Instacart در سال 2022 درآمد تبلیغاتی 740 میلیون دلاری داشت که نسبت به سال 2021 30 درصد افزایش داشت.
افزایش تجارت تبلیغات اطلاعات گزارش کرد:
به گفته یکی از افراد آشنا، درآمد تبلیغاتی شرکت تحویل مواد غذایی در سال گذشته حدود 740 میلیون دلار بود که 30 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت. با توجه به اینکه بازار تبلیغات دیجیتال در سال گذشته تا حد زیادی راکد بود، این افزایش چشمگیر است. نزدیک به 30 درصد از درآمد Instacart در سال 2022 از فروش تبلیغات به جای تحویل واقعی مواد غذایی حاصل شده است.
طبق گزارش ژوئن 2021، تبلیغات حدود 20٪ از درآمد سالانه 1.5 دلاری Instacart در سال 2021 – حدود 300 میلیون دلار – را به خود اختصاص داده است. خودی گزارش.
برای مقایسه. بر اساس گزارش The Information، تبلیغات حدود 10 درصد از درآمد آمازون در سال 2022 را به خود اختصاص داده است. در همین حال، آمازون در سال گذشته 37.7 میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد ،ب کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. Instacart یک جایگزین من، برای برندها برای تبلیغ مستقیم محصولات به مصرف کنندگان است. و این شرکت پلتفرم خود را برای جذب تبلیغ کنندگان بیشتر به روز کرده است.
تصویر بزرگتر در سال 2022، سهم بازار تبلیغات گوگل و متا به زیر 50 درصد کاهش یافت. انتظار می رود این روند در سال 2023 ادامه یابد، تا حدی به دلیل ظهور پلتفرم های تبلیغاتی در حال ظهور مانند Instacart.
ظهور شبکه های رسانه ای ،ده فروشی. پیشبینی میشود که هزینه جستجوی رسانههای ،دهفروشی در سال جاری نزدیک به 30 میلیارد دلار باشد و درآمد تبلیغات دیجیتال RMN به 45 میلیارد دلار برسد. پیش بینی هزینه جستجوی پولی ایالات متحده برای رسیدن به 110 میلیارد دلار در سال 2023 را عمیق تر کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/instacart-ad-revenue-2022-427360