توسعه: هر ایمیل را حساب کنید



خلاصه 30 ث،ه ای:

  • ایمیل ها را به صورت دستی ارسال کنید تا بتو،د روابط طول، تری با گیرندگان خود ایجاد کنید
  • امضای ایمیل خود را تنظیم کنید تا ایمیل های خود را حرفه ای جلوه دهید
  • ردیابی ایمیل باز می شود تا بتوان تشخیص داد کدام ایمیل ها هرگز دیده نشده اند
  • ایجاد یک استراتژی پیگیری موثر (که شامل توییتر می شود)
  • کمپین های ایمیل خود را با استفاده از بر،ب ها سازماندهی کنید

خستگی ایمیل واقعی است: مردم از باز ، یک ایمیل دیگر خسته می شوند، به خصوص افرادی مانند وبلاگ نویسان و رو،مه نگاران که هر روز ساعتی توسط ایمیل ها بمباران می شوند.

ویراستاران نسبت به افرادی که به دنبال پیوند هستند بدبین هستند، وبلاگ نویسان محبوب بیش از توانشان پیشنهاد دارند و اینفلوئنسرها آنقدر مشغول هستند که به ایمیل شما فرصت بدهند.

خوشبختانه، چند ترفند کوچک ایمیل وجود دارد که می‌تو،د از آنها برای آسان‌تر ، کارها و دریافت پاسخ‌های بیشتر استفاده کنید.

از یک ابزار ارتباطی ایمیل ارسال نکنید

می‌دانم که استاندارد کلی صنعت این است که همیشه از نوعی پلت‌فرم اطلاع‌رس، ایمیل استفاده کنیم تا بتو،م صدها ایمیل در روز ارسال کنیم. ا،ر مدیران سازمان به شما می گویند که نمی تو،د یک کمپین تبلیغاتی ایمیل موفق داشته باشید بدون اینکه آن را با ابزار ساده کنید (و آنها در واقع به من گفتند).

زم، که من یک مدیر توسعه حرفه ای نیستم، و زم، که شما برای مشتریان ارتباط برقرار می کنید، این احتمالا درست است. اما هنگامی که از طرف ،ب و کار خود یا در مورد پروژه خود با افراد تماس می گیرید، از تیم خود بخواهید این کار را به صورت دستی انجام دهند.

بله، زمان بیشتری طول می‌کشد، اما پاداش آن روابط خاص‌تر خواهد بود.

به نوعی ابزارها آن را خیلی سریع و بدون چهره می کنند. شما تقریباً هر چیزی را خودکار می کنید و بدون توجه زیاد از تماسی به مخاطب دیگر حرکت می کنید.

وقتی به صورت دستی ارسال می کنید، با هر مخاطب بهتر آشنا می شوید. شما مدتی را صرف خواندن سایت یا ستون آنها می کنید. حتی ممکن است روی پیوندهای رسانه های اجتماعی آنها کلیک کرده و آنها را دنبال کنید. شما برای شخصی سازی ایمیل خود با جزئیات خوب زمان می گذارید.

مردم بهتر به این ایمیل ها پاسخ می دهند. همیشه احساس می شود که یک تماس واقعاً شخصی وجود دارد. شما فقط نمی تو،د آن را جعل کنید.

یک امضای ایمیل دقیق ایجاد کنید

از افراد اطلاع رس، خود بخواهید امضاهای ایمیل خود را تنظیم کنند که در آن به ،ب و کار، موقعیت آنها و شاید حساب های رسانه های اجتماعی شما اشاره می شود.

این یک راه عالی برای نشان دادن این است که شما نماینده یک برند قابل اعتماد هستید و می تو،د با آن کار کنید. این کار ویراستاری را که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید آسان می‌کند تا از قبل کمی درباره شما تحقیق کند و بداند که چیزی را پنهان نمی‌کنید.

اینجاست نحوه اضافه ، امضا در Outlook، و اینجاست چگونه این کار را در جیمیل انجام دهیم. در اینجا نیز یک راهنمای کاربران مک میل.

همچنین ایده خوبی است که نوعی CTA نرم را در موضوع ایمیل خود قرار دهید. به ،وان مثال، می تو،د مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید در خبرنامه خود مش، شوید. به این ترتیب یک قیف تبدیل اضافی برای ،، که تمایلی به پاسخ فوری ندارند وجود خواهد داشت.

با کپی خود آزمایش کنید

این مرحله هرگز نمی تواند کامل شود زیرا هیچ محدودیتی برای بهبود نرخ پاسخ شما وجود ندارد. فقط موضوعات مختلف را امتحان کنید و ایده ها را کپی کنید تا سعی کنید افراد بیشتری متوجه ایمیل شما شوند.

درخواست ChatGPT برای موضوع ایمیل و ایده های کپی راه خوبی برای الهام گرفتن است!

ChatGPT درباره ایده های ایمیل

تعداد کمی نیز وجود دارد قالب ها برای آزمایش طرح‌بندی‌ها و عبارات مختلف.

ردیابی ایمیل شما باز می شود

تعداد کمی وجود دارد ابزار که ایمیل های خاصی را ردیابی می کنند تا ببینند باز شده اند یا نه. شما می‌تو،د ایمیل‌هایی را که می‌خواهید ردیابی کنید، کنترل می‌کنید تا با اطلاعات بیش از حد بارگیری نشوید، و این ابزارها با Gmail، Outlook و حتی چند پلتفرم ایمیل تخصصی کار می‌کنند.

من از یکی به نام Mailtrack استفاده می کنم، و در اینجا به نظر می رسد که ایمیل من خوانده نشده است:

نماد زم، که ایمیل خوانده نشده است

پس از باز شدن ایمیل، نماد تغییر می کند:

تغییر آی، های ایمیل

اگر ایمیلی باز شده باشد، یک اعلان در بالای صفحه دریافت خواهید کرد. همچنین می تو،د پیام های ارسالی خود را طوری سازماندهی کنید که فقط ایمیل های باز نشده ای را که ردیابی می کنید نشان دهند. هر زمان که بخواهید می‌تو،د یک مکالمه را بی‌صدا کنید و تنظیمات قابل تنظیم زیادی وجود دارد.

این یک راه عالی برای دیدن مکان هایی است که باید زمان خود را برای ارسال پیام های بعدی صرف کنید. اگر می د،د که شخصی ایمیل شما را باز کرده و پاسخی نداده است، به این م،ی است که احتمالاً ایمیل دوم را می شناسد و ممکن است فراموش کرده باشد که پاسخ دهد. شما نمی‌خواهید زیاده‌روی کنید، اما این به شما کمک می‌کند ببینید فرصت‌های شما در کجا قرار دارند.

استراتژی پیگیری خود را دقیق تنظیم کنید

زندگی شلوغ است، بنابراین ایمیل شما ممکن است مورد توجه ،، قرار نگیرد که در غیر این صورت آن را مفید می دانند. پیگیری بخشی جدایی ناپذیر از هرگونه ارتباط است.

جیمیل دارای چند ویژگی خوب است که به شما کمک می کند به صورت دستی پیگیری کنید. به ،وان مثال، ایمیل های بدون پاسخ را پس از چند روز به طور خودکار به شما یادآوری می کند. همچنین می‌تو،د ایمیل‌های خود را به تعویق بیندازید تا به محض رسیدن زمان، آنها را یادآوری کنید. برای فعال ، به تعویق انداختن:

  • ایمیلی را که می خواهید به تعویق بیاندازید انتخاب کنید.
  • روی دکمه Snooze در بالای لیست کلیک کنید
  • تاریخ و زم، را برای بازگرداندن آن ایمیل به بالای صندوق ورودی خود انتخاب کنید.

به تعویق انداختن ایمیل ها

می تو،د ایمیل های به تعویق افتاده خود را در این ،مت پیدا کنید به تعویق افتاد تب در جیمیل

وقتی ،ت به پیگیری می‌رسد، کمی اتوماسیون ضرری ندارد، بنابراین می‌تو،د از یکی از راه‌حل‌های پیگیری متعددی که در Gmail یا کلاینت ایمیل شما کار می‌کند استفاده کنید.

همیشه ایده خوبی است که آن شخص را در توییتر پینگ کنید. این کار باعث می شود که واقعی به نظر برسید و احتمالاً به رهبر شما کمک می کند شما را به خاطر بسپارد و ایمیل شما را در صندوق ورودی پیدا کند. بدیهی است که شما فقط می تو،د این کار را برای مخاطبینی انجام دهید که برای شما بسیار مهم هستند.

از بر،ب ها برای ایجاد پوشه ها برای طرح های خود استفاده کنید

مطمئناً روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌تو،د با استفاده از آن می‌تو،د ایمیل خود را بسازید، اما روش‌هایی نیز وجود دارد که می‌تو،د از آن‌ها استفاده کنید که مستقیماً با رابط ایمیل شما مرتبط هستند و در صورت استفاده صحیح از آنها، می‌توانند به شما کمک کنند تا سازماندهی کنید. استفاده از بر،ب ها یکی از این روش هاست.

اگر در تلاش برای یافتن فرصت های مختلف هستید، این راه دیگری برای سازماندهی ماندن است. همانطور که به ارائه ویرایشگرهای مختلف ادامه می دهید، می تو،د یک بر،ب برای مرتب ، همه ایمیل های خود ایجاد کنید. شما قبلاً بر،ب‌های سیستمی مانند صندوق ورودی، ستاره‌دار، ارسال‌شده و غیره و همچنین دسته‌هایی مانند اجتماعی، به‌روزرس،‌ها و غیره خواهید داشت، اما این فرصت را دارید که بر،ب‌های سفارشی ایجاد کنید.

اگر پست‌های ایمیل خود را با استفاده از بر،ب‌های مبتنی بر کمپین گروه‌بندی کنید، می‌تو،د کمک کنید آنها را از سایر ایمیل‌های کاری خود دور نگه دارید و یک مکان خاص برای دیدن همه افرادی که سعی کرده‌اید در هر کمپین با آنها ارتباط برقرار کنید، داشته باشید. به این ترتیب به شما کمک می کند تا بد،د که زمان ارسال ایمیل بعدی فرا رسیده است.

نتیجه

دسترسی به ایمیل هنوز موثرترین راه برای تولید بک لینک، ایجاد مخاطبین خاص و ایجاد است آگاهی از برند. سال به سال سخت تر می شود. امیدواریم، نکات بالا، شما را آسان‌تر و کارآمدتر کند!


آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/03/17/outreach-make-every-email-count/