وقتی فرمول سئو کار نمی کند چه باید کرد؟
انتشار: دی 20، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

وقتی فرمول سئو کار نمی کند چه باید کرد؟


سوال Ask an SEO این ماه از Heather است که می پرسد:

آیا فکر می کنید که گاهی اوقات حتی بهترین فرمول شما برای رتبه بندی منطقی نیست؟ من به وکلای کار در مورد نحوه نوشتن توصیه می کنم. با این حال، به نظر من "فرمول" کار نمی کند. آیا متوجه شده اید که حتی نمی تو،د آن را به کار بگیرید؟ سوال بارگذاری شده است، اما امیدوارم منظور من را بد،د."

سوال عالی، هدر، و آنطور که در ابتدا به نظر می رسد بارگذاری نشده است. وقتی زیاد به آن فکر نکنید، حل ، آن آسان است.

وقتی از رویکرد مشابهی برای سئوی شرکت حقوقی یا هر سئوی خاص استفاده می کنید، همان تجربه را برای موتورهای جستجو ایجاد می کنید.

موتورهای جستجو به بهترین تجربه نیاز دارند – نه ی،ان. به همین دلیل است که استفاده از استراتژی های مشابه کارساز نیست.

نگاه کنید که چگونه هر شرکت حقوقی منحصر به فرد است و از آن به ،وان نقطه قوت استفاده کنید.

مشخص کنید که چه ،، در عمل می توانند بخشی از برند شوند (از جمله شرکای دارای پتانسیل رسانه ای)، تخصص آنها چیست و چگونه به استراتژی هر شرکت حقوقی متفاوت برخورد کرد.

پاسخ زیر در مورد تجارت الکترونیک، ارائه دهندگان خدمات مانند مشتریان شما و ناشران نیز صدق می کند، بنابراین این پست برای همه خوانندگان مفید است.

اما من به وکلا پایبند خواهم بود زیرا این نمونه ای است که پرسشگر ما ذکر کرد. اگر ،ی تجارت الکترونیک یا موضوع دیگری می خواهد، در صورت تمایل آن را ارسال کند، و من خوشحال خواهم شد که پاسخ دهم.

چرا فرمول های سئو برای شرکت های حقوقی کوتاه می شوند؟

دلیل اینکه فرمول سئو ی،ان کار نمی کند، حتی اگر آنها از یک نوع وکیل باشند، این است که هر شرکت منحصر به فرد است.

از این نظر منحصر به فرد داشتن وکلای دارای مجوز در سطح کشور و ارائه پوشش کامل است.

برخی می توانند چند مکان در مقابل مکان تک در یک شهر یا ایالت باشند، و برخی دیگر می توانند یک فروشگاه حقوقی بوتیک باشند که در یک طاقچه تخصص دارند. هر کدام نیازها و توانایی های متفاوتی خواهند داشت، بنابراین فرمول باید تغییر کند.

اگر استراتژی های اصلی و منحصر به فرد را برای تک تک مشتریان شرکت حقوقی ایجاد نمی کنید، به موتورهای جستجو مانند گوگل دلیلی برای نشان دادن آنها نمی دهید. به همین دلیل است که این فرمول کار نمی کند و مشتریان شما در مضیقه هستند.

شرکت های حقوقی بزرگتر افراد بیشتری برای صحبت با رسانه ها دارند. آنها می توانند بیرون بروند و دعوا کنند و از پرونده ها بک لینک بگیرند.

شرکت های دارای مکان های مختلف فرصت های بیشتر در نمایه ،ب وکار Google و توانایی های بیشتری برای انجام کارهای اجتماعی و ،ب در معرض دید دارند.

آنها همچنین به صفحات موقعیت مک، جداگانه در مقابل یک مکان واحد نیاز خواهند داشت که محتوای محلی بیشتری برای جستجوهای مبتنی بر شهر برای آنها فراهم می کند. و شرکت هایی که برنده پرونده هایی شده اند که در فضای آنها ویروسی می شوند ممکن است توجه رسانه ها را به خود جلب کنند.

این منجر به افزایش جستجوهای برند و بک لینک ها می شود که منجر به سئو آسان تر برای شرایط رقابتی می شود.

مشتریان نیز متفاوت است. اگر شرکت کاریابی مشاغل کوچک یا آسیب های شخصی را در مقابل شرکت های سازم، و چهار حسابداری بزرگ مدیریت می کند، سطح زبان و اصطلاحات باید تغییر کند زیرا شما برای افرادی که از اصطلاحات و سطوح مختلف زبان استفاده می کنند، می نویسید.

اگر یک سازمان غیر،تی در مقابل انتفاعی است، عبارات و قو،ن دیگری وجود دارد که باید از آنها پیروی کنند. این بدان م،است که سطوح نوشتاری، انواع منابع و اطلاعاتی که ارائه می دهند باید متفاوت باشد زیرا مشتریان و نوع مخاطبی که می خواهند متفاوت است.

رفتن به حساب های بزرگ شرکتی به م،ای داشتن محتوایی برای دستیاران است که نیازهای آنها را هنگام تحقیق برآورده می کند، و مدیر، که در آن خلاصه ای از دلایل جستجوی آنها برای یک شرکت حقوقی منطقی است.

آنها یک مشاور عمومی دارند که پرونده شما را بررسی می کند و به دنبال چیزی کاملا متفاوت می گردد.

اگر یک ،ب و کار کوچک است، راحت تر می تو،د با یک صفحه که با مالک صحبت می کند و اعتماد به نفس آنها را ایجاد می کند، تنظیم کنید. جایگاه ی،ان، مخاطبان هدف متفاوت، تجربه سایت متفاوت نیاز به یک استراتژی منحصر به فرد دارد.

در اینجا برخی از راه هایی است که می توانم استراتژی سئو را برای شرکت های حقوقی تغییر دهم، اگر فقط در یک جایگاه خاص کار می کردم. سپس، استراتژی های منحصربه فردی را بر اساس جذب مشتریان هدف خاص، نه به طور کلی، در بالای آن پیاده سازی می کنم.

ایجاد روابط عمومی دیجیتال و اعتماد

من در اینجا در مورد لینک بیلدینگ صحبت نمی کنم. من در مورد ساختن یک برند صحبت می کنم. زم، که وکلا و شرکا نهادهای شناخته شده باشند، این امر ادامه دارد و می تواند به ایجاد اعتماد به برند کمک کند.

شهرهای بزرگتر مانند نیویورک، شیکاگو یا دا، فرصت های بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر دارند، اما هر منطقه فرصت های رسانه ای دارد.

فهرستی از شرکت های رسانه ای، وبلاگ نویسان، و منابع اجتماعی، از جمله انجمن های ،تی شهری و شهری ایجاد کنید و ببینید چه ،ی در مورد قانون استخدام و استخدام صحبت می کند.

حال، به موضوعاتی که آنها پوشش می دهند نگاه کنید. این می تواند هر چیزی از تبعیض گرفته تا استخدام، از دست دادن شغل و ا،اج، یا حقوق کارمند و کارفرما باشد.

اینها موضوعات داغ در طول سال و فرصت هایی برای معرفی مشتریان شما هستند. پس از گذراندن دوره آموزش رسانه ای، آنها را در تلویزیون، در ستون ها به ،وان متخصص و روی صحنه در انجمن های جامعه به ،وان متخصص ارائه دهید.

این منجر به ایجاد بک لینک طبیعی می شود که به درستی انجام شود، و منجر به جستجوی افراد بر اساس نام و نام تجاری آنها می شود، که ممکن است به موتورهای جستجو علامت دهد که چیزی در آن وجود دارد.

اگر مشتری شما برنده پرونده ای می شود که مربوط به موضوعی است که رو،مه نگار پوشش می دهد، آن را به ،وان یک پست وبلاگ اخیر یا مقاله روابط عمومی معرفی کنید تا رو،مه نگار انگیزه بیشتری برای استفاده از آن به ،وان یک متخصص موضوع داشته باشد.

هنگامی که مشتری شما یک نهاد شناخته شده و رهبر در منطقه خود باشد، نمایه او در وب سایت شرکت حقوقی به مک، تبدیل می شود که پیوندها را جذب می کند، شاید یک پانل دانش، و ممکن است نشانه گذاری برای کمک به این امر وجود داشته باشد.

افزایش دید با طرحواره

شما یک می خواهید طرحواره سازم، با خدمات حقوقی (برای مشاغل محلی نیز اعمال می شود) و منطقه مورد استفاده. برای مکان های مجرد، شهر، ایالت یا جایی که مجوز دارند را پوشش دهید و خدمات ارائه دهید.

اگر چند مکان است، طرح منطقه خدمات را در هر صفحه مکان مستقر کنید. و فراموش نکنید که وجود دارد وکیل طرحواره هم

از آنجا که شما با شرکت های حقوقی کار کار می کنید، ممکن است بخواهید به آن ارجاع دهید این صفحه در داده های ویکی یا نمونه مشابه در ویکی پدیا از نوع اضافی برای ایجاد ارتباط با نوع خدمات حقوقی ارائه شده.

نمایه ،ب و کار Google را بهینه کنید

اگر مکان های فیزیکی دارند، صفحات نمایه ،ب وکار ایجاد کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا مشتریان را وادار به نظرات و بازخورد خود کنید.

شما می خواهید همه صفحات را مانند معمول پر کنید، و اگر مشتریان می خواهند بدانند که آیا می خواهید چیزی بگویند یا خیر، بر وظایف خاص و موقعیت های رایجی که برای آنها حل کرده اید تاکید کنید.

و اگر دیگران در مورد شرکت های حقوقی خود سؤال کرده اند، مشتریان شما می توانند بر اساس تجربیات خود به سؤالات پاسخ دهند.

مطمئن شوید که تمام خدمات ارائه شده و فیلدها را پر کنید. هر چه بیشتر به موتور جستجو اطلاعات دقیق و به روز بدهید، بهتر می تواند به مشتریان شما نشان دهد.

کپی متمایز را توسعه دهید

محتوا نباید برای هر مشتری یک استراتژی باشد، حتی اگر انواع مشتریان مشابهی داشته باشد.

شما به ،وان یک سئوکار باید یک برنامه محتوای کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید و مطمئن شوید که دیگران همین کار را انجام نمی دهند.

گوگل فقط به یک منبع نیاز دارد، بنابراین استراتژی ی،ان برای دو شرکت حقوقی مشابه به این م،ی است که تنها یکی می تواند برنده شود، یا اگر هر دو ی،ان باشند، هیچکدام نمی توانند برنده شوند، زیرا شرکت سومی منحصر به فرد خواهد بود و مدیریت را به دست می گیرد.

توسعه استراتژی برای یک تجربه منحصر به فرد آسان است.

از شرکت های حقوقی بخواهید داستان های موفقیت خود را به ،وان راهنمای اطلاعاتی و در سطح خواندن و نوشتن مشتری منتشر کنند.

هر دو برندها و صداهای منحصربفردی خواهند داشت و از آنها برای پاسخگویی به مشتریان بالقوه خود استفاده می کنند.

از آنها نخواهید بگویند برای مشتریان خود چه ،د. از آنها بخواهید در مورد مشکل مشتری و اقدامات انجام شده برای حل آن صحبت کنند.

موسسه حقوقی با به اشتراک گذاشتن مشکلی که با آن مواجه بود و استفاده از کلماتی که مشتریان خود استفاده می کنند، به زبان موکل خود صحبت می کند.

این به ایجاد منبعی کمک می کند که سرنخ های بالقوه زم، که به دنبال راه حل هایی برای وضعیت فعلی خود هستند، آن را پیدا کنند.

شرکت حقوقی با ارائه منبعی شامل تصورات غلط رایج، دام هایی که باید از آنها اجتناب کرد، و راه هایی که مشتری خوشحال به راه حلی دست یافت، در حال ایجاد اعتماد است و می تواند پس از پایان مطالعه فرد، منجر به ایجاد سرنخ شود.

از ارتباط گواهینامه اطمینان حاصل کنید

یکی از بزرگترین نادیده گیری هایی که در رابطه با سئو و بهینه سازی تبدیل شرکت حقوقی می بینم، گواهی های قدیمی و نامربوط است.

این همچنین می تواند یک کپی منحصر به فرد و یک اعتماد ساز باشد. اطمینان حاصل کنید که همه گواهی ها عبارتند از:

  • با موضوع یا موضوع صفحه ای که در آن قرار دارند مطابقت دارد و در سراسر سایت نیست.
  • از مشتریان مشابه به مشتریان مورد نظر شرکت بر اساس نام، اندازه شرکت و نوع شغل هستند.
  • موفقیت وضعیت حقوقی خاص را توضیح دهید که با دعوت به اقدام مطابقت دارد تا مشتری بالقوه بداند شما در حل مسائل حقوقی برای نیازهایش تجربه دارید.
  • هر کدام به روز و دقیق هستند. شما نمی خواهید مشتریان بالقوه فکر کنند که موسسه حقوقی شما سال ها است که برنده پرونده ای نشده است یا با بهترین شیوه های فعلی قانون کار آشنا نیست.

نکته اصلی این است که شما نمی تو،د از استراتژی ی،، برای هر تمرین استفاده کنید زیرا هر یک منحصر به فرد است و موتورهای جستجو فقط به یکی از تجربیات مشابه نیاز دارند.

همه مشتریان موسسه حقوقی شما به بر،ب ،وان، طرح و محتوا نیاز دارند، اما کار روابط عمومی، کپی روی صفحات و ایجاد قدرت باید اصلی باشد و مطابق با نقاط قوت آنها باشد تا صفحات نیازهای مشتریان آینده آنها را برآورده کنند.

اگر استراتژی های اصلی و منحصر به فرد را برای تک تک مشتریان شرکت حقوقی ایجاد نمی کنید، به موتورهای جستجو مانند گوگل دلیلی برای نشان دادن آنها نمی دهید.

به همین دلیل است که همان فرمول سئو وقتی برای چندین مشتری اعمال می شود کار نمی کند. امیدوارم این کمک کند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: پاول شعر/ مجله موتور جستجو



منبع: https://www.searchenginejournal.com/ask-an-seo-what-to-do-when-your-seo-formula-doesnt-work/519725/