخاطبان شما ارزش می‌افزاید و فرصتی برای رتبه‌بندی بالا برای کلمه کلیدی مورد نظرتان دارد.

مراقب به‌روزرس،‌های جدید Ubersuggest باشید و همیشه از طریق نظرات پیشنهادات خود را ارسال کنید تا بتو،م این ابزار را حتی بهتر کنیم.

Ubersuggest برنامه های رایگان و پولی: چه چیزی دریافت می کنید؟

سخت است به چیزی متعهد شوید که ارزش آن را نبینید.

هنوز هم می‌پرسید، «آیا Ubersuggest ارزش آن را دارد؟» من قیمت را برای شما ت،یم می کنم.

من اشتراک ها را دوست ندارم و شما هم احتمالاً دوست ندارید.

به همین دلیل است که من برنامه‌های قیمت‌گذاری را ایجاد کردم که مقرون به صرفه و دارای ارزش بالایی هستند.

هر یک از سه طرح ما شامل آموزش سئو و پشتیب، است، به علاوه:

طرح فردی:

  • ردیابی رتبه روزانه برای 125 کلمه کلیدی در هر پروژه
  • 1000 صفحه در هر گزارش در هفته ،یده می شود
  • دسترسی به پیشنهادات کلمات کلیدی، ایده های محتوا، و ابزارهای تجزیه و تحلیل ترافیک

طرح ،ب و کار:

  • ردیابی رتبه روزانه برای 150 کلمه کلیدی در هر پروژه
  • 5000 صفحه در هر گزارش در هفته ،یده می شود
  • دسترسی به پیشنهادات کلمات کلیدی، ایده های محتوا، و ابزارهای تجزیه و تحلیل ترافیک

طرح سازم،:

  • ردیابی رتبه روزانه برای 300 کلمه کلیدی در هر پروژه
  • 10000 صفحه در هر گزارش در هفته ،یده می شود
  • دسترسی به پیشنهادات کلمات کلیدی، ایده های محتوا، و ابزارهای تجزیه و تحلیل ترافیک
  • ادغام های پیشرفته و گزارش های سفارشی
اوبر قیمت را پیشنهاد می کند.

اکنون، هزینه هر طرح چقدر است:

  • طرح فردی: 29 دلار در ماه یا 290 دلار برای زندگی
  • طرح ،ب و کار: 49 دلار در ماه یا 490 دلار برای زندگی
  • طرح سازم،: 99 دلار در ماه یا 990 دلار مادام العمر

توجه داشته باشید که همه برنامه ها با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه ارائه می شوند. شما می تو،د در هر زمان، بدون ریسک، لغو کنید.

بنابراین، اگر یک کارآفرین یا صاحب ،ب‌وکار کوچک هستید، نیازی به پرداخت همان قیمتی ندارید که یک آژانس کامل می‌پردازد.

من می خواهم از شما در راهی که برای شما من، است حمایت کنم.

من به ارائه ابزاری به این انعطاف پذیری افتخار می کنم.

در پایان روز، فقط باید بد،د که چگونه کلمات کلیدی موفق را پیدا کنید، سایت خود را بهینه کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

و من می‌خواهم رشد شما را از استفاده از Ubersuggest ببینم.

اوبر مزایایی را برای بازاریابان دیجیتال پیشنهاد می کند

حتی من از Ubersuggest برای جمع آوری محتوا و کمپین ها استفاده می کنم.

بنابراین، می تو،د یک کمپین سئوی موفق با این ابزار نیز اجرا کنید.

بازاریابان دیجیتال که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود و افزایش ترافیک وب سایت هستند، از این داشبورد هاب لذت خواهند برد.

Uber پیشنهاد مزایای.

با استفاده از Ubersuggest یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثرتر ایجاد کنید تا بینش‌هایی در این زمینه جمع‌آوری کنید:

  • تحقیق کلمات کلیدی: برای وب سایت، وبلاگ یا محتوای رسانه های اجتماعی خود تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. این شامل شناسایی عبارات جستجوی محبوب، تجزیه و تحلیل رقابت برای کلمات کلیدی خاص، و ایجاد ایده های جدید برای کلمات کلیدی است. با بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی من،، بازاریابان می توانند رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند و ترافیک ارگ،ک بیشتری را جذب کنند.
  • ایده های محتوا: ایده های محتوا را بر اساس عبارات جستجوی مرتبط با موضوع یا صنعت خاصی تولید کنید. بازاریابان می توانند از این ویژگی برای ایجاد محتوایی استفاده کنند که نیازها و علایق مخاطبان هدف آنها را برآورده می کند، تعامل را افزایش می دهد و باعث ایجاد تبدیل می شود.
  • تحلیل رقبا: استراتژی های بازاریابی دیجیتال رقبای خود، از جمله رتبه بندی موتورهای جستجو، بک لینک ها و محتوای با عملکرد برتر را تجزیه و تحلیل کنید. این اطلاعات می تواند به بازاریابان کمک کند تا فرصت هایی را برای بهبود استراتژی خود و ،ب مزیت رقابتی در صنعت خود شناسایی کنند.

امیدوارم Ubersuggest بازی شما را ارتقا دهد تا بتو،د مانند یک رئیس بر رقابت مسلط شوید.

چگونه از Ubersuggest ارزش بیشتری ،ب کنیم

برای دریافت بیشترین ارزش از Ubersuggest، چند استراتژی کلیدی وجود دارد که بازاریابان دیجیتال باید بدانند.

اول، مهم است که تمام ویژگی ها را با پتانسیل کامل باز کنید.

چه در حال انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا طوفان فکری ایده های محتوایی باشید، Ubersuggest مانند داشتن یک آژانس کوچک داخلی است. شما می تو،د تمام جنبه های حضور آنلاین خود را برآورده کنید.

شما می خواهید به طور منظم محتوای وب سایت را بر اساس بینش های به دست آمده از Ubersuggest به روز کرده و بهینه کنید. این به م،ای استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و ایجاد محتوای باکیفیت است که نیازها و علایق مخاطب هدف را برطرف می کند.

این صنعت دائماً در حال تغییر است و برای اصلاح اه، خود باید همه چیز را تغییر دهید.

فراموش نکنید که عملکرد را ردیابی کنید، از جمله ترافیک وب سایت، نرخ تبدیل و تعامل در رسانه های اجتماعی.

با تجزیه و تحلیل همه این داده ها در یک مکان، می تو،د استراتژی خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

من برای کمک به بازاریابان در جریان ماندن در جریان آ،ین روندهای بازاریابی دیجیتال و بهترین شیوه ها، بسیاری از مطالب پشتیب، و آموزشی، مانند پست های وبلاگ، وبینارها، و آموزش ها را ارائه کرده ام.

این پلتفرم مکان شماست تا همه آن را به عمل آورید.

سوالات متداول

مزایا و معایب Ubersuggest چیست؟

Ubersuggest یک ابزار SEO است که تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل وب سایت را ارائه می دهد. مزایای آن مقرون به صرفه بودن نسبت به رقبا، تنوع ویژگی ها و سیاست لغو است. با این حال، مشکل اصلی این است که ویژگی‌های پیشرفته‌تر نیاز به اشتراک پولی دارند که کاربران بالقوه ممکن است در حال حاضر نتوانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

آیا داده های Ubersuggest دقیق است؟

بله، ،ن ها با استفاده از چندین ارائه دهنده داده ایجاد می شوند. ارائه دهندگان داده ما مشابه مواردی هستند که توسط سایر ابزارهای SEO استفاده می شود.

آیا Ubersuggest هنوز رایگان است؟

Ubersuggest می تواند به صورت رایگان تحت یک دوره آزمایشی هفت روزه استفاده شود. در غیر این صورت، هنگام استفاده از ابزار لغو اشتراک، محدودیت روزانه برای ویژگی‌ها وجود دارد. با این حال، افزونه کروم رایگان است.

چگونه از Ubersuggest برای سئو استفاده کنم؟

با استفاده از ویژگی اصلی Keyword Research برای کشف کلمات کلیدی، می تو،د با وارد ، کلمات کلیدی مورد نظر خود، نقشه برداری کلمات کلیدی را برای تقویت استراتژی سئو خود شروع کنید. شما می تو،د حدس زدن را متوقف کنید و شروع به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری خود کنید که رقبای شما از آنها استفاده می کنند و مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

نتیجه

ایجاد گزارش های بیشتر هدف من با Ubersuggest نبود. این در مورد ایجاد یک راه حل کاربر پسند بود که به شما کمک می کرد ترافیک خود را افزایش دهید که بر روی کیف پول آسان بود.

در اختیار داشتن این بینش های سئو اکنون به شما امکان می دهد تحقیقات عمیق تری در مورد مخاطبان و رقبای خود انجام دهید. با افزایش رتبه‌بندی و ترافیک، می‌تو،د دقیقاً ببینید چه چیزی از داشبوردتان کار می‌کند.

ما پلتفرم Ubersuggest را در طول زمان بهبود بخشیده ایم، حتی یک برنامه افزودنی من، اضافه کرده ایم.

جدیدترین تغییرات ما بهبود طرح تحقیق کلمات کلیدی شما، بررسی رقابت شما و بررسی آمار بک لینک و روند ترافیک را آسان تر کرده است.

پیمایش تغییرات Ubersuggest دستیابی به اه، استراتژی سئو را آسان می کند.

پیشرفت‌های ابزار ما، مانند تجسم کلمات کلیدی و داده‌های بک لینک، به کاربران در ایجاد محتوای جدید مؤثرتر کمک می‌کند.

اگر کارکرد ابزار را دوست دارید، با مطالعه راهنمای Ubersuggest، در مورد نحوه اعمال این ویژگی ها در ،ب و کار خود غوطه ور شوید.

آیا تا به حال Ubersuggest را امتحان کرده اید؟ آیا چیزی کم است که بخواهید با این ابزار انجام دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حدا،ر برس،د.
تبلیغات گریدر


منبع: https://neilpatel.com/blog/is-ubersuggest-worth-it/