هزینه سئو و تغییرات استراتژی سئو سایت از سال 1400 اژانس دیجیتال مارکتینگ فرا گستر-جان مولر


بسیاری از افراد سئوکار می دانند که طراوت یک سیگنال رتبه بندی است، اما آنها به اشتباه معتقدند که این فقط در مورد خود محتوا صدق می کند. درست است، بعضی از انواع محتوا به طور طبیعی پیوندهایی به دست می آورند (و ما این موارد را در چک لیست خود قرار می دهیم.) اما افراد زیادی محتوا ایجاد می کنند و به دروغ معتقدند که این محتوا تمام کارها را برای آنها انجام می دهد. از متن لنگر با کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید، اما متن لنگر خود را بسیار تغییر دهید.

  • در سئوی ساعتی شما حقوقی را بسته به ساعات کار آن فرد پرداخت می‌کنید نه بسته به کیفیت کار، در نتیجه ممکن است با توجه به پول پرداختی بالا بازدهی خوبی نداشته باشد.
  • بلکه آنچیز که گوگل جدیدا تمرکز زیادی بر آن داشته است، محتوا‌های غیر متنی همچون محتوا‌های صوتی، تصویری و ویدیویی است.
  • استفاده صحیح از کدهای اسکیما اهمیت بسیار بالایی در سئو و درک گوگل از محتوای ما دارد.
  • توجه داشته باشید که استفاده نادرست و یا زیاد از حد تبلیغات روی سایت، موجب خروج سریع کاربران از سایت می شود.
  • هدف شما در این مرحله یافتن کلمات کلیدی است که نه تنها خاص باشند بلکه مربوط به تجارت شما نیز باشند و دارای حجم جستجوی کافی برای توجیه هدف گذاری باشند.

به عبارت دیگر، اطمینان حاصل کنید که وقتی افراد کلمه کلیدی شما را جستجو می کنند – و در نهایت شما را پیدا می کنند – شما آخرین نتیجه ای هستید که باید روی آنها کلیک کنید. شما چنین اطلاعات خوبی را ارائه می دهید، آنها دیگر نیازی به بازگشت و کلیک بر روی نتیجه دیگری ندارند. ممکن است اولین نتیجه ای نباشید که آنها کلیک می کنند (اگرچه این به شما نیز کمک می کند) اما قطعاً آخرین خواهید بود. اگر می خواستیم برای این کلمه کلیدی رتبه بندی کنیم، عاقلانه خواهد بود که محتوایی تولید کنیم که روی این عناصر ارائه شود.

پست های مرتبط

به لطف این سایت ها، پزشکان به بیماران خود دسترسی پیدا می کنند. بزرگترین دلیل این امر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد سلامت در دنیای مجازی با منشأ ناشناخته است. بسیاری از کمپین های ایجاد پیوند شکست می خورند، یا حداقل از اهداف خود کوتاه می آیند. همانطور که می دانیم همه پیوندها برابر نیستند، همه صفحات نیز برابر نیستند. از نظر تئوری ساده به نظر می رسد، اما به معنای واقعی کل رقابت شما در تلاش است تا بهترین باشد و تنها یک مسابقه وجود دارد.

تعرفه سئو خارجی سایت

پس در ادامه با جدیدترین تکنیک‌ های سئو در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید. سئو عملی زمان بر است و به دلیل رقابت بالا در برخی از کلمات کلیدی، ممکن است نتیجه نهایی حاصل نشود. در این شرایط سئوکار ماه‌ها وقت خود را صرف سایت کرده اما نمی‌تواند هزینه‌ای را دریافت کند. این امر سبب کاهش محبوبیت سئو عملکردی بین سئوکارها شده است و معمولا ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر در قرار داد خود استفاده کنند. سئو ماهیانه از جمله روش‌های محبوب سئو سایت است که هزینه آن با توجه به تعداد ماه‌های مشخص شده در قرارداد پرداخت می‌شود. این روش بهترین سئو برای شرکت‌هایی است که قصد دارند خدمات سئو را برای شش ماه یا بیشتر دریافت کنند.

به عنوان مثال؛ زمانی که قصد دارید به نقطه b بروید، اولین قدم این است که موقعیتی که اکنون در آن قرار گرفته‌اید را مشخص نمایید. زمانی که وضعیت فعلی خود را تعیین کنید، به سادگی بهترین مسیر رسیدن به نقطه b نمایان می‌شود. شرکتی است که در مسیر قانع کردن گوگل و الگوریتم‌هایش موفق‌تر عمل کند. برخی از شرکت ها از ساعتی 30 هزار تومان تا ماهی 10 میلیون تومان به مشتری قیمت اعلام می کنند. نکات 100% تجربی از دل پروژه های واقعی که در همین سالی که هنوز توش هستیم انجام شده. من داشتم چند وز از آموزش های شما استفاده می کردم و واقعا باید بگم حیرت کردم هم از مهارت تدریس تون و هم تسلط تون به مبحثی که ارائه میدید.

توجه به نرخ پرش را شاید نتوان به عنوان جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ برشمرد. اما بدون شک یکی از مهمترین مواردی است که باید همواره به آن توجه کرد. نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می‌باشد. نرخ پرش به تعداد کاربرانی که به سایت شما مراجعه و بدون اینکه به صفحات دیگر سایت شما بروند، آن را ترک می‌کنند، گفته می‌شود. این یعنی سایت شما به اندازه کافی برای کاربر جذاب نبوده تا در سایت شما بماند.