بهترین روش ها برای رتبه بندی در SERP



صفحات فرود برای هدایت سرنخ ها و تبدیل ها وجود دارند.

اما چه می شود اگر صفحات فرود شما می توانستند این کار را انجام دهند و ترافیک ارگ،ک م،ی دار را هدایت کنید؟

بهینه سازی صفحه فرود موثر ترافیک ارگ،ک و مشتریان بالقوه من، را جذب می کند.

در این راهنما، بهترین روش‌ها را برای ایجاد صفحات فرود من، SEO که رتبه‌بندی می‌کنند، بررسی می‌کنیم.

صفحه فرود سئو چیست؟

صفحه فرود سئو یک صفحه وب طراحی شده استراتژیک است که هدف آن رتبه بندی خوب در نتایج جستجو و ایجاد تبدیل یا سرنخ است.

صفحات فرود من، سئو بر روی کلمات کلیدی خاص و هدفمند و هدف جستجو تمرکز دارند.

و آنها همیشه شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA).

این CTA می تواند فرمی برای سرنخ ها یا ثبت نام ها یا دکمه ای برای تبدیل ها باشد.

صفحه فرود ابزار جادویی کلمه کلیدی

صفحات فرود SEO معمولاً بخشی از یک کمپین بازاریابی ورودی بزرگتر هستند، جایی که هدف افزایش سهم شما از کل ترافیک جستجو در صنعت شما است.

صفحات فرود موثر به امید ارائه یک تجربه کلی مثبت برای کاربر واضح و مستقیم هستند.

آنها با ترفندها حواسشان را پرت نمی کنند.

آنها کاربران را به طور موثر به سمت یک رویداد تبدیل هدایت می کنند.

اگر می خواهید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) عملکرد خوبی داشته باشد، باید روی بهینه سازی محتوای جدید و موجود برای جستجوی ارگ،ک تمرکز کنید.

این به ویژه برای صفحات فرود، جایی که نرخ تبدیل و کلیک (CTR) به محتوای با کیفیت متکی است، صادق است.

ممیزی محتوا می تواند به تعیین اینکه آیا صفحات فرود شما به درستی بهینه شده اند یا خیر کمک می کند.

و می‌تو،د نکات زیر را در مورد محتوای جدید و ضعیف اعمال کنید.

بهترین روش های سئو صفحه فرود

بهترین شیوه های سئو می تواند باعث شود صفحات فرود شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که به مخاطبان هدف خود دسترسی خواهید داشت.

با سئوی من،، افراد علاقه مند به موضوع، محصول یا خدمات خود را جذب خواهید کرد.

این به شما این امکان را می دهد که سرنخ ها و تبدیل های بیشتری ایجاد کنید.

در اینجا برخی از اصول اولیه سئو برای ایجاد صفحات فرود آورده شده است:

روی تحقیق کلمات کلیدی تمرکز کنید

تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس یک صفحه فرود موفق سئو است.

هدف صفحات فرود تبدیل ترافیک هدفمند به سرنخ یا تبدیل است.

بنابراین باید کلمات کلیدی تراکنشی و پایین قیف را انتخاب کنید.

اینها معمولاً کلمات کلیدی دم بلند هستند.

ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush می تواند به شما کمک کند چنین کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن صفحات فرود SEO پیدا کنید.

ابزار را باز کنید و یک کلمه کلیدی وارد کنید که محصول یا خدماتی را که برای آن صفحه فرود ایجاد می کنید، توصیف می کند.

با استفاده از “قصدفیلتر، انتخاب کنیدمعامله ای

این فقط کلیدواژه هایی را نشان می دهد که قصد تراکنش دارند.

کلمات کلیدی را به دست می‌آورد که قصد معامله دارند

این یک راه عالی برای منبع کلمات کلیدی است که می تو،د با صفحات فرود SEO هدف قرار دهید.

می‌تو،د از فیلترهای بیشتری برای گنجاندن یا حذف کلمات و عبارات خاص استفاده کنید.

یا نتایج خود را با سختی کلمه کلیدی، حجم جستجو یا وجود ویژگی های خاص SERP محدود کنید.

استفاده از فیلترها برای گنجاندن یا حذف کلمات و عبارات خاص

شما می تو،د با استفاده از ابزار Organic Research برای شناسایی کلمات کلیدی تراکنشی که رقبای شما قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اند، یک قدم فراتر بروید. و آنها را هدف قرار دهید.

ابزار تحقیق ارگ،ک

هنگامی که کلمات کلیدی من، را انتخاب کردید، آنها را به طور طبیعی و منطقی در محتوا استفاده کنید.

و برای خوانندگان انس، بنویسید نه ربات ها.

الگوریتم های موتورهای جستجو پر ، کلمات کلیدی را تشخیص می دهند.

و این به شما کمک نمی کند تا از SERP ها بالا بروید.

کپی رایتینگ خوب سئو به م،ای استفاده از کلمات کلیدی ثانویه برای ایجاد محتوای صفحه فرود شماست.

همچنین باید کلمات کلیدی م،ایی را در نظر بگیرید.

اینها عباراتی هستند که نمی خواهید به طور خاص برای آنها رتبه بندی کنید، اما از کلمه کلیدی اصلی پشتیب، می کنند.

آنها هدف جستجویی را که می‌خواهید با آن ملاقات کنید، روشن می‌کنند.

کلمات کلیدی م،ایی به صفحه شما کمک می کنند تا به طور کلی رتبه بهتر و هدفمندتری داشته باشد.

در اینجا یک مثال از این که چگونه ممکن است به نظر برسد آورده شده است:

  • کلمه کلیدی اصلی = “صفحه فرود SEO”
  • کلمه کلیدی ثانویه = “صفحات فرود”، “بهترین صفحات فرود SEO”، “نکات سئو برای صفحات فرود”
  • کلمات کلیدی م،ایی = “موتور جستجو”، “رتبه بندی صفحه”، “پست های وبلاگ”

محتوا و طراحی را برای هدف جستجو تنظیم کنید

دریافت درست هدف جستجو به م،ای ارائه دقیقاً همان چیزی است که کاربر می خواهد و انتظار دارد ببیند.

اینجوری بهش فکر کن

اگر وارد مک‌دونالد می‌شوید، اما فضای داخلی شبیه به یک Ikea است، چه احساسی خواهید داشت؟

سردرگم؟

شاید.

آیا می تو،د یک بیگ مک در آنجا تهیه کنید؟

چه ،ی می داند.

نکته این است: شما باید به کاربران خود آنچه را که می‌خواهند، انتظار دارند و حتی می‌خواهند، بدهید نیاز دیدن.

اگر این کار را نکنید، آنها احساس سردرگمی می کنند و ممکن است فقط آن را ، کنند.

این برای آنها بد است. و برای ،ب و کار شما بد است.

خود را به جای کاربر قرار دهید و از خود بپرسید که صفحه باید چگونه باشد و چگونه باید باشد.

سپس جستجوهای خود را در گوگل انجام دهید تا ببینید چه چیزی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما به دست می آید.

فقط از رقبای خود کپی نکنید.

اما از کاری که آنها انجام می دهند به ،وان راهنمایی برای درک هدف جستجوی کلمه کلیدی استفاده کنید.

هدف جستجو باید بر طراحی صفحه، محتوا، تصاویر و حتی هدر شما تأثیر بگذارد.

به ،وان مثال، صفحه فرود زیر برای صندلی های بازی که می فروشد بسیار خوب عمل می کند.

صفحه فرود فروش صندلی های بازی

اما آیا رنگ ها، طرح و استایل برای صفحه فرود که لباس کودک می فروشد من، است؟

ما فکر نمی کنیم.

از سئوی درون صفحه استفاده کنید

بهینه سازی صفحات فرود بیشتر از کلمات کلیدی نیاز دارد.

محتوای شما باید ساختاری داشته باشد تا ربات های موتور جستجو بتوانند آن را بخوانند، تجزیه و تحلیل کنند و تشخیص دهند.

به این ترتیب، موتور جستجو می داند صفحه فرود شما در مورد چیست و می تواند آن را به درستی ایند، کند.

به این سئو در صفحه می گویند.

و این یکی از مهمترین جنبه های سئو صفحه فرود است.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید از نظر ساختار صفحه فرود برای سئو به آن توجه کنید:

بر،ب ،وان

،وان صفحه اولین چیزی است که کاربران در SERP ها می بینند.

بنابراین باید کوتاه، قانع کننده و شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد.

در حالت ایده آل، کلمه کلیدی را در ابتدای ،وان صفحه قرار دهید و کلمات کم اهمیت را در آ، قرار دهید.

توضیحات متا

توضیحات متا واضح می تواند کاربر را متقاعد کند که روی نتیجه موتور جستجو کلیک کند.

یک توضیحات متا مختصر و دقیق بنویسید که به کاربران بگوید چه چیزی را در صفحه فرود پیدا خواهند کرد.

و کلمه کلیدی مورد نظر خود را درج کنید.

گوگل معمولاً هنگامی که در توضیحات متا استفاده می شود، عبارات جستجو را به صورت پررنگ استایل می کند.

این می تواند CTR شما را افزایش دهد.

این به م،ای ترافیک بیشتر به صفحه فرود شما است.

سرفصل ها

یک تگ ،وان H1 که با ،وان صفحه شما مطابقت دارد، اضافه کنید.

با استفاده از هدرهای H2، H3، و H4 سایر مطالب صفحه را جدا کنید.

کلمات کلیدی ثانویه را به صورت طبیعی و من، در این سرصفحه ها قرار دهید.

این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند صفحه شما چگونه ساختار یافته است و درباره آن چیست.

متن جایگزین

متن جایگزین را در HTML به تصاویر خود اضافه کنید.

متن جایگزین تصاویر را به گونه ای توصیف می کند که ربات های موتورهای جستجو می توانند بخوانند.

این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای شما را بهتر درک کنند.

علاوه بر این، متن جایگزین به افراد مبتلا به اختلالات بینایی امکان می دهد تا محتوای تصویر را با کمک صفحه خوان ها درک کنند.

و هنگامی که تصاویر به درستی بارگیری نمی شوند، متن جایگزین ظاهر می شود.

متن جایگزین با کیفیت بالا توضیح مختصری از تصویر و زمینه آن ارائه می دهد.

نمونه ای از ع، یک دختر در حال رانندگی در اینجا آمده است: ”دختری

پیوندهای داخلی مرتبط را با استفاده از متن لنگر من، اضافه کنید.

در صورت امکان، از کلمه کلیدی اصلی صفحه پیوند داده شده به ،وان متن لنگر استفاده کنید.

پیوند داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا زمینه و محتوای یک صفحه را درک کنند.

فقط مطمئن شوید که با لینک های داخلی زیاده روی نکنید.

هدف شما از صفحه فرود تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ یا درآمد است. نه اینکه آنها را به جای دیگری از سایت خود ارسال کنید.

تصاویر و فیلم ها

تصاویر و ویدیوهایی را اضافه کنید که به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوا ارزشمند است.

،اصر بصری نیز خوانندگان را درگیر می کنند. و آنها را برای مدت طول، تری در صفحه نگه دارید.

این فایل ها را با کلید واژه اصلی در نام فایل، ،وان و متن جایگزین بر،ب گذاری کنید.

بهترین روش های فوق به شما کمک می کند تا تلاش های سئوی داخلی خود را بهبود بخشید.

اما Semrush’s On Page SEO Checker می تواند مشکلات بیشتری را در مورد ،اصر داخل صفحه شما شناسایی کند.

جستجوگر سئو در صفحه Semrush

این ابزار همچنین پیشنهادات عملی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بیشترین پتانسیل سئو را از صفحه فرود خود دریافت کنید.

پس از پیکربندی پروژه خود، داشبوردی با ایده های مختلف برای افزایش ترافیک ارگ،ک به صفحات خود خواهید دید.

داشبورد با ایده های مختلف

همچنین فهرستی از صفحات برتر برای بهینه سازی را مشاهده خواهید کرد.

آنها بر اساس تعداد ایده ها، میزان ترافیک بالقوه و میزان آس، تغییرات پیشنهادی برای پیاده سازی اولویت بندی می شوند.

کلیک کنید روی “ایده هادکمه ها برای مشاهده لیستی از توصیه ها برای بهبود پتانسیل سئوی یک صفحه خاص بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر شما.

صفحات برتر برای بهینه سازی

توصیه‌ها ممکن است به ملاحظات SEO مانند آدم‌خواری کلمات کلیدی، نشانه‌گذاری طرحواره، بک لینک‌ها، مسائل فنی SEO و موارد دیگر اشاره کنند.

صفحه توصیه ها

URL را بهینه کنید

در سئو، هر جزئیات مهم است – حتی URL صفحه فرود شما.

URL کمک می کند تا اطلاعات مربوط به محتوایی را که افراد می توانند در صفحه پیدا کنند، منتقل کنند.

همچنین ساختار سایت را منع، می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه یک قطعه محتوا در وب سایت شما قرار می‌گیرد.

این به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک بهتری از محتوای شما داشته باشند.

سعی کنید URL خود را بیش از 65 کاراکتر نگه دارید.

در حالت ایده آل، باید بین 50 تا 60 کاراکتر باشد.

برای جدا ، کلمات از خط فاصله استفاده کنید.

و از حروف کوچک استفاده کنید.

می‌تو،د از اسلش‌های رو به جلو برای جدا ، مفاهیم استفاده کنید، مشابه نحوه استفاده از لوله عمودی در ،وان.

کلمات کلیدی مهم صفحه فرود را بیشتر در سمت چپ قرار دهید.

به یاد داشته باشید که URL نه تنها موتورهای جستجو بلکه بینندگان را نیز مطلع می کند.

URL مانند این را در نظر بگیرید، برای مثال: example.com/landing-page/meta-description-for-landing-pages.

یک فرد می تواند دسته بندی کلی (صفحات فرود) را شناسایی کند.

و آنها می توانند زیرمجموعه ای را که این صفحه خاص به آن آدرس می دهد (توضیحات متا) مشخص کنند.

به طور مشابه، یک ربات موتور جستجو می تواند بگوید که این صفحه بخشی از خوشه یک صفحه ستون بزرگتر است.

سئوی وبلاگ شما نیز در این امر نقش دارد.

نظارت بر سرعت صفحه و هسته اصلی وب

سرعت صفحه و Core Web Vitals فاکتورهای مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

بارگذاری سریع یک تجربه کاربر پسند را تضمین می کند.

اما بارگذاری آهسته و ناسازگار می تواند کاربران را ناامید کند و نرخ پرش را افزایش دهد.

این می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

از ابزار حسابرسی سایت Semrush برای تجزیه و تحلیل Core Web Vitals خود استفاده کنید و شناسایی کنید که کجا می تو،د پیشرفت کنید.

بسیاری از ترفندهای نسبتا ساده ممکن است به شما در بهبود سرعت بارگذاری کمک کنند.

و ابزار حسابرسی سایت همه آنها را برای شما آماده می کند.

ابزار حسابرسی سایت

استفاده از تصاویر کوچکتر، کاهش تعداد درخواست هایی که صفحه شما ارسال می کند و حذف تغییر مسیرها، همگی از فرصت های ممکن برای بهبود سایت شما هستند.

درباره نحوه استفاده از حسابرسی سایت بیشتر بیاموزید.

بک لینک ها شامل پیوندهایی از سایر پلتفرم ها به وب سایت شما هستند.

بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر، معتبر و با رتبه بالا سئو صفحه فرود شما را افزایش می دهد.

لینک دهی متقابل یکی از راه های دریافت بک لینک است.

اگر آمار یا واقعیتی را ذکر کردید، منبع را ذکر کنید.

سپس شانس ارجاع آن منبع به صفحه خود را افزایش می دهید.

ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری با کیفیت، احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند را نیز افزایش می دهد.

نمونه هایی از محتوای قابل اشتراک گذاری شامل اینفوگرافیک ها و آمار قابل توجه است.

ویدئوها همچنین راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید به شیوه ای مختصر و جذاب هستند.

می‌تو،د با انتشار محتوا در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین یا پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوا مانند مدیوم، بک لینک‌های ارگ،ک تولید کنید.

اگر نمی‌خواهید روی کدام سایت‌ها تمرکز کنید، از ابزار Backlink Gap ما استفاده کنید.

شما می تو،د بک لینک های سایت خود را با حدا،ر چهار دامنه رقیب مقایسه کنید.

ابزار بک لینک شکاف

این یک راه عالی برای کشف فرصت هایی برای پیگیری تلاش های ایجاد لینک است.

امروز صفحات فرود خود را بهینه کنید

اگر مخاطبان هدف شما آن را نبینند، صفحه فرود بی فایده است.

سئوی صفحه فرود به شما کمک می کند تا نگاه درستی به صفحه فرود خود داشته باشید.

این باعث افزایش تولید سرب می شود. و تبدیل ها.

نکات سئوی بالا یک راهنمای اولیه اولیه برای SEO موثر برای صفحات فرود ارائه می دهد.

اما ابزار حسابرسی سایت Semrush می تواند به شما در شناسایی صفحاتی که نیاز به بهینه سازی دارند کمک کند. به شما امکان می دهد صفحات فرود موجود را به سطوح جدیدی از موفقیت ببرید.


منبع: https://www.semrush.com/blog/seo-landing-page