همگام شدن با سیالیت مصرف کننده مدرن



رابطه بشریت با رسانه های دیجیتال با سرعت فوق العاده ای در حال تغییر است. در سال 2021، بزرگسالان در ایالات متحده قبلاً به طور میانگین هزینه می ،د 485 دقیقه در روز با رسانه های دیجیتال ی،ی بیش از هشت ساعت در روز. 31٪ از بزرگسالان ایالات متحده ادعا ،د که بر اساس نظرسنجی “تقریباً دائما” آنلاین هستند مرکز تحقیقات پیو.

به دلیل افزایش استفاده از دیجیتال، ما روزانه در معرض هزاران تبلیغ نیز هستیم. این نشان دهنده افزایش چشمگیر در دهه گذشته است که تا حد زیادی به لطف رسانه های اجتماعی، در میان برنامه های دیگر، ارائه مقادیر زیادی از تبلیغات هدفمند است.

مصرف کنندگان کاملاً به هجوم تبلیغات عادت کرده اند، اما انتظارات برای مرتبط بودن با،ت. 71 درصد انتظار دارند که شرکت ها تعاملات شخصی ارائه دهند و 76 درصد از آنها انتظار دارند ناامید شده زم، که این اتفاق نمی افتد. بنابراین، در حالی که آنها زمان بیشتری را صرف رسانه‌های دیجیتال و فعالیت‌های آنلاین می‌کنند و خواهان فراو، تعاملات شخصی و م،ی‌دار هستند، آنها همچنین مشتاق نیستند که اطلاعات شخصی را برای امکان‌پذیر ، آن صرف نظر کنند.

همه این‌ها باعث می‌شود که ساخت یک هویت دیجیتالی یکپارچه، که حول آدرس‌های ایمیل ساخته شده است، مهم‌تر شود. استفاده از آدرس ایمیل به‌،وان شناسه کلیدی، مؤثرترین راه برای ،ب‌وکارها است تا اطمینان حاصل کنند که با پیام‌رس، سازگار و شخصی‌شده در کانال‌های متعدد، به مشتری مورد نظر دسترسی دارند.

وقتی MarTech و داده ها منفجر می شوند

این بیماری همه گیر موجی از تغییرات رفتاری را در مصرف کنندگان به همراه داشت. از افزایش فروش تجارت الکترونیک و خواربار و کالاهای خانگی ،یداری شده به صورت دیجیتالی گرفته تا کاهش وفاداری به ،وان مصرف کنندگان از برندهای جدید. به نظر می رسد بسیاری از این تغییرات قدرت ماندگاری دارند.

زم، که جهان در حال گسترش داده ها، دستگاه ها، پلتفرم ها و کانال های دنیای دیجیتال را در نظر بگیرید، مدیریت هویت های دیجیتال ضروری، اما چالش برانگیزتر می شود.

ا،یستم MarTech با شرکت هایی که تلاش می کنند به لطف این فرصت های جدید سرمایه گذاری کنند، در حال رشد است. تا سال 2022، نزدیک به 10000 فروشنده MarTech راه حل ارائه می ،د که از سال 2011 تا 2022 رشد خیره کننده ای 6521٪ داشته است.ChiefMartec).

دلیل نگر، زیاد است. با وجود برنامه‌ها و راه‌حل‌های فراوان در هر زمان، به راحتی می‌توان فهمید که چگونه سازمان‌ها برای به‌روز نگه‌داشتن داده‌های مصرف‌کننده و همگام‌سازی من، تلاش می‌کنند. معمول است که شرکت ها اطلاعات متناقضی یا نادرست دارند.

علاوه بر این، افراد بسته به اینکه چگونه و با چه ،ی تعامل دارند، ممکن است از آدرس های ایمیل متفاوتی استفاده کنند. مثلا ،ید اینترنتی. ،ده فروشان ممکن است ایمیل یک مشتری را به اطلاعات صورتحساب خود مرتبط کنند، ایمیل دیگری به تبلیغات و برنامه های وفاداری و شاید یک سوم از تماس با پشتیب، مشتری مرتبط باشد. یافتن اینکه چندین آدرس ایمیل به یک شخص مرتبط هستند بسیار سودمند است.

مصرف کنندگان نه تنها از چندین آدرس ایمیل استفاده می کنند، بلکه زم، که نزدیک به 30 درصد از داده ها سالانه تحلیل می روند، احتمالاً برخی از آنها آدرس ایمیل متفاوتی نسبت به آنچه در سیستم یک شرکت وجود دارد ایجاد کرده یا از آنها استفاده می کنند. هدف گذاری تنها در صورتی می تواند به مخاطب برسد که بر اساس اطلاعات به روز و ترجیحی باشد.

علیرغم افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها در پشته‌های فناوری شرکت‌ها، ،ب‌وکارها اهمیت مدیریت صحیح و فعال هویت‌های دیجیتال را با قرار دادن آن‌ها در دست بازاریابان و تحلیل‌گران داده که هر روز از این پروفایل‌ها استفاده می‌کنند، درک می‌کنند. این تمرکز مجدد تنها راه رو به جلو برای برآورده ، انتظارات مشتری برای شخصی سازی، حفظ بالا نگه داشتن و به طور موثر بهبود بازاریابی دیجیتال به طور کلی است.

داده‌های ایمیل هویت دیجیتالی را تشکیل می‌دهند

تمرکز حول داده های ایمیل مصرف کننده قوی ترین پایه را برای بازاریابان برای همگام شدن با مشتریان و مشتریان احتمالی فراهم می کند. به این دلیل که ایمیل مرکز معاملات دیجیتالی برای تعداد زیادی از صنایع است. موثرترین روشی که بازاریابان می توانند مطمئن شوند که آدرس های ایمیل تمیز و معتبر دارند و با مشتریان واقعی ارتباط برقرار می کنند، استفاده از فرآیندی برای اعتبارسنجی ایمیل است.

بازاریابان باید تأیید کنند که آدرس‌های ایمیل وجود دارند، قابل تحویل هستند و خطری ندارند. اجرای آدرس های ایمیل از طریق یک سری بررسی های نحوی، دامنه و صندوق پستی، اه، شناسایی و حذف ایمیل های بد، تصحیح خطاها و رفع مغایرت ها را برآورده می کند.

به هر حال، پیام‌هایی که به دست گیرنده نمی‌رسند، منابع را با فرصت‌های از دست رفته و عملکرد ضعیف کمپین هدر می‌دهند. برای مثال، وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی می شود، ارائه دهندگان خدمات ایمیل ممکن است فرستندگان با لیست های بد را به پوشه اسپم هدایت کنند یا بدتر از آن، ایمیل ها را به طور کامل مسدود کنند.

اعتبارسنجی ایمیل به کمپین های دیجیتال همه کانال کمک می کند تا به اه، خود برسند. همچنین داده‌های ایمیل خوب می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا از خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنند، زیرا ،ن زده می‌شود 40 درصد از کلاهبرداران از ایمیل‌های تازه ایجاد شده استفاده می‌کنند و 10 درصد از کلاهبرداری با استفاده از آدرس‌های نامعتبر یا جعلی انجام می‌شود.

همگام ماندن با مصرف کننده مدرن، زیرا آنها با برندها در بسیاری از نقاط تماس درگیر هستند، آسان نیست. حتی تعداد اتصالات منتسب به مصرف کننده متوسط ​​در حال افزایش است – بیش از 13 برای آمریکای شمالی در سال 2023 (

یک رشته مش، که همه این تراکنش ها و تعاملات را به هم گره می زند؟ آدرس ایمیل.

لازم نیست مدیریت این داده ها آنقدر که به نظر می رسد ،ره آور باشد. با اعتبارسنجی من، می تو،د مطمئن باشید که از اطلاعات خوبی استفاده می کنید. استفاده از هوشمندی ایمیل به شخصی سازی مورد انتظار مصرف کنندگان اجازه می دهد. حل و فصل هویت های دیجیتال، تجربه آنها را ثابت می کند. و داده های من، به کاهش تقلب بالقوه کمک می کند. همه اینها حول اطلاعات آدرس ایمیل قوی می چرخد.

بیاموزید که چگونه داده های ایمیل محور من، به شدت بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد


منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/04/11/keeping-up-with-the-fluidity-of-the-modern-consumer/