کمکم سایتهایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبههای پایینتری رسیدند. پس در زمان طراحی سایت این نکته را حتماً لحاظ کنید و سایتی طراحی کنید که ریسپانسیو باشد. در این قسمت به بررسی بخشهای مختلف سئوی خارجی سایت میپردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربهای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.
- این ابزار بطور کلی به شما کمک میکند ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.
- انجام بهینه سازی سایت می تواند رتبه سایت شما را در لیست های ارگانیک که به عنوان بخش بدون دستمزد موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، ارتقا دهد.
- عوامل زیادی تعیین می کنند که راهکارهای سئو با چه سرعتی به نتیجه برسند.
- با توجه به اینکه گوگل؛ سرویس Google my business را برای ایران تحریم کرده است میتوانید از ابزار گوگلمپ برای لوکال سئو استفاده کنید.
پس از سئو ترافیک سایت به صورت مفید و هدفمند بالا میرود و میتوانید فروش خوبی داشته باشید. معایب این روش، این است که معمولا باید هزینه زیادی پرداخت کنید و ریسک اینکه سئوکار خوبی نصیبتان شود یا نه و رتبه خوبی بگیرید را باید قبول کنید. در این حالت شما مبلغ عملیات سئو را پرداخت میکنید و کار را واگذار میکنید، معمولا اکثر مسئولیتها به عهده فرد سئوکار است ولی در اکثر پروژهها مسئولیت تولید محتوا و بهبود سایت را به عهده شما میگذارند. سرمایهگذاری در سئو چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ مادی، قادر است یک رتبه استثنائی در مقایسه با دیگر انواع مارکتینگها و کسب و کارهای پر رونق داشته باشد.
مزایای وبسایتی که با اصول سئو طراحی شود
علاوه بر این خدمات تبلیغات گوگل خودتان را هم میتوانید به مجموعه ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن برای اجرای آن اقدام کنیم. شما در مورد سئو چگونه فکر میکنید؟ آیا تلاشی برای بهبود سئوی سایت خود داشته اید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر نکته مبهمی در سئو برای شما وجود دارد، با ما در میان بگذارید. عوامل موثری بر تعیین هزینه خدمات سئو سایت موثر است، از جمله وضعیت سایت، رقابت در حوزه مورد نظر و موارد دیگر.
سئو چیست ؟ ( Seo چیست )
اگر همه مطالب و محتوای سایت شما از جای دیگری کپی شده است و به این سایت ها لینک داده اید شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج جستجو نخواهید داشت. سئو بیرون صفحه را می توان روشی بر عکس سئو درون صفحه به حساب آورد چرا که این روش شامل تمام روش هایی است که شما خارج از سایت برای ارتقای پیج انجام می دهید. در این روش شما به دنبال بهینه سازی موتور جستجو در جایی خارج از سایت و صفحه خود هستید.
تمرکز خود را روی ارايه آنچه کاربرانتان میپسندند بگذارید و نه فقط کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت سایت. سرعت بارگذاری سایت شما یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در گوگل است. هدف گوگل نیز کسب رضایت کاربران است و به همین دلیل، به سایتهایی که نسبت به تعاملات کاربر واکنش سریعتری نشان بدهند، رتبه بهتری میدهد. از سال ۲۰۰۹ سرعت سایت رسما به عنوان یکی از فاکتورهای رتبهبندی وبسایتها در گوگل اعلام شد. ارزش بک لینک ها به مرور زمان طبق بسیاری از نظر سنجی های انجام شده در حال کاهش است و امروزه گوگل جهت رنکینگ فاکتورهای مختلفی نظیر UX و UI را نیز بررسی می کند و در این حوزه بسیار هوشمند عمل می کند. به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود.