از ارزشمندترین دارایی خود در برابر رقبای مزاحم محافظت کنید



در یک دنیای ایده آل، محافظت از ارزشمندترین دارایی خود، ی،ی نام تجاری، بدون دردسر خواهد بود. اما آن عینک‌های رز را بردارید و متوجه این واقعیت می‌شوید که رقبا در جستجوی هر روز هفته، برند شما را تهدید می‌کنند.

شما به بالای رتبه بندی جستجو صعود کرده اید. هورای! اما بد،د که علائم تجاری و ارزش ویژه برند شما در جستجو محافظت نمی شود. بووو! بنابراین، رقبا می‌توانند کلیک‌های ارزشمندی را از شما بدزدند، بازده هزینه تبلیغات (ROAS) شما را کاهش دهند و بودجه‌های آینده را تهدید کنند.

این آشنا به نظر می رسد؟ آیا برای شما سخت است که جلوی تخلفات برند را بگیرید؟

تو تنها نیستی. برای بسیاری از شرکت‌ها، دفع رقبا با استفاده از عبارات مارک تجاری، علائم تجاری و کپی تبلیغات در جستجو به‌طور فزاینده‌ای دشوار است. به ،وان مثال، شرکت نرم افزاری Sage بیش از 89000 تخلف از یک شریک در یک سال داشته است. پیامدها بیش از حد نامطلوب بودند، زیرا CPC ها و برداشت ها را افزایش دادند و به برند آسیب زدند. نتایج در بین تمام صنایع مترادف هستند.

این مقاله نحوه نظارت خودکار کلیه تخلفات، محافظت در برابر رقبا و به حدا،ر رساندن ROAS را پوشش خواهد داد. خوب به نظر می رسد، درست است؟

قبل از اینکه به مسائل فنی بپردازیم، بیایید با جزئیات بیشتری به مشکلاتی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم می‌کنید بپردازیم.

به نظر می رسد مشکل چیست، بازاریاب؟

تحقیقات مشتریان Adthena نشان داده است که بازاریابان جستجو با چالش های بی شماری در کنترل استفاده از علائم تجاری خود مواجه هستند.

دو موضوع رایج عبارتند از:

  • “فرایند کنترل علائم تجاری خسته کننده و زمان بر است.”
  • «مشکل عملی یافتن نمونه‌های نقض واقعی علامت تجاری برای انجام دستی بسیار دشوار است.»

تحقیقات ما نشان می دهد که شما می تو،د در اطراف هدر دهید هشت ساعت یک ماه پس از جمع‌آوری و پردازش داده‌های نقض علامت تجاری مورد نیاز برای ارسال به Google، زیرا پر ، هر فرم شکایت Google حدود پنج دقیقه طول می‌کشد.

با این حال، راهی برای خودکار ، جمع‌آوری و ارسال تخلفات خاص در دستگاه‌ها در مقیاس وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با اطمینان از نام تجاری خود محافظت کنید و در زمان و تلاش برای راه‌اندازی صرفه‌جویی کنید.

می‌تو،م لبه‌های جلوی صندلی‌تان را حس کنیم، پس بیایید به ،مت سرگرم‌کننده آن برسیم.

راه حل چیست؟

اتوماسیون در خط مقدم دنیای جستجوی پولی قرار دارد و راه حل Performance Max گوگل در راس آن قرار دارد. محصولات جدید به طور مداوم در حال توسعه هستند، از جمله ابزار جدیدی از Adhena به نام Auto Takedown.

این به شما امکان می دهد تمام فعالیت های رقابتی و شریک را در مورد شرایط نام تجاری خود نقشه برداری و نظارت کنید. می‌تو،د به‌طور مؤثر به نقض‌های علامت تجاری پاسخ دهید و آن نمونه‌ها را مستقیماً برای حذف به Google گزارش دهید. همه با فشار دادن یک دکمه در داخل برنامه Adhena. زمان و تلاش: ذخیره شده

Auto Takedown چه ارزشی را به ج، می آورد؟

این ابزار به سه روش کلیدی ارزش اضافه می کند:

  1. به طور خودکار عبارات جستجوی علامت تجاری برند خود را در مقیاس 24/7 نظارت کنید.
  2. ارائه شواهدی مبنی بر نقض علامت تجاری به طور مستقیم به Google برای شما. Adthena همچنین پاسخ‌های Google را پیگیری می‌کند و در صورت وجود هرگونه سؤال یا راه‌حل، این موضوع را با شما در میان می‌گذارد.
  3. تا 8 ساعت در ماه در نظارت دستی صرفه جویی می کنید و به شما امکان می دهد در عوض روی استراتژی و رشد تمرکز کنید.

تنها پس از پنج روز استفاده از Adthena’s Auto Takedown، Sage شاهد کاهش 75 درصدی CPC برای شرایط برند و کاهش 33 درصدی در سهم برداشت شریک بود.

امروز از علامت تجاری خود محافظت کنید

وقتی کلیک ها کم شد و دلیل آن را می د،د، کنترل را پس بگیرید و برای محافظت از دارایی های ارزشمند خود، رقبای ناخواسته را دفع کنید.

این راهنمای آسان را بررسی کنید، Crashers نام تجاری: 5 مرحله برای بهینه سازی نام تجاری خود در جستجو برای شروع.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آتنا

Adhena یک پلت فرم اطلاعات جستجو برنده جایزه است. ،یب منحصربه‌فرد ما از فناوری اختراع شده و مبتنی بر هوش مصنوعی و تیم متخصص در سطح جه، به برندها، بازاریابان و آژانس‌ها در سراسر جهان کمک می‌کند تا بر مناظر رقابتی خود مسلط شوند. ما دید واضحی از چشم‌انداز جستجوی پولی به مشتریان خود ارائه می‌دهیم و به آنها کمک می‌کنیم هزینه‌های خود را برای افزایش ROI بهینه کنند و در عین حال در زمان آنها صرفه‌جویی می‌کنیم و استراتژی‌های بین کانالی خود را بهتر اطلاع‌رس، می‌کنیم.


منبع: https://searchengineland.com/guard-your-most-valuable-،et-a،nst-pesky-compe،ors-389754