شما میتوانید یک ایمیل با نام برند خود ساخته و سوالات کاربران را در همین نقشه پاسخ دهید. پس از آن مشاهده فیلم های رایگان و مطالعه سایر کتاب ها مسیر را برای شما روشن میکند. در پایان شرکت در دوره های آموزشی میتواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد. صفحاتی که در بخش crawled – currently not indexed قرار میگیرند عموما صفحاتی هستند که ارزش محتوایی بالایی نداشتند یا به دلیل تعداد زیاد از بودجه خزش سایت شما بیشتر بوده اند. با حذف تگهای اضافی و صفحات کم ارزش صفحات نمایش داده شده در این بخش نیز به مرور کاهش مییابد. به عبارت بهتر میتوان گفت، سئو یعنی گوگل به صفحه شما دسترسی داشته و متقاعد شود که این صفحه همان محتوایی ست که کاربر به دنبال آن بوده است.
- چند عامل سئو دیگر وجود دارد که شما باید آن ها را کنترل کنید.
- Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق میشود که تبدیل شدهاند و عملی را انجام دادهاند که شما میخواستید انجام پذیرد.
- شاید سئو در ظاهر رایگان باشد اما هنگامی که روی آن تمرکز میکنید، متوجه میشوید که سئو هم هزینههای خود را دارد.
- میزان دیده شدن و جستجو در دنیای اینترنت میباشد که میتوانید آمار دقیقی در وب مستر تولز از آن مشاهده کنید.
کلیدواژه یا کلمه کلیدی، به کلمات یا عباراتی گفته میشود که کاربران اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مختلف در موتورهای جستجو وارد میکنند. کلمه کلیدی دروازهای است که کاربران را به صفحه نتایج موتورهای جستجو و در نهایت وبسایت شما خواهد کشاند. مثلا شما میتوانید محتوایی را بنویسید که به صورت عالی برای موتور جستجو بهینه سازی شده است، اما در صورتی که این محتوا برای انسان ها بی معنی باشد، هیچ فایده ای نصیب کسب و کار شما نمی شود.
آموزش کامل گوگل سرچ کنسول
اگر محتوای سایت جدید از نظر موضوعی به سایت قبلی شباهت دارد شما باید از طریق ابزار google search console همه صفحات سایت قبلی را شناسایی کرده و آدرس های آنها را جایی ذخیره کنید. پاسخ گویی در این مورد نیازمند بررسی دقیق سایت و وضعیت آماری آن از طریق سرچ کنسول و ابزارهای جانبی سئو است. برای ارائه پاسخ دقیق پیشنهاد میکنیم با بخش مشاوره تماس گرفته و درخواست خود را به صورت دقیق ارسال نمایید.
اما دقت داشته باشید که هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت می شود. Keyword Difficulty یا سختی کلمه کلیدی فرآیند ارزیابی و سنجش سختی و دشواری رتبه گرفتن در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای یک عبارت خاص است. هرچه نمره سختی کلمات بیشتر باشد، رتبه گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو سختتر خواهد بود. چراکه سختی بیشتر یک کلمه، نشان دهنده این است که رقابت بر سر آن کلمه بیشتر است. برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی ازجمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد. سختی کلمه کلیدی یک بخش مهم از فرآیند تحقیق درباره کلمه کلیدی است و به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای سئو کمک میکند.
UI Design چیست و چه کاربردی در سئوی سایت دارد؟
منظور از سئوی خارجی یا Off-page SEO اقداماتی است که در بیرون از سایتمان (در صفحات دیگر دامنه، سایتهای دیگر و شبکههای اجتماعی) انجام میدهیم تا جایگاهمان را در نتایج گوگل بهتر کنیم و رنک بهتری بگیریم. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید. در حقیقت گوگل اعلام کرده بود که RankBrain سومین عامل مهم ردهبندی است. RankBrain ماشینی است که به گوگل کمک میکند نتایج جستوجو را دستهبندی کند.
چرا سئو اهمیت دارد؟
پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید. رنک برین از نظر بررسی و تفسیر کلمات هممعنی مشابه الگوریتم مرغ مگسخوار عمل میکند، اما بسیار پیچیدهتر و پیشرفتهتر است. تمرکز اصلی الگوریتم رنکبرین تجربۀ کاربری یا UX است و میتوان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و … کاربران وقت کمتری روی سایتهای کُند میگذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل میفهمانند که این سایت خوب نیست. حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکسها! با بهینه کردن حجم عکسها میتوانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک میکنیم.
هر محصول یا کسب و کاری، با مارک و برند مخصوص به خودش شناخته شده و از رقبا متمایز میشود. برند شما به مشتریانتان میگوید چه فکری راجع به محصولاتتان کنند و چه حسی نسبت به کسب و کارتان داشته باشند. برندسازی موثر باعث میشود تا در دل و ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید.