سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!


این الگوریتم بررسی می‌کند که کاربران چه مدت زمانی را در یک سایت خاص می‌گذرانند و چند درصد از کاربران در هنگام جست‌وجو روی لینک یک سایت خاص کلیک می‌کنند. برای مثال چرا شما برای رسیدن به پاسخ سوالات خود از گوگل استفاده می کنید؟ دلیل کاملا واضح است چون شما سریعتر به پاسخ خود می رسید و در عین حال می توانید بهترین پاسخ را دریافت کنید. این لینک‌ها باید مرتبط به موضوع باشند و البته نباید برابر با کلمه کلیدی شما باشد اما می توان از کلمه کلیدی در این لینک ها استفاده کرد.

  • مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند.
  • با رعایت اصول سئو میتوان به رتبه های برتر گوگل راه یافت و در صفحات برتر گوگل حضور داشت.
  • مفید بود و با خصاصت کمی نوشته شده( البته بعضی از مطالب زیادی خلاصه هست و درکشون نیاز به آموزش بیشتری داره. ضمنن مقداری غلط املایی هم این مقاله داره ) ممنون و خسته نباشید.
  • با بررسی نرخ کلیک برای جایگاه‌های مختلف در صفحه نتایج گوگل به نظر می‌رسد رتبه‌‌های ۱ تا ۳ اختلاف شدیدی با سایر رتبه‌ها در نرخ کلیک دارند.
  • آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد.

سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند. کسانی که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند، در واقع متخصصانی هستند که تاکتیک های اخلاقی موجود و اصول تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کنند. به بیانی دیگر، سئوی کلاه سفید به معنی عدم فریبکاری برای جلب نظر مخاطبان و موتورهای جستجو است؛ این استراتژی می تواند در بلند مدت موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل شود. با توجه به اینکه شما اسم سایت یا حوزه فعالیت سایت را مشخص نکردید نمی توان به صورت دقیق به این سوال پاسخ داد. در صورتی که سایت شما از لحاظ فنی، ساختاری و محتوایی به صورت صحیح سئو شده باشد، گوگل سایت شما را در رتبه های بالا قرار خواهد داد. لزوما گرفتن بک لینک و هزینه کردن برای تبلیغات و رپورتاژ منجر به کسب رتبه های بالا نخواهد شد و حتی ممکن هست به پنالتی شدن سایت نیز منجر شود.

کلمات کلیدی را کجا پیدا کنیم؟

گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند.

قیمت خدمات سئو چگونه تعیین می‌شود؟

شما برای داشتن سئوی کلاه سفید باید صبور بوده و نظارت مداومی بر روی سایت خود داشته باشید و تکنیک‌ها را به درستی به کار بگیرید. در عوض این تلاش و صبوری شما اگر تکنیک های سئو را به درستی انجام داده باشید شما یک جایگاه مناسب و دائم پیدا خواهید کرد. به طور کلی میتوان گفت اصلی ترین مزیت بهینه سازی موتور جستجو افزایش ترافیک سایت شما و تبدیل کاربران بیشتر به مشتری واقعی و وفادار میباشد.

✔️ گوگل ادسنس

سئو به هیچ عنوان نمی‌تواند در کوتاه مدت به شما نتیجه ملموسی را بدهد. بدون شک ماه‌ها طول می‌کشد تا بتوانید برروی عبارات هدفتان در گوگل رتبه بگیرید و سپس از آن به درآمد برسید. پس اگر بدون شک باید در کوتاه مدت برروی روش های دیگر هم تمرکز کنید. شما عزیزان می توانید برای آموزش سئو از طریق سایت ahrefs.comبه وبلاگ این سایت رفته با کمی حوصله برای ترجمه متون آن اصول سئو را تا حد قابل قبولی بیاموزید. دسته بندی صحیح که قابل فهم برای کاربر و موتورهای جستجو می باشد ایجاد نمایید و سعی کنید کل دسته بندی ها را به صورت یکنواخت بهینه سازی فرمایید. بهینه سازی انواع سایت برای موتورهای جستجو تقریباً از اصول یکسانی پیروی می کند، فقط گاهی برای انواع بخصوصی از کسب و کارها تمرکز روی برخی اصول بیشتر است یا یکسری اصول و استثنائات به آن افزوده می شود.