نمی د،د از کجا شروع کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! این 8 مرحله ساده را دنبال کنید تا کلمات کلیدی با رتبه بندی آسان را پیدا کنید که ترافیک ارگ،ک وب سایت شما را افزایش می دهد.
1. کلمه کلیدی دانه اصلی را در فرم جستجو تایپ کنید و مکان را بر اساس جایگاه و مخاطب هدف خود انتخاب کنید:
- آیا شما یک پیتزا خانه در نیویورک هستید؟ با چیزی مانند “بهترین پیتزا” شروع کنید و “نیویورک…” را انتخاب کنید (ما بیش از 50 هزار مکان برای انتخاب داریم).
- آیا شما یک وب سایت طاقچه آمازون برای عجایب فوتبال دارید؟ با “میز فوتبال” شروع کنید و مکان را به ،وان “هرجا” بگذارید.
- یک وبلاگ غذای گیاهی دارید؟ چیزی مانند «دستور پخت وگان بوریتو» را تایپ کنید و مکان را به ،وان «هرجا» رها کنید.

2. نتایج را بر اساس حجم “جستجو” مرتب کنید تا محبوبیت کلمات کلیدی را بررسی کنید – میانگین را خواهید دید. حجم جستجوی ماهانه برای هر عبارت

3. مشکل کلمه کلیدی (KD) را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا می تو،د برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنید یا خیر که مربوط به جایگاه شما هستند و حجم جستجوی خوبی دارند – به دنبال مقادیر سبز یا زرد برای ساده ترین عبارت ها باشید.

4. برای مشاهده مرتبط ترین نتایج، یک «فیلتر» تنظیم کنید. معمولاً بهترین کلمات کلیدی دم بلند حداقل شامل 3 کلمه هستند.

5. درخواست های جستجوی خود را هدر ندهید! هنگامی که پتانسیل یک کلمه کلیدی را مشاهده کردید (مرتبط با جایگاه شما، حجم جستجوی قوی و مشکل کلیدواژه معقولی دارد)، روی آن کلیک کنید و جزئیات بیشتری را در ،مت سمت راست صفحه دریافت کنید.
6. روند بهره بلند مدت کلمه کلیدی را بررسی کنید به لطف نمودار جستجوهای ماهانه/روندها.

7. اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی واقعاً مرتبط است و دید دقیقی در مورد اینکه رتبه بندی برای آن چقدر سخت خواهد بود به دست آورید. با تشکر از ج، تجزیه و تحلیل SERP ما:
- اگر پیتزا خانه ای در نیویورک هستید، وب سایت های رتبه بندی نباید دستور العمل های پیتزای DIY باشند.
- اگر در حال نوشتن ج،های فوتبال هستید، وبسایتهای رتبهبندی نباید مکانهایی باشند که بتو،د فوتبال بازی کنید.
- اگر یک وبلاگ غذاهای گیاهی دارید، وب سایت های رتبه بندی نباید بهترین رستوران های وگان در طرف مقابل جهان باشند.

8. تحقیقات خود را در فهرست کلمات کلیدی ذخیره کنید و محتوای شگفت انگیز جدید خود را ایجاد کنید. ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی داریم.
اشاره کوتاه: راهنمای ما را بخو،د تا ببینید رقبای شما در چه رتبه ای قرار می گیرند و با چند کلیک مرتبط ترین کلمات کلیدی را دریافت می کنند.
ما این راهنمای سریع را برای شما در پیام چت قرار داده ایم. هنگامی که این پنجره را ببندید، در آنجا ظاهر می شود!
منبع: https://mangools.com/blog/onboarding-keyword-research-quick-guide/