رو،مه های محلی به هر چیزی لینک خواهند داد. به طور جدی.
آیا اعداد و ارقام را اجرا کردید و متوجه شدید که مردم ایالت آنها بیش از هر ، دیگری مالیات مادام العمر پرداخت می کنند؟
آنها آن را پوشش خواهند داد:
آیا متوجه شدید که شهر آنها بدترین تاخیر قطار را در کل کشور دارد؟
بله، آنها آن را پوشش می دهند:
حتی اگر نقطه داده شما کاملاً غیر قابل توجه باشد، مانند اینکه شهر آنها در رتبه 37 بهترین ها برای هزاره ها قرار دارد (این حتی به چه م،ی است؟)، به نظر می رسد که آنها همچنان آن را پوشش می دهند:
در واقع، با قضاوت بر اساس بک لینکهای بسیاری از این کمپینها، رو،مهنگاران تبلوید محلی دوست دارند در مورد هر چیزی که به میان میآید، وضعیت منطقهشان را با هم مقایسه کنند.
حتی این قطعه در مورد شهرهایی که طول،ترین زمان انتظار آزمون رانندگی در بریت،ا را دارند، پیوندهایی از 58 دامنه ارجاعدهنده جمعآوری شده است – که بیشتر آنها از رو،مههای محلی میآیند:
چگونه می تو،د از این واقعیت برای ،ب لینک استفاده کنید؟ با استفاده از چیزی که دوست دارم تماس بگیرم تکنیک تبلوید.
ایجاد پیوند با تکنیک تبلوید یک فرآیند سه مرحله ای است:
- یک موضوع خبرساز پیدا کنید
- بکشید محلی داده های مربوط به آن
- آن را برای خبرنگاران محلی ارسال کنید
بیایید واقعی باشیم: این سخت ترین ،مت است. اگر ایدههایی که در میان رو،مهنگاران محلی طنینانداز میشوند بسیار آسان بود، همه ما پس از کمپین روابط عمومی موفق، کمپین روابط عمومی را راهاندازی میکردیم…
با این حال، به نظر می رسد موضوعات موفق ترین ایده هایی که من دیده ام در یکی از دو سطل قرار می گیرند:
- موضوعات همیشه سبز مالیات ها، چاله ها – چیزهایی که مردم محلی هستند همیشه توجه به این موضوع نیز این پتانسیل را دارد که آنها را کمی عصب، کند.
- موضوعات پرطرفدار. انتخابات محلی، رویدادهای فصلی – چیزهایی که مردم در حال حاضر به آنها علاقه مند هستند و رو،مه نگاران محلی ناامید از پوشش آن هستند.
در اینجا چند ایده دیگر برای موضوعات همیشه سبز، با حسن نیت از ChatGPT وجود دارد:
همچنین می تو،د استفاده کنید Content Explorer را برای یافتن کمپین هایی با عملکرد خوب در مورد موضوعات همیشه سبز و الهام گرفتن از آنها انجام دهید.
برای مثال، اگر صفحاتی را درباره «مالیات» جستجو کنید و آنهایی را که دارای پیوندهایی از بیش از 100 دامنه ارجاع هستند، فیلتر کنید، این فهرست از کشورهایی که باید در آنها مالیات گردشگری بپردازید ظاهر میشود:
حدس من این است که اگر کشورهایی را که کمترین و گرانترین «مالیات گردشگری» را دارند ترسیم کنید و با رو،مهنگاران در هر کشور تماس بگیرید، پوشش خوبی خواهید داشت.
اگر به دنبال موضوعات پرطرفدار هستید، Google Trends و Google News منابع خوبی هستند.
ما از تکنیکهای زیادی از نظارت بر منابع خبری در زمان واقعی گرفته تا انجام تحقیقات با Google News برای درک انواع موضوعاتی که قبلاً در زمانهای خاصی از سال پوشش داده شدهاند، استفاده میکنیم.
همچنین میتو،د از معیار رشد در کاوشگر کلمات کلیدی Ahrefs برای یافتن موضوعات پرطرفدار استفاده کنید.
به ،وان مثال، بیایید یک موضوع خسته کننده مانند “غذا” را در بریت،ا جستجو کنیم، دوره رشد را روی سه ماه گذشته تنظیم کنیم و از بالاترین به پایینترین مرتبه کنیم. بلافاصله، یک موضوع پرطرفدار برجسته می شود: جستجوهای مربوط به غذاهای کریسمس در سوپرمارکت های مختلف بریت،ا:
شروع به ایجاد کمپین های محلی بالقوه در اینجا نیازی به یک نابغه نیست:
- مقایسه کنید که یک خانواده متوسط چقدر برای غذای کریسمس در مناطق مختلف بریت،ا هزینه می کند
- محبوب ترین غذاهای کریسمس را در مناطق مختلف بریت،ا مقایسه کنید.
- مقایسه کنید چند خانواده برای شام کریسمس به بانک های مواد غذایی در مناطق مختلف بریت،ا متکی خواهند بود. (من می دانم موضوع تلخ است، اما برجسته ، مسائل اجتماعی مانند این یک نوع نکته رو،مه نگاری است!)
و قبل از اینکه فکر کنید “اما جاش… من آنقدر خلاق نیستم!”… حقیقت این است که ChatGPT همه این ایده ها را ارائه کرد:
توصیه من در اینجا این است که تا جایی که ممکن است ایدههای بیشتری را جمعآوری کنید و کل تیم را درگیر کنید. حتی اگر ایده ای وحشتناک به نظر می رسد، آن را یادداشت کنید. هرچه ایده های بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه یک یا دو مورد در آن بازدید کنید، بیشتر می شود!
داشتن یک ایده عالی است، اما چه داده های منحصر به فردی می تو،د در مورد آن بدست آورید؟ و از کجا؟
مت دیگیتی اخیراً منابع خوبی را با من به اشتراک گذاشته است:
برای پایگاه های اطلاعاتی ،تی، usa.gov را برای ایالت ها دارید. Data.gov جایگزین دیگری است. UK Data Service معادل ،ستان است. یورواستات برای سایر کشورهای اتحادیه اروپا عالی است. و Statistics Ca،a برای… بله، کانادا است. در سطح بینالمللی، دادههای باز بانک جه، و دادههای سازمان ملل متحد گنجینههایی هستند. مرکز تحقیقات پیو برای مسائل اجتماعی، افکار عمومی و روندهای جمعیتی عالی است. FBI Crime Data Explorer برای آمار جرم و جنایت عالی است. و CDC برای داده های بهداشتی عالی است.
بگیرید این کمپین از مردمی بیش از در Di،aloftبه ،وان مثال آنها دادههایی را از آژانس صدور گواهینامه رانندگی و خودرو بریت،ا (DVLA) جمعآوری ،د تا دریابند کدام مناطق بریت،ا کوتاهترین زمان انتظار برای آزمونهای رانندگی را دارند و کدام مناطق بالاترین میزان قبولی را دارند:
این کمپین از 59 وب سایت بک لینک ،ب کرد…
… از جمله بسیاری از رو،مه های محلی:
حتی می تو،د داده ها را از چندین منبع ادغام کنید…
این دقیقاً همان کاری است که دارن کینگمن برای خلق آن انجام داد این کمپین نقشه برداری مالیات مادام العمر پرداخت شده در هر ایالت ایالات متحده (بخش روش شناسی را برای منابع خود بررسی کنید):
این کمپین از 188 وب سایت لینک به دست آورد:
اما تکیه بر داده های موجود همیشه امکان پذیر نیست. گاهی اوقات باید بیرون بروید و داده های خود را تهیه کنید.
ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما لازم نیست…
به ،وان مثال، آماندا وا،، رئیس سئو و روابط عمومی دیجیتال سداروود دیجیتال، از درخواست های ساده آزادی اطلاعات برای جمع آوری داده ها برای این قطعه استفاده کرد نقاط غیرقانونی وایپ در بریت،ا:
این کمپین از 72 دامنه ارجاع دهنده لینک به دست آورد و در بسیاری از رو،مه های آنلاین برجسته شد:
و اگر مطمئن نیستید که از کجا (یا چگونه) داده های کمپین خود را تهیه کنید، از ChatGPT بپرسید:
فقط مطمئن شوید که همه چیزهایی را که در یک صفحه من، رو،مهنگار پیدا میکنید با تمام دادهها، منابع، روششناسی و در حالت ایدهآل برخی از داراییهای بصری که میتوانند استفاده کنند منتشر کنید.
در اینجا چند نمونه آورده شده است:
اکنون که دادههای خود را جمعآوری کردهاید و چیز جالبی برای اشتراکگذاری دارید، زمان انجام آن فرا رسیده است.
بهترین افراد برای ارتباط با آنها به ماهیت کمپین و داده های شما بستگی دارد. به ،وان مثال، کمپین «شاخص آزمون رانندگی» که قبلاً ذکر کردم متوجه شد که اینها بهترین مناطق برای قبولی در آزمون رانندگی هستند:
واضح است که خبرنگار، که این مناطق را نمایندگی می کنند ،، هستند که باید برای این کمپین با آنها تماس بگیرید…
نگاه ، به بک لینک ها گزارش این کمپین در Ahrefs، واضح است که این دقیقاً همان کاری است که افراد پشت این کمپین انجام دادند، زیرا یکی از اولین پیوندهایی که می بینم این یکی از رو،مه Northumberland Gazette است:
(فقط برای هر ،ی که با جغرافیای بریت،ا آشنا نیست، Blyth – یکی از بهترین مکانها برای قبولی در آزمون رانندگی، طبق دادهها – در نورثامبرلند است.)
چگونه این نشریات و رو،مه نگاران را پیدا می کنید؟ به آس، جستجو است [place name] newspaper
…
… سپس به دنبال نام خبرنگاران برای تماس باشید:
اگر روی نمایه آنها کلیک کنید، آدرس ایمیل آنها (یا حداقل نمایه های رسانه های اجتماعی) لیست می شود—بنابراین معمولاً ارتباط با آنها بسیار آسان است:
اگر کار نکرد، سعی کنید نام و وب سایت آنها را در یک فهرست قرار دهید ابزار جستجوی ایمیل مانند Hunter. (همیشه کار نمی کند، اما ارزش یک ضربه را دارد!)
همچنین میتو،د هر وبسایت رو،مهای را به Content Explorer متصل کنید تا ببینید کدام رو،مهنگار در حال حاضر فعالتر هستند. فقط برگه “نویسندگان” را بر اساس تعداد صفحات منتشر شده توسط نویسنده در 30 روز گذشته مرتب کنید.
این می تواند کشف را تسریع کند و مطمئن شود که وقت خود را برای تماس با رو،مه نگار، که دیگر برای یک نشریه کار نمی کنند یا به ندرت برای آنها می نویسند تلف نمی کنید.
در اینجا نمونه ای از نوع ایمیلی است که باید با حسن نیت ارسال کنید دارن کینگمن (Root Di،al):
و یکی دیگر از دیوار آماندا (سداروود دیجیتال):
برای شما کار کرد؟
به من خبر بده من دوست دارم نمونه های بیشتری از این تکنیک را در عمل به اشتراک بگذارم.
اگر برای شما کار نکرد، به من هم اطلاع دهید! هیچ تکنیکی هر بار کار نمی کند (حتماً کمی شانس می خواهد)، بنابراین من نیز به اشتراک گذاری فلاپ ها علاقه مند هستم.
منبع: https://ahrefs.com/blog/tabloid-technique/