
قبلاً نام الگوریتم Google EAT را شنیده اید…
اگر نه، فقط به م،ای تخصص، اقتدار و اعتماد است. که بخشی از الگوریتم آنهاست و با دنبال ، این موارد می تو،د آن را بهینه کنید.
اما گوگل تصمیم گرفت یک “E” اضافی به EAT اضافه کند. بنابراین اکنون EEAT است.
پس این “E” جدیدی که گوگل اضافه کرده چیست؟
مخفف تجربه است.
پس چه فرقی دارد؟
ممکن است از خود بپرسید که اگر متخصص هستید، آیا به طور خودکار تجربه ندارید؟
یا اگر متخصص نیستید اما تجربه ای در مورد موضوع دارید و می خواهید آنچه را که از سر گذرانده اید به اشتراک بگذارید چه؟
ممکن است کمی گیج کننده باشد… خوشبختانه برای ما، گوگل برای جلوگیری از سردرگمی توضیحاتی ارائه کرده است.

همانطور که می بینید، تجربه بر اساس تعریف گوگل کمی متفاوت از تخصص است.
پس چرا گوگل E اضافی را اضافه کرد؟
منطقی است… قبل از اینکه گوگل بخواهد نشان دهید که تخصص، اختیار و اعتماد دارید. اما چیزی که محتوا را عالی می کند تجربه است.
هنگامی که آموخته های شخصی خود را ادغام می کنید و تجربه خود را در محتوای خود نشان می دهید، برجسته می شود.
این چیزی است که تکرار آن با استفاده از هوش مصنوعی دشوار است… یا حداقل فعلا.
به ،وان مثال، ممکن است بد،د که من بیش از 20 سال است که یک بازاریاب هستم… و اگر محتوایی را در زمینه بازاریابی بنویسم، ممکن است فرض کنیم که این محتوا نسبت به ،ی که به تازگی بازاریابی را شروع کرده قابل اعتمادتر است. نه فقط به خاطر زم، که در این صنعت گذرانده ام، بلکه جوایز زیادی نیز دارم، در کنفرانس ها صحبت می کنم، کتاب پرفروش نیویورک تایمز نوشته ام… و این فهرست همچنان ادامه دارد.
اما حتی با همه اینها، اگر من فقط یک پست بازاریابی دیگر بنویسم به این م،ی نیست که برجسته یا شگفت انگیز خواهد بود.
اما از طرف دیگر، اگر من دادههای درون محتوایم را بر اساس آموختههای گذشتهام به نمایش بگذارم، در مورد تجربیات گذشته درباره آنچه که در بازاریابی موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده صحبت کنم، و نحوه متفاوت بودن بازاریابی برای چندین بخش عمودی و منطقه را توضیح دهم… انجام این کار دشوار خواهد بود مگر اینکه تجربه زیادی داشته باشید.
از طرف دیگر اگر شرکتی داشتید و آژانس تبلیغاتی من را استخدام کردید، NP Di،alو برای گسترش بازاریابی خود در سطح بینالمللی تلاش کردید… میتو،د محتوایی بنویسید که تجربیات خود را به اشتراک بگذارد، حتی اگر متخصص نباشید.
این همچنان یک محتوای عالی خواهد بود زیرا در این صورت شرکت ها می توانند یاد بگیرند که شما چگونه فرآیند انتخاب شرکتی را برای کمک به شما طی کرده اید و با گسترش واقعی تجارت خود در خارج از کشور چه آموخته اید و شرکت ها باید برای چه چیزی خارج از بازاریابی صرفاً آماده باشند.
ببینید آیا محتوای شما چنین تجربهای را به نمایش میگذارد، آن را منحصربهفردتر و ارزشمندتر میکند.
این کاری است که باید در محتوای خود انجام دهید تا به طور مداوم بدرخشید.
بنابراین چگونه تجربه خود را به نمایش می گذارید؟
در مورد هر چیز منحصر به فردی که می تو،د اضافه کنید و دیگران ممکن است ندانند فکر کنید. این چیزی است که مردم می خواهند.
حتی وقتی نظرات محصولات یا شرکتها را میخو،د، به نظرات عمومی اهمیتی نمیدهید، به نظرات منحصربهفردی که بینش واقعی به شما میدهند اهمیت میدهید… مواردی که آشکارا از درک یک فرد از یک محصول یا خدمات ناشی میشوند.
به ،وان مثال، اگر بخواهم محتوایی در مورد نحوه آموزش غذا خوردن به فرزندانتان ایجاد کنم، ممکن است به این موضوع اشاره کنم که آنها به خصوص در جو، چگونه آشفتگی ایجاد می کنند. من همچنین ترفندی را یاد گرفتم که یک رومیزی پ،تیکی زیر صندلی کودک قرار دهم که تمیز ، آن را بعد از اتمام کار بسیار آسانتر میکند.
یا اگر بخواهم مطالبی در مورد سفر به سراسر جهان بنویسم، ممکن است در مورد نحوه دریافت کارت American Express Platinum صحبت کنم تا بتو،د به صورت رایگان به Priority P، یا سالن های Amex در فرودگاه بروید که راهی عالی برای استراحت است. و استراحت کنید و غذای رایگان دریافت کنید… سفرهای بینالمللی شما را بسیار راحتتر میکند، بهویژه اگر در شرایط اقتصادی پرواز میکنید.
فقط به هر چیزی که تجربه کرده اید فکر کنید که به دیگران کمک کند. آن را در محتوای خود ادغام کنید و آن را بسیار بهتر می کند.
در حال حاضر دو مثال بالا من تجربیات شگفت انگیزی نیستند، اما اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید و 5 یا 6 مورد مانند موارد بالا را در محتوای خود به اشتراک می گذارید، پست شما را بهتر می کند.
فقط مطمئن شوید که تجربیات مربوط به محتوایی است که در مورد آن می نویسید.
این چگونه بر YMYL تأثیر می گذارد؟
یکی از حساس ترین مقوله ها در مورد الگوریتم گوگل، پول شما، زندگی شما است. که در آن Google واقعاً در مورد نمایش اطلاعاتی که میتواند به ،ی آسیب برساند حساس است، مگر اینکه بداند از یک منبع قابل اعتماد است.
به ،وان مثال، اگر به شما بگویم چگونه یک بیماری پزشکی را درمان کنید، گوگل آن را دوست نخواهد داشت، زیرا من منبع قابل اعتمادی نیستم. من پزشک نیستم، من هرگز پزشکی نکرده ام و اگر اطلاعات پزشکی من را دنبال کنید، ممکن است به شما آسیب برساند.
وقتی صحبت از موضوعات YMYL به میان می آید، آنها به این شکل به تجربه نگاه می کنند.

نتیجه
گوگل اشاره کرده است که اعتماد مهمترین بخش الگوریتم EEAT آنها است. اما این بدان م،ا نیست که شما باید سایر عوامل را بدیهی بد،د… به خصوص تجربه.
فقط به این فکر کنید، وقتی چیزی می خو،د دوست ندارید که مردم تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارند؟ امیدوارم ،، که زندگی شما را بهتر کنند.
این نوع محتوایی است که واقعاً برجسته است و می درخشد زیرا تجربیات محتوا را واقعاً منحصر به فرد می کند. این کاری است که یک نویسنده هوش مصنوعی واقعا نمی تواند انجام دهد (حداقل در حال حاضر).
بنابراین سوال واقعی این است که آیا تجربیات خود را در محتوای خود به اشتراک می گذارید؟

ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – ترافیک بیشتر سئو را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید
منبع: https://neilpatel.com/blog/google-experience-algorithm/