سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب


Domain Authority فقط ابزاری است که به کمک آن قادر خواهید بود محدوده رتبه ای که سایتتان در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کسب خواهد کرد را پیش بینی کرده و حدس بزنید. شما در قسمت Link Explorer سایت Moz، می‌توانید اعتبار دامنه سایت خود را با وارد کردن URL آن بسنجید. بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید.

  • در این روش شما توانایید تا حداقل تا سه لینک فالو برای کلمات کلیدی هدفتان دریافت کنید.
  • یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است.
  • نگران چک کردن مواردی که در بالا بیان کردم نباشید، افزونه هایی در سایتهای وردپرسی وجود دارد که چگالی کلمات کلیدی، و خیلی از معیارهای دیگر را برای شما بررسی میکند و به شما بر اساس آن نمره می دهد.

این سئو همان طور که از نامش مشخص است برای کسب و کار های محلی مناسب میباشد و کمک میکند شما بتوانید مشتری بیشتری برای سایت خود به صورت محلی داشته باشید. سئو انواع مختلفی دارد که هر نوع از سئو با رعایت اصول و تکنیک هایی خاص شناخته میشود و باید بهترین نوع سئو را برای بهبود سئو سایت استفاده کرد. زمان زیادی باید صرف کنید تا بتوانید سایت مورد نظر و رقبا را بررسی کنید و از بهترین و اصولی ترین تکنیک ها برای سئو این سایت استفاده کنید. پس بهتر است به جای آن که هزینه برای تبلیغ کسب و کارتان در سایت های دیگر انجام دهید سعی کنید بیشتر روی سئو سایت تان تمرکز کنید تا با پرداخت هزینه معقولانه سود چند برابری کسب کنید. تبلیغ کننده لوازم مهمانی به طور متوسط برای این عبارت جستجو حدود ۱ دلار برای هر کلیک هزینه می کند.

نقش سئو در بازاریابی اینترنتی

بازاریابان و متخصصین سئو به دلیل عدم انتشار این قوانین توسط گوگل ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند و از طرفی موتورهای جستجوی بزرگ هم از مزیت رقابتی خود صرف نظر نمی کنند. در حقیقت، بیش از 200 فاکتور رتبه بندی جستجو وجود دارد، اما همه آن‎ ها به تجربه کاربران اشاره می کنند. با توجه به پیچیده تر شدن الگوریتم های گوگل، این روش ها دیگر کارایی ندارند. موتورهای جستجو می دانند که باید مخاطبان خود را راضی کنند و برای این کار باید بهترین وب سایت های ممکن را به مخاطبان پیشنهاد دهند.

سئو یعنی برای کاربرانتان خوب و بهینه باشید

هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است. گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. اما اگر بستر رو خوب ساختی حالا نوبت اینه که با محتوای غنی که تولید میکنی تو ذهن مردم رسوخ کنی، قطعا برندسازی هم بهت کمک میکنه. کانتنت خوبی که خوب منتشر نشه هم مثل همون زنبور بی عسله، پس بهش قدرت بده بذار نفوذ کنه. یا شاید هم شبیه یک مسابقه بوکس بین چندین متخصص سئو که داورشم خود گوگله.

آیا باید برای وب سایتتان لینک سازی کنید؟

سرعت سایت خود را متناسب با Crawl Speed یا سرعت کرول های موتورهای جستجو بهینه کنید. نام محصولات را منطبق با جستجوی کاربران انتخاب کنید، اما توجه داشته باشید با نام دسته بندیتان مقایرت داشته باشد. برای درک بیشتر گوگل نسبت به صفحه دسته بندی ها، محتوایی برای هر دسته بندی تولید نمایید تا گوگل به خوبی ماهیت صفحه را درک کند. اکنون که درباره دو نوع لینکی که توسط صاحب یک وب سایت ایجاد می شود، توضیحاتی دادیم بهتر است به سراغ پیوندهایی برویم که در وب سایت های ما ایجاد نمی شوند. این پیوندها بک لینک نامیده می شوند و شامل پیوندهای طبیعی و پیوندهای دستی هستند.

SERP به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که نتایج مربوط به عبارتی که کاربر جستجو کرده، در آن نمایش داده می‌شوند. هرچقدر هم به ظاهر و محتویات سایت خود اهمیت دهید و هرچقدر هزینه کنید تا زمانی که سایت توسط کاربرانتان قابل مشاهده نباشد فایده‌‌‌ای نخواهد داشت. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد. اگر ریدایرکت 301 بین دو دامنه برقرار باشد بک لینک ها از دست نرفته و جایگاه شما در کلمات کلیدی نیز افت نخواهد داشت.

اگر قصد داشتید که از سایتی لینک بگیرید، حتماً به میزان پیج آتوریتی سایت توجه کنید و در صورتی که سایت امتیاز خوبی نداشت به هیچ وجه از آن سایت بک لینک نگیرید. چند ماه پیش میلیون‌ها نفر پیام Mobile-first indexing enabled را دریافت کردند. امروزه 60 درصد کاربران وب‌سایت‌ها از طریق موبایل صفحات را بازدید می‌کنند و جست‌وجو در موبایل روبه افزایش است. در‌مقابل، Unnatural Link یا لینک غیر‌طبیعی به لینک‌هایی گفته می‌شود که خریداری می‌شوند.