
بروزرسانی: 02 خرداد 1404
ویژگی جدید لینکدین می تواند به شما کمک کند خبرنامه هایی را که باید بخوانید
لینکدین در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد ببینند سایر کاربران در کدام خبرنامه مش، هستند.
از 11 فوریه، زم، که شخصی از نمایه شما بازدید می کند، می تواند تمام اشتراک های خبرنامه لینکدین شما را ببیند.
لینکدین در پیامی که برای کاربران ارسال کرد، می گوید این تغییر را برای کمک به افراد در کشف محتوای جدید و به روز ماندن از روندهای صنعت ایجاد می کند.
این تغییر در عمومی ، همه اشتراک های خبرنامه در لینکدین اجباری است و کاربران نمی توانند از آن انصراف دهند، حتی اگر ترجیح دهند اشتراک های خود را خصوصی نگه دارند.
تنها گزینه برای جلوگیری از مشاهده عمومی اشتراک خبرنامه در لینکدین، لغو اشتراک است.
بر اساس اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط مت ناوارا، پیام لینکدین در مورد اشتراک در خبرنامه چنین است:
ما از اعضایی مانند vou شنیده ایم که خبرنامه ها در لینکدین راهی عالی برای جمع آوری بینش ها و ایده های جدید در مورد موضوعات حرفه ای هستند که به آنها اهمیت می دهند. ما همچنین شنیده ایم که اعضا به دنبال راه های بهتری برای کشف بیشتر هستند
خبرنامه هایی که به آنها مربوط می شود.برای کمک به این کشف، ما اشتراک های خبرنامه را برای دیگران از جمله در نمایه ها قابل مشاهده می کنیم. از 11 فوریه 2023، می تو،د ببینید که اعضای خبرنامه در کدام خبرنامه ارزش پیدا می کنند، به همان روشی که می تو،د علایق، صفحات و گروه های مش، خود را ببینید. با این دید بهبودیافته، فرصت های جدیدی برای اعضا برای الهام گرفتن، همکاری و ،ب دانش برای پیشبرد حرفه شان وجود خواهد داشت.
این تغییر برای هر یک از اشتراک های فعلی و آینده شما اعمال می شود، مگر اینکه اشتراک خود را لغو کنید. اگر ترجیح می دهید اشتراک های خبرنامه خود را به سایر اعضا نشان دهید، می تو،د با مراجعه به صفحه شبکه من در پایین این ایمیل، فهرست کامل خبرنامه های خود را مرور کنید. به سادگی اشتراک خبرنامه هایی را که نمی خواهید عمومی شوند لغو کنید.»
دیدن اینکه همتایان شما در کدام خبرنامه مش، هستند، می تواند راهی عالی برای دریافت حس مرتبط ترین محتوا در حوزه کاری شما باشد.
برای جویندگان کار، همگام شدن با خبرنامه های محبوب می تواند به آنها کمک کند تا از روندهای صنعت و فرصت های شغلی به روز بمانند.
برای ،ب وکارها و تولیدکنندگان محتوا، آگاهی از خبرنامه هایی که گروه خاصی از مردم آن را دوست دارند، می تواند به توسعه برنامه های بازاریابی جدید برای هدف گیری آنها کمک کند.
ویژگی جدید لینکدین که به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند سایر کاربران در کدام خبرنامه مش، هستند، افزوده شده به این پلتفرم است. این به کاربران امکان می دهد محتوای جدید را کشف کنند و می تواند به افزایش اشتراک برای ناشران خبرنامه کمک کند.
تصویر ویژه: الهام بخش/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedins-new-feature-can-help-you-find-must-read-newsletters/477199/