اول، به خاطر زنده ماندن در سال 2022 به شما تبریک می گویم، عالی عمل کردید! سال 2022 شگفتانگیز، منحصربهفرد و ،یبی چالشبرانگیز از چندین رویداد جه، بود که ما را به،وان مصرفکننده، مارکها و متخصصان بازاریابی جستجو نگه داشت. رکود اقتصادی، استعفای بزرگ، جنگ، فینال فیفا و چندین نبرد خاموش که همه ما به تنهایی با هم جنگیدیم.
همانطور که سال گذشته را مرور می کنیم، بیایید به جهان از دریچه جستجو، سئو، تجزیه و تحلیل و تولید محتوا نگاه کنیم.
سال 2022 حدود…
- به دنبال در مصرف کنندگان شما به ،وان انسان و نه فقط مجموعه داده ها
- فهم چگونه مصرف کنندگان هدف شما جهان را درک می کنند و چگونه زندگی در عصر دیجیتال را تجربه می کنند
- خیاطی و تست ، استراتژی های شما برای پاسخگویی به مصرف کنندگان در لحظه نیاز – همه بدون از دست دادن بودجه (یا عقل شما!)
- یافته موثرترین ابزارها، فناوریها و استعدادها برای کنترل عدم قطعیت ،بوکار
ما #SEWTop5 را به شما معرفی می کنیم
شمارش مع، انتخاب های سردبیری که انجمن دیده بان موتورهای جستجو آن را دوست داشت و ارزش زیادی در آن یافت!
#5. درک سه مرحله آگاهی مخاطبان آنلاین شما
،بوکارها اغلب فراموش میکنند که معیارهای موفقیت فقط اعداد نیستند – آنها افرادی زنده هستند که توسط رفتار و احساسات هدایت میشوند. از آنجایی که سفرهای مشتری همچنان پیچیده و چند وجهی باقی می ماند، ،ب و کارها برای اطمینان از اینکه در خط پای، هستند که مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن آماده باشند، رقابت ،د.
جک برد، راهنمای عملیات محتوای افراد را اضافه کنید، راهنمای استفاده از استراتژی محتوایی است که به مصرف کنندگان و سفرهای آنها پاسخ می دهد. او سه مرحله کلیدی آگاهی از ترافیک آنلاین، نوع محتوای متن، با این مراحل و نحوه ممیزی محتوای موجود را توضیح داد.
#4. چک لیست دسترسی به وب که باید برای بازاریابان دیجیتال داشته باشد
آیا میدانستید، 98% وب سایت های مستقر در ایالات متحده قابل دسترسی نیستند؟ امسال دسترسی به وب از سایه ها خارج شد و به ،وان یکی از عوامل رتبه بندی جستجوی گوگل در مرکز توجه قرار گرفت – و خود موضوع را برای بحث ها در دسترس تر کرد. بازاریابان دیگر نمی توانند این جنبه مهم را نادیده بگیرند، زیرا –
تجربه کاربری درخشان >> ادراک مثبت از برند >> جذابیت بیشتر برای مصرف کنندگان ارزش محور = برای تجارت خوب است
متخصص طراحی و بازاریابی وب، Atul Jindal یک چک لیست دسترسی به وب را برای بازاریابان دیجیتال ایجاد کرد. فراتر از رد ، “دسترسی به وب چیست؟” و در مورد مزایا و نکات عملی آن در مورد “چگونه وب سایت خود را در دسترس قرار دهیم؟” صحبت کرد.
#3. گوگل آنالیتی، 4: معایب و محدودیت ها – آیا ارزش آن را دارد که در آن جا بم،م؟
در 1 ژوئیه 2023، داراییهای Universal Analytics پردازش بازدیدهای جدید را متوقف ،د و کاربران را مجبور کرد به جانشین آن، Google Analytics 4 روی بیاورند. این انتقال از SEO و بازاریابان میخواست که منحنی یادگیری و سازگاری بالایی داشته باشند، زیرا این تغییر به م،ای از دست دادن برخی از دادههای تاریخی بود.
این مقاله به مشکلات Google Analytics 4 از دیدگاه کاربر و از دیدگاه حفظ حریم خصوصی و انطباق پرداخته است. مشاهدات عینی و سخت به اطلاع سئوکاران و تصمیمات بازاریابان قبل از تعویض پلت فرم کمک کرد.
#2. چک لیست نه چندان سئو برای سال 2022
در حالی که بیشتر اینترنت روی «چه کاری باید انجام داد» متمرکز بود، ما یک مسیر نامتعارف از «چه کارهایی نباید انجام داد» را انتخاب کردیم که به موفقیت SEO شما از همان ابتدا کمک میکند.
کریستوفر (کریس) جونز، نویسنده پرفروش و عضو هیئت مشاوران SEW، برخی از افسانههای اصلی پیرامون Core Web Vitals (CWV) و بهروزرس،های بزرگتر و اصلی Google در سال 2021 را از بین برد.
به ،وان یک مطالعه جالب و متمرکز بر استراتژی، این چیزی بود که سئوکاران نمی توانستند قبل از طراحی استراتژی 2022 خود را از دست بدهند.
#1. هفت هشدار گوگل که سئوکاران باید در بالای همه چیز بمانند!
ما به،وان سئوکار و بازاریاب اغلب فراموش میکنیم که در حالی که روی مصرفکنندگان و مشتریان تمرکز میکنیم، ما نیز انسان هستیم – با انرژی محدود (منظورمان تامین قهوه)، 24 ساعت (کاش بیشتر داشتیم) و محرومیت از خواب (بله منظورمان کمبود خواب است) . همانطور که فرسودگی شغلی به فهرست کارها افزوده شد، آن اسمارتی خودمان هفت هشدار گوگل را به اشتراک گذاشت که هدف آنها آسان ، زندگی برای سئوکاران بود.
این روشهای هوشمند به جامعه کمک کرد تا از رقبا پیشی بگیرد، از بحران شهرت جلوگیری کند، کاهش ترافیک را برطرف کند، و کارهای بیشتری انجام دهد (بدون غرق شدن).
امیدواریم از این لذت برده باشید! از اینکه در طول سفر ما حامیان ارزشمندی هستید متشکریم.
Team Search Engine Watch سال نو را به همه تبریک می گوید! به گسترش عشق و حکمت سئو ادامه دهید.
* رتبه بندی در تعامل با مخاطب هدف، زمان در صفحه و نرخ پرش.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/27/the-search-engine-watch-top-5/