سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص


برای مثال، گوگل از یک سایت خبری خوب انتظار دارد بسیار زود تر از یک سایت آموزشی، یا فروشگاهی بروز شود. شاید برای شما هم در گذشته پیش آمده باشد که دنبال مطلبی در گوگل میگشتید ولی، برخی از نتایجی که نشان داده میشود، یا ربطی به موضوع مورد نظر شما ندارد و یا آن قدر بی کیفیت هستند که اصلاً ارزش وقت گذاشتن ندارد. هوش مسنوعی گوگل، همیشه هدفش این است که مطالبی را به ما نشان دهد که واقعاً کاربردی باشد. شما یک عبارت را در گوگل سرچ میکنید و نتایجی که از قبل ربات های گوگل خزیده اند و فهرست بندی نموده اند، به شیوه خاصی به شما نمایش داده میشوند.

  • شاید سئو در ظاهر رایگان باشد اما هنگامی که روی آن تمرکز می‌کنید، متوجه می‌شوید که سئو هم هزینه‌های خود را دارد.
  • در صورتی که از اعتبار وب سایتی که قرار است به آن لینک دهید نامطلعید، لینک را به صورت نوفالو درج کنید.
  • موفقیت در سئو همانند بالا رفتن از یک نردبان است و با پیمودن هر پله شما تجربه و دانش لازم برای قدم های بعدی را کسب میکنید.
  • داشتن کلیدواژه‌ای که در ۱۰۰ کلمه اول محتوا ظاهر شود، یک نشانه مهم برای مرتبط بودن و سئو صفحه براساس آن کلمه است.

رتبه بندی صفحه وب به مجموعه ای کامل از الگوریتم ها بستگی دارد. الگوریتم های جستجوی گوگل قبل از ارائه نتیجه به کاربر عوامل زیادی را در نظر می گیرند. تبلیغ برند؛ گوگل دوست دارد برند های شناخته شده را در بالای فهرست نتایج جستجو قرار دهد زیرا مردم به آن ها اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید. گوگل می تواند این سیگنال ها را دریافت کند و به وب سایت هایی که مردم در مورد آن ها صحبت می کنند رتبه بهتری دهد.

بعد از همه اینها، چطور سایتم را به صفحه اول برسانم؟

در حال حاضر نشانه گذاری به عنوان Article و در موارد آموزشی استفاده از FAQ بهترین انتخاب است. صفحه ای که نوایندکس باشد فارغ از اینکه چه محتوایی داشته باشد تا همیشه از دسترس گوگل خارج بوده و ایندکس نمیشود. ببخشید من تازه با سایت اشنا شدم اما هرر چی صفحات و میگردم مطالب جدید میبینم و خیلی سردرگم شدم. البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم. برای سایت های ایرانی معمولا هاست داخلی گزینه بهتری است به شرط آنکه کیفیت بالایی داشته باشد.

Sitewide Links چگونه لینک‌هایی هستند و چه تاثیری بر سئو‌ی سایت شما دارند؟

در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم. با توجه به افزایش مخاطبان سایت، برند شما شناخته تر از قبل میشود. هزینه ای که برای سئو کردن سایت پرداخت میکنید، اغلب در برابر هزینه تبلیغات محیطی و اینترنتی به صرفه تر است. موفقیت در سئو باعث میشود شما به شدت از رقبای خودتان فاصله بگیرید. ممکن است بپرسید نقش سئو در بازاریابی اینترنتی چیست و آیا سئو میتواند در بازاریابی های امروزی تاثیری داشته باشد.

بهترین کتاب‌های آموزش سئو

سئو برای من یعنی تلاش مستمر برای یافتن بهترین و سریعترین ابزارها و تکنیک ها و البته در کنار آن، اشتیاقی بی پایان برای یادگیری. در طول سالیان گذشته استراتژی های سئو به هدف هماهنگی با این تغییرات ایجاد شده اند و امروزه دانش سئو ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات است. قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید. موفقیت در سئو همانند بالا رفتن از یک نردبان است و با پیمودن هر پله شما تجربه و دانش لازم برای قدم های بعدی را کسب میکنید.