سئو چیست؟ 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل سه سوت وب


طبق آمار 70% فروش های اینترنتی از طریق جستجو در گوگل انجام می شود و این نقش بزرگ و پررنگ بهینه سازی سایت را بیش از بیش نشان می دهد. انتخاب درست کلمات کلیدی باعث افزایش رتبه سایت و قرار گیری سایت در صفحه اول گوگل می شود. منظور از سئوی داخلی سایت، صفحات داخلی وب سایت که به مخاطبان نمایش داده می شود می باشد و به نحوه ارتباط سایت با موتورهای جستجو و کاربران مربوط می شود. عوامل زیادی تعیین می کنند که راهکارهای سئو با چه سرعتی به نتیجه برسند. اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده اید و از یک نام دامنه جدید که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است استفاده می کنید و محتوایی بدون سابقه تجاری دارید، ممکن است نتیجه گیری از سئو سایت شما مدتی طول بکشد. گاهی اوقات بیش از شش ماه تا یکسال زمان لازم است تا بتوانید در زمینه کاری خود در گوگل به نتیجه برسید.

  • وب سایت‌ها ساختار عوض می‌کنند، صفحاتی را حذف می‌کنند و یا از دامنه‌ای به دامنه دیگری منتقل می‌شوند.
  • در فصل قبل به تکنیک های سئو داخلی که مرتبط با محتوا بودند پرداختیم.
  • در آموزش سئو on page بهترین سئوکاران تهران به شما نحوه تعیین ساختار سایت بر اساس ازرش سئو سایت آموزش میدهند و به راحتی میتوانید برای انواع سایت ها ساختار ایده آل بچینید.
  • در یک سایت منظم ، این صفحات باید مرتبط باشند و پیوند آنها به این شکل کاملاً منطقی خواهد بود.
  • وب سایتی مثل دیجی کالا از همین قدرت seo استفاده کرده و ماهانه بیشتر از ده ها میلیارد تومان فروش محصول دارد.
  • شما میتوانید تصاویر را خودتان از مراحل بازی، فضای داخلی آن و یا حتی از ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است انتخاب کرده و با ارائه محتوای جدید شانس بیشتری برای کسب جایگاه داشته باشید.

تمرکز اصلی این راهکارها، ارائه محتوایی ارزشمند به کاربران است. طبق گزارش بسیاری از متخصصین سئو، گوگل در رتبه بندی صفحات متکی به متا تگ ها نیست و حتی بسیاری از آنها از دید گوگل منسوخ شده هستند. با این حال هنوز متا تگ ها اطلاعات مهمی را درباره صفحه به موتورهای جستجو منتقل می کنند. به واسطه فراهم کردن اطلاعات بیشتر برای وب سایت می توان به افزایش نرخ کلیک آن امیدوار بود.

مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران

با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده. باید چیکار کرد که تصاویر جدید باشن برای گوگل ؟ بجز ساخت تصویر جدید. برای تفکیک مطالب سایت تصمیم گرفتم یه سری مطالب را در زیر دامنه با وردپرس جدا قرار بدم و الان متوجه شدم ساماندهی فقط روی دامنه اصلی اطلاع رسانی میکنه و اگه مشکلی در زیر دامنه باشه بدون اطلاع رسانی فیلتر میکنه. ارائه خدمات طراحی سایت از نقطه پذیرش پروژه تا تحویل نهایی به 7 مرحله اصلی تقسیم میشود.

سفارش سئو و بهینه سازی سایت

یک لینک با کیفیت لینکی است که می تواند برای شما ترافیک نیز به ارمغان بیاورد. طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد. به عبارتی بهتر است 10 بک لینک از 10 وب سایت مختلف داشته باشید تا 50 بک لینک از یک سایت. بک لینک از وب سایتی که قبلاً به شما لینک نداده است، معمولاً از سایتی که قبلاً به شما لینک داده است ارزشمندتر است. لینک داخلی، لینکی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان وب سایت است، در حالی که لینک خارجی، لینکی از یک وب سایت دیگر است.

انواع سئو سایت و موارد مهم در پیاده سازی آن

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌ها در واقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که از سایتی به سایت دیگر می‌روند و اطلاعات مربوط به صفحات موجود در سایت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنند. در نهایت این اطلاعات را در یک پایگاه داده عظیم ذخیره یا اصطلاحا ایندِکس می‌کنند. 2- من سایت شما را بررسی کردم و برخلاف تصور خودتون خیلی از قانون های سئو را در آن رعایت نکرده اید. پیشنهاد میکنم مطالعات بیشتری در این حوزه داشته باشید و از کارگاه ها و ویدئوهای آموزشی استفاده کنید.