شتاب دهنده های تجارت الکترونیک: آنها چه هستند؟



نیل پاتل

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.

اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

شتاب دهنده تجارت الکترونیک چیست و آیا باید با آن کار کرد؟

این وبلاگ با همکاری الگو.

تجارت الکترونیک در حال رونق است بازار ۶ تریلیون دلاری، و با افزایش ،ید آنلاین، رقابت شدید است.

چگونه می تو،د جلوتر از بازی بم،د؟ برندها باید به طور مستمر استراتژی های تجارت الکترونیک خود را تطبیق داده و بهینه کنند. یکی از راه های انجام این کار، کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک است. در این پست وبلاگ، ما به دنیای شتاب دهنده های تجارت الکترونیک می پردازیم و بررسی می کنیم که چگونه می توانند به رشد برند خود کمک کنید.

شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی تعریف شده اند

شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک با برندها همکاری می‌کنند و منابع، فناوری و تخصص را برای کمک به رشد ،ب‌وکار آنلاین خود فراهم می‌کنند. آنها این کار را با ،ید موجودی و لایه‌بندی بر روی تخصص، منابع و فناوری همه‌کانال خود انجام می‌دهند تا به برندها کمک کنند تا فرصت‌های جدید را غنیمت بشمارند و رشد درآمد را در بازارها بهینه کنند، از جمله:

  • آمازون
  • والمارت
  • هدف
  • Tmall
  • بازار آزاد
شتاب دهنده های تجارت الکترونیک تعریف شده است.

چگونه شتاب دهنده های تجارت الکترونیک برای رشد نام تجاری کار می کنند

یکی از ویژگی های کلیدی شتاب دهنده های تجارت الکترونیک این است که آنها فقط با فروش مجدد محصولات شما درآمد ،ب می کنند و هزینه یا درصدی از هزینه تبلیغات را دریافت نمی کنند. این مدل ،ید/فروش به آنها انگیزه منحصربفردی می‌دهد تا رشد سودآوری برای برند شما ایجاد کنند. یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک موجودی شما را ،یداری می کند، بنابراین سرمایه آنها در خط است و آنها فقط زم، که محصولات شما را مجدداً می فروشند درآمد ،ب می کنند. این ساختار منحصربه‌فرد آنها را تشویق می‌کند تا حضور آنلاین برند شما را بهینه کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند و فقط دلارهای تبلیغاتی را ،ج کنند که فروش را افزایش می‌دهد.

ویژگی های کلیدی شتاب دهنده تجارت الکترونیک

  • پر ، شکاف های منابع: شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک به برندها کمک می‌کنند شکاف‌های منابع را پر کنند، ال،ای موجود در داده‌ها را شناسایی کنند و رشد سودآوری را آزاد کنند. با ،یبی از مجموعه داده منحصربفرد، تجربه صنعتی و دسترسی جه،، شتاب دهنده ها به توسعه تیم شما تبدیل می شوند و از تمام جنبه های ،ب و کار بازارهای شما، از بهینه سازی فهرست و بازاریابی تجارت الکترونیک گرفته تا پشتیب، می کنند. تدارکات تکمیلی.

  • سرمایه گذاری مالی در برند شما: شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی موجودی یک برند را ،یداری می کنند و یک سرمایه گذاری مالی کامل در موفقیت برند ایجاد می کنند. آنها به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند و هزینه های خود را با فروش مجدد محصولات شما پوشش می دهند.
  • کنترل برند: شتاب‌دهنده‌ها کنترل تجربه برند و قیمت‌گذاری شما را در بازارها به ارمغان می‌آورند. با عمل به ،وان تنها توزیع کننده مجاز شما در بازارها، یک شتاب دهنده می تواند تجربه یک برند و قیمت ثابت را در سایت های مختلف ایجاد کند. برخی از شتاب دهنده ها حتی هزینه های اجرای خط مشی توزیع را پوشش می دهند تا به شما کمک کنند تا کنترل تجربه آنلاین را حفظ کنید.
  • پشتیب، فراتر از تبلیغات و سئو: شتابدهنده ها نه تنها از طریق تبلیغات، سئو برای تجارت الکترونیک، محتوا و طراحی، ترافیک و تبدیل را هدایت می کنند، بلکه فراتر از آن نیز می روند. آنها تدارکات زنجیره تامین را فراهم می کنند، کنترل برند را تضمین می کنند و به آنها دسترسی می دهند داده های اختصاصی، همه با هدف کمک به برند شما برنده شدن در بازارها.
  • رشد مشارکتی: شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک انگیزه بالایی برای کمک به موفقیت شما دارند و در عین حال کنترل کامل استراتژی برندتان را به شما می‌دهند. برخلاف تجمیع‌کنندگ، که شرکت شما را ،یداری می‌کنند یا آژانس‌هایی که نگه‌دارنده‌ها و سایر هزینه‌ها را دریافت می‌کنند، شتاب‌دهنده‌ها تنها در صورت فروش محصول شما درآمد ،ب می‌کنند.
  • شناسایی و استفاده از فرصت های جدید: شتابدهنده‌های تجارت الکترونیک به دلیل مقیاسشان می‌توانند به شما در کشف و استفاده از فرصت‌های برندتان در داخل و خارج از کشور کمک کنند. مثال‌ها شامل یافتن نوآوری‌های بالقوه محصول، بسته‌های بهینه‌شده تجارت الکترونیک، گسترش به بازارهای جه،، و کارایی حمل و نقل.
ویژگی های شتاب دهنده تجارت الکترونیک

چه چیزی یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک را از توسعه سنتی متمایز می کند؟

آژانس های توسعه سنتی بر طراحی، توسعه و نگهداری وب سایت تمرکز می کنند. آنها همچنین ممکن است خدمات سئو و تبلیغات را ارائه دهند. کار یک آژانس می تواند هم وب سایت های برند و هم بازارها را در بر بگیرد. از سوی دیگر، شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک، متخصص فروش در بازار هستند و به جای ارائه خدمات یکباره، مالکیت حضور یک برند در بازارها را به عهده می‌گیرند.

چه چیزی یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک را از توسعه سنتی متمایز می کند.

یک تفاوت اصلی این است که شتاب دهنده های تجارت الکترونیک معمولاً موجودی یک برند را ،یداری می کنند و به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند. این سرمایه گذاری مالی در موفقیت برند، آنها را از آژانس های توسعه سنتی که فقط با پرداخت هزینه خدمات ارائه می دهند، متمایز می کند.

تفاوت دیگر، تخصص آنها در مسیریابی در دنیای پیچیده بازارهای تجارت الکترونیک است. شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک به‌،وان خود فروشندگان، درک عمیقی از الگوریتم‌های بازار، فروش جه، و رفتار مصرف‌کننده دارند که از آن برای بهینه‌سازی حضور مشتریان خود در این پلت‌فرم‌ها استفاده می‌کنند.

مزایای کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیکی

اکنون که متوجه شدید چه چیزی شتابدهنده‌های تجارت الکترونیک را متمایز می‌کند، بیایید به برخی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای همکاری یک برند با آن بپردازیم. در اینجا نکات اصلی مزایای کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک آورده شده است:

  • استفاده از تخصص بدون به خطر انداختن کنترل: شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک از نزدیک با شما همکاری می‌کنند تا استراتژی‌های مؤثری را برای رشد نام تجاری خود ایجاد و اجرا کنند، در حالی که شما را در صندلی راننده نگه می‌دارند. موفقیت آنها مستقیماً با موفقیت شما مرتبط است، به این م،ی که آنها انگیزه دارند تا به موفقیت برند شما کمک کنند.
  • حضور برند خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید: شتاب دهنده ها درک عمیقی از رفتار مصرف کننده، الگوریتم های بازار و استراتژی های فروش جه، دارند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به بازارها و مخاطبان جدید، چه در داخل و چه در سطح بین‌المللی، که ممکن است به تنهایی قادر به دستیابی به آنها نبوده‌اید، استفاده کنند.
  • دستیابی به صرفه جویی در هزینه و کارایی عملیاتی: شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک همه چیز را از انجام کار گرفته تا تبلیغات، سئو و تدارکات انجام می‌دهند. این امر عملیات تجارت الکترونیک شما را ساده می کند و هزینه های سربار را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد بر تجارت اصلی و توسعه محصول خود تمرکز کنید.
مزایای کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک

شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای بهره‌گیری از تخصص و منابع آن‌ها و در عین حال کنترل کامل بر استراتژی و تصمیم‌های شما ارائه می‌کنند. این تعهد به ایجاد رشد سودآور و بهینه سازی کارایی عملیاتی، آنها را به گزینه ای هیجان انگیز و قانع کننده برای برندهایی تبدیل می کند که به دنبال رشد در بازارهای آنلاین رقابتی هستند.

کار با Pattern – پیشروترین شتاب دهنده تجارت الکترونیک در جهان

پترn با بیش از 1400 کارمند در دفاتر در 22 کشور، پیشروترین شتاب دهنده تجارت الکترونیک در جهان است. آنها به برندها کمک می کنند تا در بیش از 60 بازار جه، بفروشند. آنها با برندها همکاری می کنند تا رشد سودآوری را در تمام پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک ایجاد کنند. الگو به ،وان توسعه تیم تجارت الکترونیک شما، پشتیب، در تبلیغات، سئو، محتوا، طراحی، زنجیره تامین و موارد دیگر را ارائه می دهد.

با تمرکز بر رشد بلندمدت، Pattern به حفظ کنترل قیمت، گسترش به بازارهای جدید، و بهینه‌سازی ترافیک، فروش و درآمد همه‌کانال کمک می‌کند، همه اینها در حالی که با برند شما همکاری می‌کند و به شما کنترل کامل بر استراتژی و تصمیم‌هایتان را می‌دهد. در شروع شراکت شما، Pattern سفارشی را برای فروش موجودی پیش بینی شده در چند هفته اول ارسال می کند. همانطور که Pattern آن سهام را می فروشد، آنها بیشتر ،ید می کنند. این مدل برای سرعت بخشیدن به رشد تجارت الکترونیک شما در سریع ترین زمان ممکن کار می کند.

کار با ال،ا و شتاب دهنده های تجارت الکترونیک.

سوالات متداول

س: چه نوع برندهایی می توانند از کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک سود ببرند؟

پاسخ: هر برندی که به دنبال رشد حضور در تجارت الکترونیکی خود است، می تواند از کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک بهره مند شوید. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال افزایش مقیاس باشید، یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک می تواند منابع، فناوری و تخصص مورد نیاز برای موفقیت را فراهم کند. مارک‌های بزرگ‌تر، با پرداخت بیش از ۵ میلیون دلار در بازارهای آنلاین، معمولاً می‌توانند با یک شتاب‌دهنده در مدل ،ید/فروش خالص کار کنند. برندهای کوچکتر ممکن است برای کار در مقیاس کوچکتر نیاز به پرداخت هزینه یا هزینه ای داشته باشند.

س: چگونه یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک درآمد ،ب می کند؟

پاسخ: شتاب دهنده های تجارت الکترونیک با فروش مجدد محصولات برندها در بازارهای خاص درآمد ،ب می کنند. آنها موجودی یک برند را با قیمت عمده فروشی توافق شده ،یداری می کنند که هزینه ها و هزینه های بازار آنها را پوشش می دهد و به یک توزیع کننده انحصاری در این پلتفرم ها تبدیل می شوند.

س: چقدر بر استراتژی و تصمیمات برندم کنترل خواهم داشت؟

پاسخ: کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک مانند Pattern به شما کنترل کامل استراتژی و تصمیمات برندتان را می دهد. شتاب دهنده برای ارائه منابع، فناوری، تخصص و خدمات وجود دارد، اما در نهایت، شما مسئول جهت گیری برند خود هستید.

س: تفاوت بین شتاب دهنده و تجمیع کننده چیست؟

پاسخ: در حالی که شتابدهنده‌ها و تجمیع‌کننده‌های تجارت الکترونیک هر دو با برندها کار می‌کنند تا ،ب‌وکار آنلاین خود را توسعه دهند. رویکردها و مدل های مختلف ،ب و کار.
شتاب‌دهنده‌های تجارت الکترونیک مانند Pattern با برندها، ،ید موجودی و ارائه راه‌حل‌های سرتاسری برای رشد تجارت الکترونیکی شریک هستند. آنها به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند و هزینه های خود را با فروش مجدد محصولات برندها پوشش می دهند. آنها معمولاً در شرکت موقعیت سهامی ندارند.
از سوی دیگر، تجمیع‌کنندگان تجارت الکترونیک معمولاً به سرمایه‌گذاران عمده تبدیل می‌شوند یا به طور کامل یک نام تجاری را ،یداری می‌کنند. آنها محصولاتی را از چندین برند تجمیع می کنند و از مقیاس آنها برای فروش مؤثر محصولات خود در بازارها استفاده می کنند.
به طور کلی، در حالی که هم شتاب دهنده ها و هم تجمیع کننده ها می توانند به برندها در رشد تجارت الکترونیکی خود کمک کنند، رویکردها و مدل های ،ب و کار آنها متمایز است.

نتیجه

شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی شرکای ارزشمندی برای برندهایی هستند که به دنبال تسریع رشد خود در بازار تجارت الکترونیک در حال گسترش هستند.

شراکت با یک شتاب دهنده به شما این امکان را می دهد که مالکیت کامل شرکت خود را حفظ کنید و در عین حال به خدمات متفاوت و مقیاس رشد دسترسی داشته باشید. راه حل های نهایی و سرمایه گذاری مالی آنها در موفقیت برند شما آنها را در بین ارائه دهندگان خدمات منحصر به فرد می کند.

با کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک، برندها می توانند به داده ها و فناوری اختصاصی، تخصص در چندین بازار، سرمایه گذاری مالی در موفقیت خود و رویکرد مشارکتی برای رشد دسترسی پیدا کنند. برای من سرمایه گذاری خوبی به نظر می رسد.

اگر به دنبال توسعه تجارت الکترونیک خود هستید، ارزش این را دارد که با شتاب دهنده تجارت الکترونیکی مانند الگو. آنها با تجربه و تخصص خود می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید و رشد سودآوری را در بازارهای جه، ایجاد کنید.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حدا،ر برس،د.
تبلیغات گریدر


منبع: https://neilpatel.com/blog/ecommerce-accelerator/