همانطور که گفته شد، شناخت مفاهیم سئو نیازمند منبعی جامع و پربار است. نردبان قصد دارد به شکلی حرفهای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. میخواهیم با طراحی وبسایتهای کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفهای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفهای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. بسیاری از سئوکاران و وبسمتران به اشتباه به این باورند که ارجاع دادن به سایتهای دیگر منجر به ترک سایت توسط کاربر خواهد شد و تاثیر منفی بر سئو سایت و اسپم اسکور سایت دارد. اما حقیقت این است که از نقطه نظر سئو ارجاع به منابع با کیفیت تاثیر مثبت بر سئوی سایت شما خواهد داشت.
- دادههای نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگها میتواند موجب رتبهبندیشدن صفحه برای جستجوهای غیرمرتبط گردد.
- شما می توانید با توجه به نیاز خود از یک روش مناسب استفاده نمایید.
- اگر می خواهید برای سایت خود ترافیک جذب کنید، سئو یک الزام مطلق است.
- به عبارت دیگر، شما میتوانید از صفحه والد برای پرداختن به یک مبحث گسترده و کلی (مثل همین صفحه) استفاده کنید و هر بخش آن را تک به تک با جزئیات بیشتری در قالب صفحات فرزند شرح دهید.
Crawling فرآیندی است که طی آن، موتورهای جستجو تیمی از رباتها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروزرسانی شده وبسایتها، ارسال میکنند. محتوای سایت میتواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایلهایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتواها از طریق لینکها پیدا میشوند. رباتها کار خود را با گردآوری چند صفحه وب شروع میکنند و بعد با دنبال کردن لینکهای موجود در آن صفحات، URL های جدید را کشف میکنند.
این تگ به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه پیوند شده نباید با صفحه شما مرتبط باشد. در این مقاله به زبان ساده درباره آن که سئو آن پیج چیست / سئو on page چیست؟ توضیح داده شده و تمامی نکات مهم سئو داخلی و موارد سئو داخلی به صورت تفکیک شده توضیح داده شده است. اگر قصد آموزش سئو on page را دارید میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و از شرایط ثبت نام دوره آموزش سئو داخلی سایت مطلع شوید. سئو مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر سئو مجموعه فرایندهایی است که جهت بهبود رتبه سایت و با هدف افزایش بازدید سایت انجام می شود.
فرق سئو با سئو سایت
برای تولید محتوای با کیفیت باید با اصول سئو آشنایی داشته باشیم. اصول سئو در اصل همان استاندارها و متریک های گوگل است که معیاری برای رتبه بندی صفحات در نتایج سرپ است. شناخت این اصول و به کارگیری آنها در طراحی سایت و تولید محتوا و صفحات بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به توضیح این اصول برای تولید محتوا خواهیم پرداخت. در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. ناگفته نماند که برخورداری از یک سایت دوستدار سئو امکان پذیر نیست، مگر اینکه رویکرد سئو پیش از طراحی آن لحاظ شود و ساختار سایت از همان ابتدا در جهت بهینه سازی شکل بگیرد.
سئو (SEO) چه بخشهایی دارد؟
ایجاد صفحات لندینگ پیج زیبا که کاربران به راحتی توانایی تحلیل و کار با آن را داشته باشند. این روزها سایتهای کسب و کار بینالمللی، روشی را به کار گرفتهاند تا به وسیله آن بتوانند مشتریان خود را… برای طراحی سایت پزشکی در جهت افزایش بیماران مطب، یک سری نکات وجود دارد که به سایت پزشکی شما کمک… بودن یک سایت در صفحه اول گوگل یکی از آیتمهایی است که باعث ورود مخاطبان بیشتر به سایت شما میشود…. سئو و دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای امروز هر کسب و کاری است. هر چه زنجیرهایی که به سایت وصل کنیم بیشتر باشد، امتیاز بیشتری از گوگل گرفته و روزی جام قهرمانی را بر سر خواهیم گذاشت.
بهترین روش برای رتبه بندی پروفایل های رسانه های اجتماعی، فعالیت و مشارکت فعال با مخاطبین و دنبال کنندگان در رسانه های مختلف می باشد. البته هنوز ابتدای کار هستید؛ اما اگر بدانید که کارکرد ابزارهای سئو چیست، متوجه خواهید شد که بسیاری از این ابزارهای تحلیل سئو سایت، پروفایل های شبکه های اجتماعی را هم به شما نشان می دهند. این یعنی شبکه های اجتماعی از طرق مختلف می توانند به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کنند.
در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده میشود. هر چه این عدد بزرگتر باشد، کسب رتبه یک گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر است. علاوه بر این، کسب رتبه برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا همیشه امکان پذیر نیست. ناگفته نماند که صدها مورد از کلمات کلیدی Long-tail در هر کسب و کاری وجود دارد.