
بروزرسانی: 22 خرداد 1404
پتانسیل سئو خود را با این ربات چتپپ رایگان تخمین بزنید
پتانسیل سئو اندازه گیری میزان ترافیک ارگ،ک است که می تو،د از طریق موتورهای جستجو مانند Google بدون درصد صرف شده در تبلیغات ایجاد کنید. این ترافیک رایگان می تواند به افزایش آگاهی از برند ، پیشرو ، فروش و درآمد تبدیل شود.
مح،ه پتانسیل SEO می تواند پیچیده و وقت گیر باشد. اما این جایی است که ربات بالقوه SEO رایگان من وارد می شود. این ابزار ساده روند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، مدل سازی سناریوهای رتبه بندی و در واقع مح،ه پتانسیل ترافیک SEO مشتری خود را خودکار می کند.
این ربات بر اساس یک روش ساده است اما به اندازه کافی به شما می دهد:
- در وقت خود صرفه جویی کنید و کار دستی را پرش کنید.
- اه، واقع بینانه تر را تعیین کنید.
- ببینید چقدر سئو بالابر می تواند به سایت شما بدهد.
می تو،د ربات را پیدا کنید در اینجابشر

این ربات از آنجا که به پتانسیل ترافیک و مباحث والدین متکی است ، با داده های AHREFS بهترین کار را می کند (اطلاعات بیشتر در مورد آنها). اما اگر شما یک کاربر AHREFS نیستید ، ربات می تواند به جای موضوعات والدین و حجم جستجوی منظم به جای پتانسیل ترافیک ، از کلمات کلیدی منظم استفاده کند. همچنین داده های کپی برگه را از ژنراتور کلمات کلیدی رایگان ما کنترل می کند.
این صفحه گسترده با ،ن ترافیکی که می تو،د با فرمت CSV بارگیری کنید ، تولید می کند. شما همچنین از پتانسیل ترافیک (در کشوری که در کلمات کلیدی Explorer انتخاب کرده اید) و ترافیک جه، در قالب نمودارهای نوار انباشته ، که می تو،د بارگیری کنید ، دریافت می کنید.
به خاطر داشته باشید که ترافیک به صورت بیان شده است بازدیدها (نه بازدید کننده) شما به طور بالقوه می تو،د دریافت کنید هر ماهبشر
در اینجا یک مثال وجود دارد.


هرچه مشکل بیشتر باشد ، زمان و تلاش بیشتری برای رتبه بندی نیاز دارید. سطل "آسان" نشان می دهد که احتمالاً می تو،د در کوتاه مدت ترافیک داشته باشید - یک هدف خوب ، به خصوص برای سایت هایی که دارای رتبه دامنه پایین هستند.
همانطور که همه ربات های جامعه انجام می دهند ، این ربات برای استفاده رایگان است اما به اشتراک چتپپ نیاز دارد. من در انتهای مقاله ای که می تو،د به جای ربات از آن استفاده کنید (برای استفاده از عملکرد تجزیه و تحلیل داده ها هنوز به اشتراک ChatGPT نیاز دارید) یا با سایر LLM ها مانند Gemini یا Claude.
در اینجا نحوه به دست آوردن داده های ورودی با کلمات کلیدی Ahrefs Explorer آورده شده است.
- از هوش مصنوعی بخواهید لیستی از کلمات کلیدی بذر را ارائه دهد. شما می تو،د از سریع استفاده کنید مانند "لیستی از کلمات کلیدی بذر را برای یک وبلاگ در مورد امور مالی شخصی به من بدهید." به طور طبیعی ، می تو،د کلمات کلیدی خود را اضافه کنید یا آنها را از رقبای خود دریافت کنید (در اینجا چگونه است).


- به گزارش اصطلاحات تطبیق بروید و خوشه ها را بر اساس برگه موضوع والدین باز کنید.


- نتایج را در CSV ، UTF-8 صادر کنید.


- پرونده را در ربات بارگذاری کرده و منتظر نتیجه باشید. این ربات ممکن است یک سؤال پیگیری ساده را بپرسد یا درخواست تأیید داده های پیوست شده را بخواهد-این AI است ، از این گذشته.


همچنین می تو،د از ربات بخواهید که روش را توضیح دهد و تنظیمات را تنظیم کند.
نوک
در صورت رفتن به بازار آنها ، از کلمات کلیدی رقیب خود استفاده کنید تا ترافیکی را که می تو،د دریافت کنید ، ،ن بزنید.
از سایت Ahrefs Explorer از کلمات کلیدی رقیب خود استفاده کنید. شما به حدا،ر 10K کلمات کلیدی نیاز خواهید داشت ، بنابراین فیلترها را برای ماندن در حد مجاز تنظیم کنید ، مانند حداقل حجم و رتبه بندی حدا،ر برای فیلتر ، کلمات کلیدی کمتر قابل توجه. کلمات کلیدی مارک را نیز پرش کنید.


آنها را به کلمات کلیدی Ahrefs Explorer وصل کنید تا موضوعات والدین و داده های بالقوه ترافیکی را بدست آورید.


سرانجام ، داده ها را صادر کرده و آن را به ربات بدهید.
برآورد ترافیک ، رتبه بندی جستجو را به سطل های رتبه بندی ت،یم می کند و از معیارهای نرخ کلیک خاص برای مح،ه ترافیک احتمالی استفاده می کند. CTR واقعیت را منع، می کند که همه روی نتیجه اول کلیک نمی کنند. کلمات کلیدی با رتبه بالاتر به طور کلی کلیک های بیشتری می گیرند ، و CTR ها به این حساب کمک می کنند.
این ربات سناریوهای رتبه بندی خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه را شبیه سازی می کند تا نشان دهد که چگونه موقعیت های مختلف بر ترافیک تأثیر می گذارد.
ربات برای اختصاصی طراحی شده است معیارهای ahrefs:
- پتانسیل ترافیکبشر کل ترافیک ارگ،ک صفحه #1 رتبه بندی را برای کلمه کلیدی هدف شما از کلیه کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کند ، نشان می دهد. از آنجا که یک صفحه می تواند برای صدها کلمه کلیدی رتبه بندی کند و از همه آنها ترافیک کند ، پتانسیل ترافیک اغلب یک متریک بهتر است که فقط از حجم جستجو در نظر گرفته شود.
- موضوع والدینبشر تعیین می کند که آیا می تو،د در حالی که به جای هدف کلی تر هدف قرار می دهید ، برای کلمه کلیدی هدف خود رتبه بندی کنید. برای شناسایی موضوع والدین ، \u200b\u200bAhrefs صفحه رتبه بندی شماره 1 را برای کلمه کلیدی شما می گیرد و پرس و جو را مسئول ارسال بیشترین ترافیک جستجو به آن صفحه می یابد.
- دشواری کلمه کلیدیبشر ،ن می زند که رتبه بندی در 10 نتایج جستجوی ارگ،ک برتر در Google برای یک کلمه کلیدی معین چقدر سخت خواهد بود. این در مقیاس از 0 تا 100 اندازه گیری می شود ، و دومی آن سخت ترین رتبه برای آن است.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که ربات رتبه فعلی وب سایت شما را در نظر نمی گیرد. در عوض ، بر پتانسیل کلی کلمات کلیدی هدف شما متمرکز است. با این حال ، شما هنوز هم می تو،د از آن برای ،ن ترافیک احتمالی از کلمات کلیدی که قبلاً هدف قرار داده اید استفاده کنید.
کلمات کلیدی هدف خود را از صادر کنید ردیاب رتبه Ahrefs یا ابزاری دیگر برای انتخاب خود و ،باندن آنها در کلمات کلیدی Explorer. این ابزار مباحث والدین مربوط را بر اساس کلمات کلیدی هدف شما پیدا می کند. نتایج را صادر کرده و آنها را به ربات منتقل کنید.


به ،وان مثال ، این سایت با تمرکز بر ساده ترین کلمات کلیدی می تواند بالاترین آسانسور ترافیک را بدست آورد.


نوک
روش مفید دیگر استفاده از ChatGPT برای شناسایی گروه هایی از اصطلاحات است که بیشترین پتانسیل برای بهبود را دارند. در اینجا همکار من پاتریک استو، در حال توضیح روش (و چند مورد جالب دیگر) است.
SEO یک استراتژی بازی طول، است. انتظار:
- پیشرفت های افزایشی به جای معجزات یک شبه.
- تلاش مداوم پشت سر هم پراکنده است. رتبه بندی صفحه اول به طور معمول از اجرای مداوم و استراتژیک ناشی می شود.
- رقابت در تلاش است تا جای خود را در SERP ها بگیرد.
هرچه محتوای با کیفیت تر تولید کنید و پیوندهای با کیفیت بالاتری ایجاد کنید ، بیشتر از یک بدبین به یک سناریوی خوش بینانه حرکت می کنید.
مانند تقریباً تمام استراتژی های بازاریابی ، اساساً دو روش وجود دارد که می تو،د SEO را انجام دهید: DIY و برون سپاری.
اگر خودتان این کار را انجام دهید:
- بودجه محدودی داشته باشید
- با یادگیری صبور هستند.
- وقت سرمایه گذاری داشته باشید
دوره های SEO دوستانه مبتدی ما را بررسی کنید آکادمی Ahrefs ، همه چیز را از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا Link Building پوشش می دهد.
در صورتی که:
- یک تجارت با ارزش بالا داشته باشید.
- به نتایج فوری نیاز دارید.
- بودجه ای داشته باشید که اجازه مداخله متخصص را می دهد.
ببینید که چقدر می تو،د برای خدمات SEO انتظار پرداخت کنید.
من کنجکاو هستم که افکار شما را در مورد ربات بشنوم! به من اطلاع دهید وابسته به لینکدینبشر
و اگر ترجیح می دهید از آن بدون ربات یا با LLM های مختلف استفاده کنید (من آن را با جمینی و کلود امتحان کردم) سریع است.
Generate an SEO Potential ReportCreate a file listing Parent Topics with columns for:Difficulty: Categorized into four buckets: Easy (0-10), Medium (11-30), Hard (31-70), and Super Hard (71-100).Traffic ،ential and Global traffic ،ential: Based on user-provided columns.Estimated Traffic: Calculated for three ranking models:Optimistic: 30% of keywords rank #1, 25% at #2, 20% at #3, 15% in positions 4-10, and 10% unranked.Realistic: 20% at #1, 20% at #2, 30% at #3, 30% in positions 4-10, and 20% unranked.Pessimistic: 10% at #1, 10% at #2, 20% at #3, 60% in positions 4-10, and 20% unranked.CTR Assumptions:Rank 1 = 30%, Rank 2 = 15%, Rank 3 = 10%, Ranks 4-10 = 5%, Unranked = 0%.For each difficulty bucket, calculate:Total keyword count.Total traffic ،ential and Global traffic ،ential.Estimated traffic for each ranking model.Clean Data:Remove any rows with an "Uncategorized" difficulty bucket.Exclude rows where all values for traffic and ،ential traffic are zero.Provide a summary row labeled “Sum”, aggregating totals for traffic ،ential, global traffic ،ential, and estimated traffic across all buckets.Visualizations: Create two stacked bar charts:1. Estimated Traffic Potential:Each bar represents total Estimated Traffic Potential for a ranking model (Optimistic, Realistic, Pessimistic).Stack the bar by difficulty bucket (Easy, Medium, Hard, Super Hard) to s،w the contribution of each bucket. The pessimistic scenario needs to be at the bottom.2. Estimated Global Traffic Potential:Each bar represents total Estimated Global Traffic Potential for a ranking model (Optimistic, Realistic, Pessimistic). The pessimistic scenario needs to be at the bottom.Stack the bar by difficulty bucket (Easy, Medium, Hard, Super Hard) to s،w the contribution of each bucket.Column Mapping:If the exact column names cannot be found, ask the user to confirm which columns to use for Parent topic, Traffic ،ential, Global traffic ،ential, and Difficulty.
منبع: https://ahrefs.com/blog/seo-،ential/