شما به کمک بهینهسازی صفحات سایت خود میتوانید در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه عالی قرار بگیرید. سئو بر بهبود رتبهبندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است. اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاشهای بازاریابی شما باشد.
- معیار گوگل برای تعیین رتبه شما کیفیت محتوا، بهینه بودن ساختار کدنویسی و سرعت صفحه و در نهایت لینک سازی های داخلی و خارجی است.
- مقاله را با فرض اینکه کلیه فرایند های بررسی لینک های تبلیغاتی را انجام داده اید ادامه میدهیم.
- علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت، موضوعات مورد علاقه کاربران و ساعات مراجعه آن ها در اختیار شما قرار می دهد.
- محدوده ی سئوی محلی می تواند محله، شهر، استان، کشور و حتی قاره باشد.
- ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، میتوانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید.
بررسی کنید که برای هر کلمه کلیدی رقبا چه فعالیتی (تهیه فیلم، پادکست، متن و عکس) انجام داده اند و شما یک گام بالاتر را انجام دهید. کلمات کلیدی را با در نظر گرفتن ارتباط آن ها به یکدیگر و مفهومی که دارند، گروه بندی کنید. محتوای غنی و طولانی تولید کنید و نیاز کاربر را بیشتر از آنچه هست برطرف نمایید. این اصطلاحات از آن زمان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و در صنعت سئو هم، مرتبط با نوع استفاده از فعالیت ها و استراتژی های متخصص سئو به کار می رود. در صورت داشتن اسپم اسکور، لینک ها را disavow کنید و از سایت های بک لینک دریافت کنید که کمترین اسپم را دارند. برای لینک سازی خارجی به دسته بندی ها لینک دهید و یا از قابلیت منشن بدون لینک استفاده نمایید.
وبلاگ MOZ
علاوه بر این، نشانه گذاری های استاندارد میتواند درک ربات های گوگل از محتوا را نیز ساده تر کند تا گوگل هم از ارتباط مفهومی میان شما و مخاطب آگاه باشد. این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد. اون چیزی که سئو رو پیچیده می کنه رقابتی هست که جمع بزرگی از بیزنس های آنلاین همگی برای بدست آوردن اون جایگاه های بالا دارن. یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیستهای عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.
هرکدام از الگوریتمهای گوگل چه تاثیری روی سئوی سایت دارند؟
احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید. سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند. اما امروزه دیگر چنین اقداماتی از سوی وبمسترها امکان پذیر نیست؛ زیرا گوگل بروز رسانی های زیادی در الگوریتم رتبه بندی خود ایجاد کرده است تا از بروز و به ثمر رسیدن تکنیک های کلاه سیاه، جلوگیری کند. اما هنوز هم روش هایی وجود دارد که برخی از وبمسترها از آن ها استفاده می کنند تا الگوریتم های گوگل را دور زده و در بین رتبه های برتر قرار بگیرند. در ابتدای کار موتور جستجوی گوگل، پاسخ به سوال سئو چیست امری سخت بود؛ اما وب سایت های برتری که در این زمینه فعالیت داشتند، عبارات و اصطلاحاتی را بیان کردند تا درک سئو برای همگان ملموس شود.
ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، میتوانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید. وردپرس به صورت پیشفرض عنوان صفحه را هم در تگ h1 وهم در تگ تایتل قرار میدهد. با استفاده از یواست میتوانید تگ تایتل صفحه را تغییر دهید و تگ تایتل اختصاصی بنویسید. در واقع هر متنی که در محیط کلاسیک وردپرس بنویسید؛ به صورت اتوماتیک در تگ P قرار میگیرد. البته میتوانید این متن را تبدیل به تگهای هدینگ h1 تا h6 کنید.
هر وب سایتی نیاز به Breadcrumbs ندارد در صورتی که معماری سایت نسبتاً ساده باشد. با این حال، سایت های فروشگاهی با ده ها صفحه محصول و مقالات قطعا باید از آنها استفاده کنند. وجود Breadcrumbs میتواند به سایت شما ساختارمندی بدهد و کمک کند کاربر راحت تر در سایر صفحات گردش داشته باشد. با استفاده از این ابزار سئو داخلی میتوانید متوجه شوید که چه تعداد لینک خراب در سایت شما وجود دارد، سایت مپ سایت را بررسی میکند و در صورتی که محتوا تکراری در سایت وجود داشته باشد آن را تشخیص میدهد. ممکن است گوگل از دادههای کاربران کروم برای کنترل بهتر سرعت صفحه استفاده کند و بهتر است شما برای افزایش سرعت سایت از CDN استفاده کنید.
انتخاب کلمه کلیدی مرتبط با محتوای سایت و جستجوی کاربران میتواند در بهینه سازی جایگاه سایت و سئوی آن تاثیر مناسبی داشته باشد و همین امر باعث پیشی گرفتن سایت شما به نسبت رقبا شود. سئو تنها استفاده از یکسری کلمات کلیدی و دریافت بک لینک نیست و برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به یک استراتژی دقیق احساس می شود! در حقیقت، سئو، نحوه اتصال هر یک از عناصر موجود در یک وب سایت به یکدیگر، برای ایجاد یک استراتژی منسجم است. به عبارت دیگر، همه چیز از رسانه ها تا محتوا باید به دقت طراحی شود تا حداکثر تأثیر را داشته باشد.