نحوه انتخاب ابزار سئوی سازمانی



ابزارهای سئوی سازم، برای پاسخگویی به نیازهای شرکت های بزرگتر و پیچیده تر ساخته شده اند. آنها معمولاً باید از کاربران بیشتری پشتیب، کنند و کنترل‌ها و مجوزهایی برای گروه‌های کاربری مختلف داشته باشند. شرکت ها به رابط کاربری برای پوشش زبان های زیادی نیاز دارند تا تیم های سراسر جهان بتوانند از این ابزارها استفاده کنند.

شرکت ها معمولاً بیشترین تقاضا برای داده ها را دارند. آنها همچنین به محدودیت‌های بالا و دسترسی آسان از طریق APIها نیاز دارند تا بتوانند بینش سریع دریافت کنند و پیشرفت را گزارش کنند.

بیایید به گزینه های شما نگاه کنیم.

پلتفرم های محبوب سئوی سازم،

ابزارهای زیادی برای کارهای خاص وجود دارد، اما پلتفرم های سئو ابزارهای زیادی برای کمک به ،ب و کارهایی با نیازهای مختلف دارند. برخی از انتخاب های محبوب عبارتند از:

  1. شرکت Ahrefs
  2. رهبر ار،تر
  3. شفافیت seo
  4. معیارهای جستجو
  5. Botify
  6. BrightEdge

همانطور که اشاره کردم، این ابزارها باید کارهای مختلفی را انجام دهند. برخی از کارهای رایجی که آنها باید پوشش دهند عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • تحقیق در مورد رقبا
  • لینک بیلدینگ
  • ردیابی رتبه
  • گزارش نویسی
  • سئو فنی
  • سئوی بین المللی
  • پیش بینی

اما با وجود ابزارهای مختلف و نیازهای مختلف، چگونه می د،د چه چیزی برای شما من، است؟ بیایید ببینیم چند شرکت برای ابزار ،ید می کنند.

فرآیند ،ید معمولی

فرآیند نصب یک ابزار جدید برای ا،ر شرکت های سازم، مشابه است.

نیازهای خود را مشخص کنید

اه، و معیارهای موفقیت شما چیست؟

این احتمالاً بر اساس بلوغ SEO شما متفاوت است. ممکن است بخواهید در رتبه بندی دیده شوید. یا ممکن است اه، خاصی مانند افزایش تعداد کلمات کلیدی رتبه بندی در سه موقعیت برتر یا افزایش ترافیک x٪ در سال داشته باشید.

اه، شما ممکن است حتی با سازمان مرتبط باشد، مانند وارد ، سئو داخلی یا افزایش آگاهی سئو در سازمان شما. فکر ، در مورد اینکه شرکت شما در بلوغ سئوی خود در کجا قرار دارد می تواند به شما کمک کند تا نیازهای خود را بفهمید.

تصویری که سطوح مختلف بلوغ سئو را توصیف می کند که ا،ر شرکت ها از آن عبور می کنند

چه ،ی از ابزار استفاده خواهد کرد؟ برای چه استفاده خواهند کرد؟ چه داده هایی مورد نیاز است؟ این جلسه طوفان فکری معمولاً به لیست آرزوهایی از ویژگی ها تبدیل می شود. احتمالاً با مشاهده برخی از ابزارهای خاص که می خواهید اضافه کنید، موارد بیشتری را به این لیست اضافه خواهید کرد.

دموها و آزمایشات

این ،مت جالب آن است. شرکت‌ها معمولاً نحوه استفاده از ابزارهایشان را به شما آموزش می‌دهند، موارد استفاده جالبی را به شما نشان می‌دهند و به شما دسترسی می‌دهند تا بتو،د با ابزارها بازی کنید تا مطمئن شوید که با نیازهای شما مطابقت دارند.

زمان تصمیم گیری

من شرکت‌های زیادی را دیده‌ام که ابزارها را بر اساس میزان من، بودن آنها با نیازهایشان ارزیابی می‌کنند. آنها معمولاً ویژگی ها را نمره می دهند و مجموع را جمع می کنند تا انتخاب های خود را محدود کنند.

من توصیه می کنم از نمرات به ،وان یک راهنما استفاده کنید، اما تصمیمات خود را صرفاً بر اساس نمره گذاری نکنید. با تیم خود در مورد آنچه در ابزارهای مختلف دوست دارند صحبت کنید، بررسی کنید که آیا ابزارها داده های مورد نیاز خود را دارند یا خیر، و مطمئن شوید که استفاده از ابزار آسان است و آنها واقعاً می خواهند از آن استفاده کنند. یک ابزار تنها زم، ارزشمند است که تیم شما به طور موثر از آن استفاده کند.

یک پرونده تجاری درست کنید

شما باید یک مورد تجاری بسازید و از رهبری ،ید کنید تا بودجه یک ابزار را تضمین کنید.

این مرحله نیز ممکن است زودتر از موعد انجام شود، اما من شخصاً فکر می‌کنم به اینجا تعلق دارد. شما کارهای لازم برای پاسخ به تمام سوالات درست در مورد اینکه چرا یک ابزار مورد نیاز است را انجام داده اید. و اکنون، می‌د،د که چه ابزاری می‌خواهید و هزینه آن (آنها) چیست. با این اطلاعات، می تو،د یک مورد تجاری بسیار قوی تر ایجاد کنید و گزینه های خود را ارائه دهید.

حضور فروشنده

هیچ راه آس، برای گفتن این حرف وجود ندارد. نصب فروشنده معمولاً برای همه افراد درگیر فرآیندی دردناک است.

این به راحتی می‌تواند طول،‌ترین بخش فرآیند باشد، زیرا معمولاً افراد زیادی را برای ثبت نام، بودجه‌بندی، تدارکات، حقوقی و امنیتی درگیر می‌کند. این فرآیند خط قرمز است که در آن چیزها خارج از شرایط مشخص می شوند، شرایط می تواند شدید باشد و اطلاعاتی که شرکت ها درخواست می کنند می تواند بسیار خاص باشد.

وحشت نکنید! این هرگز سرگرم کننده نیست، اما بسیاری از شرکت ها قبلاً از این طریق عبور کرده اند. فقط نفس های عمیق بکشید، و از این ،مت از فرآیند جان سالم به در خواهید برد.

من مدتی است که در اطراف هستم و این روند را طی کرده ام. من اشتباهاتی مرتکب شده ام و با بسیاری دیگر نیز درباره تجربیات آنها صحبت کرده ام. در اینجا مواردی وجود دارد که پیشنهاد می کنم بیشتر در مورد آنها تحقیق کنید.

همه کاره و هیچ کاره

به نظر می رسد برخی از ابزارها ویژگی هایی را برای بررسی تمام کادرهای لیست ،یدی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم ایجاد می کنند. ممکن است روی کاغذ عالی به نظر برسند. اما وقتی به استفاده از آنها می روید، متوجه می شوید که بسیاری از آن ابزارها ممکن است متوسط ​​و حاوی داده های مشکوک باشند.

برای مثال، به‌،وان یک سئوی فنی، من ابزارهایی را برای داشتن مواردی در ممیزی خود پیدا کرده‌ام که آن‌ها را به‌،وان مشکل علامت‌گذاری می‌کنند – حتی اگر گوگل بارها گفته است که چیزها مشکل نیستند.

این پلتفرم‌ها اغلب به جای اینکه برای کمک به مردم در انجام بهتر وظایفشان استفاده شوند، به پلتفرم‌های گزارش‌دهی تبدیل می‌شوند. این می تواند به دلیل فرکانس های طول، به روز رس، باشد. یا در برخی موارد باید درخواستی برای دریافت داده ارسال کنید که این روند را کند می کند.

ممکن است با ویژگی هایی روبرو شوید که روی کاغذ عالی به نظر می رسند، مانند بینش خودکار. اما بیشتر اوقات، این بینش ها ارزش سوال برانگیزی دارند. آنها باعث می شوند افراد زمان زیادی را برای انجام کارهایی که تاثیری ندارند تلف کنند.

Ahrefs به طور کلی ابزار ترجیحی برای افرادی است که در سئو کار می کنند. SEO ها به داده های ما اعتماد می کنند و ابزار ما را کامل و آسان برای استفاده می یابند. ما همچنین مطالب آموزشی زیادی داریم که سئوکاران می توانند برای دقیق بودن به آنها تکیه کنند و تقریباً در هر موضوعی به آنها کمک کنند.

ما همچنین کارشناسان سئو واقعی را در کارکنان داریم که روزانه از این پلت فرم استفاده می کنند و به شکل گیری آینده آن کمک می کنند.

قیمت گذاری مبهم

بسیاری از شرکت ها در این زمینه از شما می خواهند برای قیمت گذاری با آنها تماس بگیرید. آنها پس از پرسیدن در مورد بودجه شما یک بسته “سفارشی” برای شما می سازند – زیرا آنها می خواهند بدانند که شما مایل یا قادر به پرداخت هستید.

ممکن است یک شرکت 20 برابر بیشتر از شرکت دیگری برای همان بسته پرداخت کند. این بخش از فرآیند می تواند به دور از شفافیت باشد.

در Ahrefs، تمام قیمت‌های ما به همراه محدودیت‌ها و هزینه تمام افزونه‌ها درج شده است.

روند لغو را بررسی کنید

من شخصاً فکر می کنم این می تواند چیزهای زیادی در مورد هر شرکتی به شما بگوید. برخی از شرکت ها ممکن است این کار را دشوار کنند. قبل از اینکه بتو،د آن را لغو کنید، ممکن است مجبور شوید برای لغو یا جلسه ای با آنها تماس بگیرید.

قرارداد خود را با دقت بخو،د. اگر می‌خواهید لغو کنید، برخی از شرکت‌ها از چند ماه قبل به اطلاعیه کتبی نیاز دارند. البته زم، که قرارداد شما در آستانه اتمام است، آنها این موضوع را به شما یادآوری نمی کنند.

در Ahrefs، قبل از تاریخ تمدید برای شما یک یادآوری ارسال می کنیم.

تیم های فروش تهاجمی

من کابوس می بینم که چند سال پیش فردی از یک شرکت خاص با او تماس گرفته است. من هنوز نام او را تا به امروز به یاد دارم و به طور کلی با نام ها خیلی بد هستم.

با این حال، این شرکت تنها شرکتی نیست که برای فروشندگان تهاجمی شناخته شده است. برخی با شما تماس می گیرند، ایمیل می زنند، ایمیل شخصی شما را ایمیل می کنند، با تلفن همراه شخصی شما تماس می گیرند و در هر پلتفرم اجتماعی که در آن هستید به شما پیام می دهند.

وقتی این کار جواب نمی دهد، آنها شروع به انجام همین کار با همکاران، رئیس شما، رئیس رئیس شما می کنند. آنها حتی ممکن است به رئیس شما ایمیل بزنند و به آنها بگویند که شما چقدر کار بدی انجام می دهید زیرا از پلت فرم آنها استفاده نمی کنید. بله، این واقعاً یک چیز است و مس،ه است.

آنها همچنین تمایل دارند بیش از حد وعده دهند. آنها به شما چیزهایی می گویند مانند ابزاری که شما نیاز دارید و می تواند جایگزین یک تیم سئو شود. این هرگز درست نیست.

توصیه می‌کنم در چند پلتفرم مانند توییتر، فیس‌بوک و ردیت برای نام شرکت‌ها جستجو کنید تا بتو،د برخی از داستان‌ها و نظر مردم درباره برخی از ابزارهای سئوی سازم، را ببینید. قبل از امضای قرارداد باید داستان ها و تجربیات دیگران را بشنوید. متوجه خواهید شد که بسیاری از ابزارهای سازم، بهترین شهرت را در SEO ها ندارند.

در Ahrefs، ما یک تیم حساب های کوچک داریم تا به تیم ها کمک کنیم ارزیابی کنند که آیا Ahrefs برای سازمان آنها من، است یا خیر. پس از یک تماس اکتشافی اولیه، تیم ما یک نسخه نمایشی سفارشی ایجاد می‌کند، فرآیند ارزیابی را با آوردن همه سهامداران در یک صفحه هدایت می‌کند، و به هدایت هرگونه نوار قرمز کمک می‌کند. شفافیت هسته اصلی فرآیند است. برای جلوگیری از غافلگیری، Ahrefs به مشتریان اجازه می دهد قبل از ،ید محصول را آزمایش کنند.

هنگامی که مشتری تصمیم می گیرد با ما همکاری کند، تیم Ahrefs جلسات آموزشی سفارشی مخصوص موارد استفاده مورد نیاز خود را ارائه می دهد، به او کمک می کند تا نحوه استفاده سریع از Ahrefs را یاد بگیرد و در نهایت زمان لازم برای رسیدن به اه، خود را کاهش دهد.

خدمات

صادقانه بگویم، این می تواند مثبت یا منفی باشد. این به نوعی خط باریکی است که شرکت‌های ابزار هنگام ارائه خدمات باید از آن پیروی کنند. من دیده ام که برخی از فروشندگان از این خط عبور می کنند و سعی می کنند کار را از شرکای آژانس بدزدند – حتی آنهایی که ابزار خود را به شرکت توصیه کرده بودند.

اگر به خدمات نیاز دارید، بررسی کنید که آنها چه چیزی را ارائه می دهند و ببینید آیا می تو،د افرادی را پیدا کنید که با آنها کار می کنند تا بتو،د سؤالاتی بپرسید. برخی از مشاوران در شرکت ها کار خوبی انجام می دهند و برخی دیگر تقریباً در سطح یک سئوی جوان کار می کنند. من خدماتی را دیده‌ام که به‌،وان مشاوره سئو ارائه می‌شوند، در حالی که تنها کاری که واقعاً انجام می‌دهند استفاده از ساعت‌ها برای کمک به راه‌اندازی ابزار بود.

نمایندگان شما احتمالاً در مجموعه مهارت‌هایشان بسیار متفاوت خواهند بود و برخی از شرکت‌ها گردش مالی بالایی دارند. در بسیاری از موارد، ممکن است با یک شریک آژانس وضعیت بهتری داشته باشید.

Ahrefs کار خدمات مشتری را ارائه نمی دهد.

فقدان نوآوری

درست مانند برخی از شرکت‌های سازم،، برخی از این شرکت‌های ابزار می‌توانند کند حرکت کنند. بهانه‌های معمولی را می‌شنوید مانند اینکه در نقشه راه آمده یا به زودی در راه است. اما در بسیاری از موارد، ویژگی ها هرگز ظاهر نمی شوند. در برخی موارد، آنها ممکن است ابزارهای دیگری را برای جبران کمبود نوآوری به دست آورند، اما ممکن است هر چیزی را که ابزار قبلی ارزش دستیابی به آن را داشته است، از بین ببرند.

ما هر یا دو ماه یکبار همه به‌روزرس،‌های محصول خود را جمع‌بندی می‌کنیم. می‌تو،د نوع پیشرفت ما و ویژگی‌های نوآورانه‌ای که راه‌اندازی می‌کنیم را ببینید.

مقایسه ها و مطالعات مغرضانه

بسیاری از این ابزارها به شما مقایسه‌های انتخاب‌شده گی، را نشان می‌دهند که آن‌ها را عالی جلوه می‌دهد و مطالعاتی را که انجام داده‌اند در جایی که خود را برنده اعلام می‌کنند، نشان می‌دهند. همه اینها را با یک دانه نمک مصرف کنید.

اگر ابزاری بخواهد در مقایسه داده‌های پیوند پیروز شود، فقط می‌تواند موارد بیشتری مانند زیر دامنه‌ها را به ،وان دامنه‌های ارجاع‌دهنده، شمارش لینک‌های مرده، شمارش لینک‌ها بیش از یک بار، و غیره حساب کند. کیفیت داده ها مهم است. https://t.co/5GGaEjbzW8

— پاتریک استو، (SEOpedia) (@patrickstox) 27 ژانویه 2021

هیچ ابزاری را که بهترین است قبول نکنید. پرس و جو کن. ببینید چه ،ی به ،وان پلتفرم انتخابی می آید. ببینید کاربران واقعی به چه ،، علاقه دارند.

چرا Ahrefs انتخاب درستی است

همانطور که قبلاً اشاره کردم، ما ابزار مورد علاقه تیم های سئو هستیم. ما داده های بزرگ را تجسم می کنیم.

ما سریعتر ،یدن با توجه به رادار Cloudflare، بیش از هر ابزار سئو دیگری.

تصویری که AhrefsBot را به ،وان چهارمین ،نده سریع وب بر اساس رادار Cloudflare نشان می دهد.

ما هستیم بهترین جستجوگر بک لینکطبق آزمایش متیو وودوارد از 1 میلیون دامنه. ما تنها ابزار SEO هستیم که پیوندهای اضافه شده با جاوا اسکریپت را برای فهرست بک لینک خود انتخاب می کنیم، زیرا تنها ابزاری هستیم که صفحات را هنگام ،یدن در وب رندر می کنیم.

ما بزرگترین پایگاه داده کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی ایالات متحده و آمریکا را داریم دقیق ترین ،ن ترافیکبه گفته Aut،rity Hacker. برای کلمات کلیدی که داده‌های کافی در اختیار داریم، به جای یک مدل کلی برای منحنی‌ها، از منحنی‌های نرخ کلیک (CTR) مدل‌سازی‌شده جداگانه استفاده می‌کنیم.

دریافت داده ها در سیستم های خود با Ahrefs با استفاده از API ما آسان است. بر اساس گزارشی که در آن هستید و فیلترهایی که تنظیم کرده اید، درخواست مورد نیاز را به شما ارائه می کنیم.

با کلیک بر روی دکمه API، پاسخ کامل curl مورد نیاز برای درخواست API را دریافت می کنید

همچنین می‌تو،د با رابط Looker Studio ما (که قبلاً Google Data Studio) داده‌ها را از پلتفرم خارج کنید.

برای حسابرسی سایت، ما فقط برای صفحات HTML داخلی که کد وضعیت HTTP 200 را برمی گرداند، هزینه دریافت می کنیم.

همچنین مقالات پیشرو در صنعت ما وجود دارد، فیلم های، و دوره ها این منابع به شما در مورد سئو آموزش می دهند و به شما نشان می دهند که چگونه از پلتفرم به بهترین شکل استفاده کنید.

افکار نهایی

نصب یک ابزار سئوی سازم، می تواند یک فرآیند طول، و دشوار باشد. خلاص شدن از شر یک ابزار بد پس از ادغام در سیستم شما می تواند حتی سخت تر باشد. مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید و راه حل من، را برای خود انتخاب می کنید.

همانطور که ما پیشنهادات سازم، خود را ایجاد کرده ایم، ویژگی های زیادی را اضافه کرده ایم که شرکت های سازم، برای موفقیت به آن نیاز دارند و تمام قطعاتی که آنها برای رعایت دستورالعمل های انطباق نیاز دارند، اضافه کرده ایم. اگر قابلیتی دارید که می‌خواهید ما را ببینید، به من پیام دهید در توییتر.




منبع: https://ahrefs.com/blog/enterprise-seo-tools/