تجارت تبلیغاتی مایکروسافت در سه ماهه اول سال 2023 رشد ضعیفی داشته است.
درآمد تبلیغات و جستجو با 3.4 درصد افزایش به بیش از 3 میلیارد دلار در طول دوره، از جمله هزینه های جذب ترافیک که مایکروسافت به ناشران می پردازد. این شرکت این افزایش را به افزایش حجم جستجو و ،ید Xandr، یک پلت فرم ،ید تبلیغاتی که از AT&T ،یداری کرد، نسبت داد.
درآمد لینکدین 7.6 درصد افزایش یافت. مایکروسافت این افزایش را به محصولات Talent Solutions خود نسبت داد. این شرکت همچنین اعلام کرد تعداد جلسات ثبت شده در لینکدین 15 درصد افزایش یافته است.

چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت به قول خود مبنی بر کاهش هزینه های تبلیغاتی در زمان انتشار درآمد در سه ماهه گذشته، نپذیرفت. این شرکت رشد تک رقمی کم را پیشبینی کرد و تحویل داد.
سرعت رشد تائیدی است – گویی نیاز بیشتری است – که تقاضا برای تبلیغات در حال کاهش است. و ،، که انتظار افزایش درآمد قابل توجهی از عرضه بینگ جدید را داشتند، از نکات اسکی خود صرف نظر ،د.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

کریس یکی از شرکای موسس و مدیر عامل شرکت Third Door Media، ناشر MarTech و Search Engine Land، و تولید کننده کنفرانس MarTech و نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX است. TDM با ارائه محتوای قابل اعتماد و برنامه های بازاریابی هدفمند که مشتریان بالقوه را ارائه می دهد، جذب مشتری را برای مشتریان خود تسریع می بخشد. می تو،د در کریس به کریس برسید[at]thirddoormedia.com.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-search-and-advertising-revenue-up-3-4-in-q1-396430