با تشکر از شما برای اشتراک!
تحقیق کلمات کلیدی
کلید واژه ها
ابزارهای رتبه بندی SE
سئو بازی حدس زدن نیست. این یک فرآیند داده محور است. دادههایی که استفاده میکنید باید دقیق باشند، بنابراین میتو،د تصمیمهای خوبی برای موفقیت نه تنها در تلاشهای سئو، بلکه عملکرد وبسایت و رشد ،بوکار خود بگیرید.
به همین دلیل است که میخواهیم برخی از عملکردهای درونی کلمه کلیدی رتبهبندی SE را با شما به اشتراک بگذاریم تا مطمئن شوید اطلاعات دقیقی در مورد هر عبارت جستجویی که صفحات خود را برای آن بهینه میکنید، دریافت میکنید.
چند کلمه در مورد پایگاه داده کلمات کلیدی ما
پایگاه داده کلمات کلیدی رتبه بندی SE در سراسر جهان گسترده است و از 190 کشور پشتیب، می کند. چند ابزار دیگر می توانند همین ادعا را داشته باشند. به ،وان مثال، SEMrush 142 کشور را پوشش می دهد، در حالی که Ahrefs از 171 کشور پشتیب، می کند.
*این اطلاعات تا اکتبر 2022 جاری است.
در حال حاضر حدود 4.7 میلیارد کلمه کلیدی در پایگاه داده خود داریم.
- پایگاه داده اروپایی شامل 2.6 میلیارد کلمه کلیدی است.
- پایگاه داده آمریکای شمالی شامل 755 میلیون کلمه کلیدی است.
- پایگاه داده آمریکای ج،ی شامل 132 میلیون کلمه کلیدی است.
- پایگاه داده آسیایی شامل 349 میلیون کلمه کلیدی است.
- پایگاه داده آفریقایی شامل 194 میلیون کلمه کلیدی است.
- پایگاه داده اقیانوسیه شامل 57 میلیون کلمه کلیدی است.
به هر حال پایگاه داده ایالات متحده SE Ranking یکی از بزرگترین پایگاه های موجود در بازار است. تنها در دو ماه، ما توانستیم آن را 30٪ افزایش دهیم و اکنون تقریباً 659 میلیون کلمه کلیدی دارد.
ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت رقابتی و تحقیق کلمات کلیدی ما از پایگاه داده کلمات کلیدی ما با قابلیت شناسایی کلمات کلیدی استفاده می کنند که ابزارهای دیگر قادر به شناسایی آن نیستند. ما هنگام گسترش پایگاههای اطلاعاتی خود بر روی کلمات کلیدی با ترافیک واقعی برای بازارها، اه، و مناطق مختلف تمرکز میکنیم. هدف و جایگاه شما هر چه باشد، ما میلیونها کلمه کلیدی مرتبط را پیشنهاد میکنیم که میتوانند به شما در رتبهبندی بالا در SERP کمک کنند.
هر چند به همین جا ختم نمی شود. رتبه بندی SE هر روز سخت کار می کند تا پایگاه داده کلمات کلیدی را گسترش دهد و اصطلاحات قوی تری را اضافه کند که ترافیک وب سایت شما را جذب کند.
داده های کلمه کلیدی رتبه بندی SE از کجا می آیند؟
کلمات کلیدی بدون داده مانند یک تلفن مرده هستند. شما می تو،د این تلفن مرده را در دستان خود بگیرید اما نمی تو،د با آن با ،ی تماس بگیرید زیرا راهی برای دسترسی به شماره های دفترچه تلفن آن وجود ندارد. در سئو، اعداد نیز نقش مهمی دارند.
حجم جستجوی کلمه کلیدی یکی از مهم ترین معیارها است. شما نمی تو،د فعالیت های SEO خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید مگر اینکه به وضوح پتانسیل جستجوی عبارت را درک کنید.
برای اینکه بتو،د این اطلاعات را در داشبوردهای رتبه بندی SE خود ببینید و تصمیمات آگاهانه سئو را بگیرید، ابتدا باید داده های خام را جمع آوری کنیم. استفاده از رتبه بندی SE:
- داده ها بازیابی شد از موتورهای جستجو با استفاده از اتصالات API
- داده های جمع آوری شده توسط ما خیلی ،نده های خود.
چگونه رتبه بندی SE داده های کلمه کلیدی را دستکاری می کند؟
بیایید نگاهی به پردازش داده بیندازیم. جادوی واقعی آنجا اتفاق می افتد.
در رتبه بندی SE، ما خود را اعمال می کنیم الگوریتم خود بر اساس مجموعه ای از فرمول ها و اسکریپت هایی که داده های خام اولیه را پردازش می کنند. ما همچنین از تکنیک های AI و NLP برای ارزیابی داده های زبان استفاده می کنیم.
الگوریتم ما دادههای حجم جستجو از Google را روی دادههای جریان کلیک ما همپوش، میکند و روش لغو گروهبندی را اعمال میکند. به همین دلیل، برخلاف سیستم محدوده ارزش مانند Google Keyword Planner و سایر ابزارها، می تو،د مقدار حجم جستجوی انبوه خاص را برای هر کلمه کلیدی به طور جداگانه مشاهده کنید.
در مقابل.
روش دیگری که ما استفاده می کنیم این است تحلیل نسبت روند، که بر اساس Google Trends ساخته شده است. این ابزار محبوبیت نسبی یک عبارت جستجو را در طول زمان نشان می دهد. با این حال، اگر به درستی تجزیه و تحلیل شود، می تواند به شما در درک بهتر فرکانس جستجوی کاربران برای کلمات کلیدی با مقادیر حجم جستجوی مساوی یا مشابه کمک کند.
برای مثال، فرض کنید تصویر واضحی از عملکرد بالقوه دو عبارت مشابه با حجم جستجوی ی،ان ندارید. ممکن است کلمه کلیدی را انتخاب کنید که عملکرد ضعیفی داشته باشد و فعالیت های سئوی شما نتایج دلخواه را ایجاد نکند.
ما یک نوع منحصر به فرد ایجاد کردیم توالی تست مقایسه که به ما امکان می دهد داده های حجم جستجوی کلمه کلیدی را دقیق تنظیم کنیم و آن را بیشتر کنیم دقیق و مهمتر از آن واقعی.
یادداشتی در جریان کلیک
کلیک استریم رکوردی از «گامهایی» است که کاربر به صورت آنلاین انجام میدهد. این به نوعی شبیه یک ردپای مجازی است که نشان می دهد کاربر چگونه از جستجو به عمل هدف (،ید یک محصول، سفارش خدمات، ثبت نام و غیره) حرکت کرده است.
در سئو، دادههای جریان کلیک نشان میدهند که آیا شخص یک یا چند کلمه کلیدی را جستجو کرده، روی یک عبارت کلیک کرده و سپس به جستجو بازگشته است.
دریافت حجم جستجوی کلمه کلیدی از جریان کلیک دقیق تر است زیرا ترافیک ربات را مح،ه نمی کند. علاوه بر این، میتو،د ببینید که کدام عبارات چندین بار جستجو میشوند، ،ید ایجاد میکنند و کلیکهای بیشتری دریافت میکنید که همه اینها برای مح،ه CTR حیاتی هستند.
افزونههای مرورگر، افزونهها و سایر برنامهها دادههای جریان کلیک را جمعآوری میکنند. با این حال، کاربران باید با جمع آوری داده ها موافقت کنند. در رتبهبندی SE، دادههای جریان کلیک را از همه منابع مجاز جمعآوری و جمعآوری میکنیم و از آن در مک،سم مح،ه حجم جستجوی کلمه کلیدی خود استفاده میکنیم.
بیشتر در مورد تکنیک های حذف گروه بندی رتبه بندی SE
روش حذف گروه ما یک رویکرد مستقل است که ما را از ابزارهای دیگر مانند ما متمایز می کند. این به ما اجازه می دهد تا در مورد دقت بالای داده های خود صحبت کنیم.
ما حجم جستجوی عبارات مشابه را ،یب نمی کنیم. الگوریتم ما با هر تغییر کلمه کلیدی به ،وان یک موجودیت جداگانه برخورد میکند و مقادیر حجمی را که Google Keyword Planner ،یب میکند، جدا میکند. این به این م،ی است که همان عبارت در شکل جمع و مفرد دارای مقادیر حجم جستجو جداگانه خواهد بود زیرا این دو کلمه متفاوت برای رتبه بندی SE هستند.
هنگام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مشابه، Google Keyword Planner داده ها را تنها برای یک ترم نشان می دهد. این کلمه مفرد است.
با این حال، SERP برای هر یک از دو کلمه تجزیه و تحلیل شده متفاوت است.
همین امر در مورد کلمات کلیدی با:
- مقالات
- حروف اضافه
- صفت با قاعده / مقایسه / فوق العاده
- ضمایر پرسشی
- خط فاصله
- علائم دیاکریتیک
هر کدام داده های حجم جستجوی خود را دارند که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل دقیق تری از کلمات کلیدی انجام دهید.
هر چند وقت یکبار رتبه بندی SE داده های حجم جستجو را به روز می کند؟
ما به طور مرتب داده های حجم جستجو را به روز می کنیم:
- مقادیر کلمات کلیدی با فرکانس بالا هر ماه یک بار به روز می شوند.
- اصطلاحات با فرکانس پایین هر سه ماه یک بار تجدید می شوند.
بهروزرس،های ما دارای بازههای زم، زمانبندی شدهاند، اما برخی از کاربران ممکن است زودتر به معیارهای بهروزرس، شده نیاز داشته باشند. آنها می توانند به صورت دستی درخواست به روز رس، کنند تا داده ها را زودتر دریافت کنند.
اگر نمی تو،د کلمه کلیدی مورد علاقه خود را در پایگاه داده ما پیدا کنید، می تو،د آن را به صورت دستی اضافه کنید، اما این روند به اه، شما بستگی دارد:
- اگر می خواهید معیارهای کلمه گمشده را مشاهده کنید یک بار، مک،سم تجزیه در حین پرواز داده ها را جمع آوری می کند. نتیجه را در 10 ث،ه یا کمتر خواهید دید.
- اگر قصد ردیابی کلمات کلیدی گم شده را دارید به طور منظم، از ویژگی Expand Database استفاده کنید. کلمات کلیدی گم شده به پایگاه داده ما اضافه می شوند و الگوریتم ما آنها را مانند سایر اصطلاحات پردازش می کند. همچنین برای کلمات کلیدی جدید به داده های تاریخی دسترسی خواهید داشت. این فرآیند می تواند از چند ساعت تا سه هفته طول بکشد. پس از آن داده ها فوراً در دسترس خواهند بود.
چه داده های کلیدواژه دیگری را می تو،د با رتبه بندی SE بدست آورید؟
جدا از حجم جستجوی کلمات کلیدی، رتبه بندی SE دشواری و هزینه هر کلیک آن را برای تبلیغات پولی نشان می دهد. با داده های دقیق در مورد این معیارها، می تو،د شانس خود را برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی معین و میزان بودجه ای که برای کمپین PPC خود بر اساس این اصطلاح نیاز دارید را بهتر درک کنید.
- برای تعیین پیچیدگی رتبه بندی، الگوریتم ما کیفیت 10 نتیجه جستجوی مرتبط برای این عبارت، نمایه های بک لینک آنها و حجم جستجوی کلمه کلیدی را مقایسه می کند. در نتیجه، عددی از 0 تا 100 را مشاهده خواهید کرد که مربوط به یکی از هشت سطح دشواری رتبه بندی (از Surefire تا Impossible) است. سایر ابزارهای محبوب SEO دشواری کلمات کلیدی را با استفاده از 4-6 سطح نشان می دهند که درک کافی واضح از مشتریان بالقوه شما ارائه نمی دهد.
- از آنجا که رتبهبندی SE دادههای هزینه به ازای هر کلیک را مستقیماً از Google Ads میگیرد، تا آنجا که میتواند دقیق باشد. ما همچنین دادههای CPC را مرتباً بهروزرس، میکنیم، زیرا این یک معیار بسیار فرار است.
چرا باید به داده های کلمه کلیدی رتبه بندی SE اعتماد کنید؟
وقتی صحبت از داده های کلیدواژه می شود ساده لوح نباشید، اما می تو،د به رتبه بندی SE و ابزارهای آن اعتماد کنید زیرا شریک شما در راه رسیدن به صدر SERP ها است.
در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا می تو،د به رتبه بندی SE اعتماد کنید:
- ما استفاده می کنیم منابع موثق و داده های کلمه کلیدی را مستقیماً جمع آوری کنید بدون استفاده از ابزارهای شخص ثالث.
- توسعه دادیم الگوریتم خودمان برای پردازش داده های کلمه کلیدی و مح،ه معیارهای مهم سئو.
- ما هستیم متخصصان در تحقیق کلمات کلیدی و اهمیت را درک کنید دقت داده های SEO
- ما باز هستیم در مورد فن آوری ها و روش هایی که برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنیم.
- با انجام کار، داده ها را تازه نگه می داریم به روز رس، های منظم.
ما در رتبهبندی SE میخواهیم سئوی شما را تا حد امکان مؤثر و بدون دردسر کنیم، که تنها با دادههای 100٪ دقیق کلمات کلیدی قابل انجام است. تیم رتبه بندی SE هر روز به این وعده عمل می کند!
امیدواریم این پست به شما درک بهتری از اینکه اعداد موجود در ابزارهای کلیدواژه و تحقیقات رقابتی ما از کجا آمده اند و چه چیزی آنها را دقیق می کند، به شما داده باشد.
اگر سؤالات بیشتری در مورد نحوه کار ما با کلمات کلیدی دارید، آنها را در نظرات بپرسید. سعی می کنیم تمام جزئیات را توضیح دهیم و شاید حتی یک پست جداگانه در مورد آن بنویسیم.
تحقیق کلمات کلیدی
کلید واژه ها
ابزارهای رتبه بندی SE
Yevheniia یک بازاریاب محتوا و نویسنده کپی رایت در رتبه بندی SE است. او از طرفداران سئو، بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا است. یوهنیا معتقد است سادگی کلیدی است زیرا به کاهش شلوغی در سر و تمرکز روی چیزهای مهم کمک می کند. این همان اصلی است که او در نوشتن خود از آن استفاده می کند. او همچنین از آشپزی، یادگیری ادویه ها و طعم های جدید، مسافرت و بازی های رومیزی لذت می برد.
منبع: https://seranking.com/blog/keyword-data/