هنگامی که محتوای خود را برای رسیدن به کلمات کلیدی خاص استراتژی میکنید، در نهایت در نتایج جستجو بالاتر میروید و چشمها و کلیکهای بیشتری را به صفحهتان میآورید. به طور طبیعی، افراد روی بالاترین نتایج در جستجو کلیک می کنند. بنابراین هرچه بالاتر بروید، وب سایت، وبلاگ ها و سایر محتوای شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهد داشت.
محتوای تکراری از این اتفاق جلوگیری می کند. در واقع، تعداد بازدیدکنندگان ارگ،کی که از طریق موتورهای جستجو دریافت می کنید، کاهش می یابد. در باره 93٪ از کل ترافیک جستجو از طریق یک موتور جستجو ارائه می شود، به این م،ی که با قرار گرفتن در رتبه پایین تر برای کلمات کلیدی، پتانسیل زیادی را از دست می دهید.
می تو،د موقعیت وب سایت خود را در نتایج جستجو از طریق Serpstat Rank Tracker پیگیری کنید، در مقاله زیر در مورد آن بیشتر بد،د:
منبع: https://serpstat.com/blog/،w-to-identify-and-fix-duplicate-content-issues