خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 25 نوامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

روز شکرگزاری را به همه تبریک می گویم – اخبار جستجویی برای شما داریم. گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید نیز هست. مناطق خدماتی پیشنهادی نمایه‌های ،ب و کار Google فعال است. آیا می‌دانستید، مت کاتز، رئیس سابق هر،مه گوگل، برای اثبات اینکه جستجوی گوگل می‌تواند هر،مه شود، مبارزه کرد و اخیراً نیز در شکایت علیه ایلان ماسک برای توییتر کار کرده است. در نهایت، خلاصه ویدیوی هفتگی را گذاشتم – امیدوارم که دوست داشته باشید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: 60 درصد اینترنت تکراری است
    و فکر می کنید مشکل محتوای تکراری در سایت خود دارید؟ گوگل گفت: 60 درصد اینترنت تکراری است. گری ایلیس این اسلاید را روز گذشته در Google Search Central Live در سنگاپور پست کرد.
  • نمایه های ،ب و کار Google اکنون مناطق خدمات پیشنهادی را ارائه می دهد
    وقتی یک نمایه ،ب‌وکار Google ایجاد می‌کنید و اکنون به سمت ایجاد مناطق خدماتی می‌روید، ممکن است Google اکنون فهرستی از مناطق خدماتی پیشنهادی در منطقه شما را به شما ارائه دهد. فقط مراقب باشید زیرا این مناطق خدماتی پیشنهادی بر اساس مکان فعلی شما هستند، نه مکان ،ب و کار.
  • گوگل آزمایش می کند افراد جدید همچنین از رابط کاربری می پرسند
    Google در حال آزمایش طراحی، چیدمان و تجربه کاربری جدید برای افرادی است که در نتایج جستجوی Google نیز با، می‌پرسند. این رابط نتایج را در کنار هم قرار داده و در بالا انباشته شده است و پس از کلیک بر روی یک نتیجه، پاسخ را در یک کادر سایه دار بارگذاری می کند.
  • دعوای مت کاتز با سرگی برین و ،ی پیج در جستجوی گوگل ممکن است اسپم شود
    برخی از شما ممکن است بد،د که در روزهای اولیه گوگل، سرگئی برین و ،ی پیج، بنیانگذاران گوگل، می گفتند که جستجوی گوگل در برابر هر،مه های جستجو مصون است. مت کاتس، رهبر سابق هر،مه جستجوی گوگل، اخیراً در Reddit گفت که او در واقع باید با بنیانگذاران مبارزه کند تا ثابت کند که گوگل واقعاً هر،مه پذیر است.

  • گری ایلیز در حال خوردن غذاهای ژاپنی
    فقط به این دلیل که برخی از ما از لبخند گری ایلیز (از گوگل) سیر نمی شویم – در اینجا او در حال خوردن برخی غذاهای ژاپنی، به ویژه تسومن، سوبا و تونکاتسو، لبخند می زند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: به‌روزرس،‌های آ، هفته Google، EAT برای همه پرسش‌ها، به‌روزرس،‌های Google مستند شده، خط‌مشی جدید هر،مه و موارد دیگر
    احتمالاً گوگل یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی آ، هفته دیگر را انجام داده است، من یک الگو را در اینجا می‌بینم. هیونگ جین کیم از گوگل گفت EAT برای همه پرس و جوها استفاده می شود، نه فقط YMYL. گوگل به روز رس، های جستجوی قابل توجه خود را مستند کرده است، آنها اکنون سیستم ها را …
  • GoogleBot اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده ،ید – نه به طور کامل
    Gary Illyes از Google دیروز در Google Search Central Live در سنگاپور اعلام کرد که Googlebot، Google، اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده ب،د. او گفت، طبق گزارش‌ها، سیستم مدیریت این مورد در حال حاضر فعال است اما ممکن است در همه موارد استفاده نشود یا اصلاً برای سایت شما استفاده نشود.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-25-2022-34471.html