وبینار تجربیات سئو 1400 6 تجربه از 6 متخصص سئو


براساس برآوردهای انجام شده یک کاربر ظرف مدت ۸ ثانیه ممکن است تصمیم بگیرد در سایت شما بماند یا آن را ترک کند. یعنی شما ۸ ثانیه فرصت دارید تا تمام هنر خود را به نمایش بگذارید. هر کسی می‌تواند اصول اولیه سئو را بیاموزد و آن را در استراتژی فروش محتوای دیجیتال و بازاریابی خود به کار ببرد. زمانی که شما در اجرای آن مهارت کافی کسب کردید، حجم ترافیک بیشتری را برای خود به ارمغان می‌آورید.

  • آدرس یک وب‌سایت می‌تواند بدون www یا همراه آن باشد و توسط هر دو آدرس افراد به سایت شما هدایت خواهند شد اما این کار تاثیری منفی خواهد داشت.
  • بلکه آنچیز که گوگل جدیدا تمرکز زیادی بر آن داشته است، محتوا‌های غیر متنی همچون محتوا‌های صوتی، تصویری و ویدیویی است.
  • در اینصورت ریسک پذیر، در یک وب سایت های ممکن را به دست بگیرید.

فرآیند سئو بسیار زمان‌بر و تخصصی می‌باشد و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید، زیرا مهندسان گوگل و الگوریتم‌های آن بسیار باهوش و دقیق هستند، پس رتبه اول شدن در میان میلیون‌ها وبسایت اصلا کار آسانی نیست. الگوریتم‌ها مجموعه‌ای از دستور‌العمل‌ها و فرمول‌ها هستند که برای رسیدن به یک هدف، یعنی تعیین میزان ارزشمندی یک وبسایت، فعالیت می‌کنند. آنها روز به روز در حال آپدیت هستند و هوشمندتر می‌شوند، پس به این سادگی‌ها نمی‌شود توجه آنها را فریب داد. Visual Search یا جستجوی بصری یکی از جدید‌ترین الگوریتم‌ها و تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ می‌باشد. شاید خیلی از ایرانیان هنوز با قابلیت جستجوی تصویری گوگل آشنایی نداشته باشند.

با موضوع کلمه کلیدی خود شروع کنید، ابتدا بپرسید که چگونه می توانید ارزش ایجاد کنید. در واقع هیچکدام نحوه رتبه بندی یک صفحه وب را از ابتدا تا انتها به شما نشان نمی دهند. برای بررسی بهتر موتورهای جستجو فایل robot را به سایت اضافه کنید. آدرس صفحات موجود در سایت باید به شکلی منطقی ویرایش شوند و تا حد امکان کلمه اصلی محتوا در داخل آدرس آن قرار گیرد. تمامی صفحات سایت باید بررسی شوند تا تراکم و استفاده صحیح از تگ‌های h مشخص شود. شاید برخی از صفحات فاقد 1 h بوده و برخی چند 1 h دارند، در این حالت باید این تگ‌ها را ادیت کنید تا گوگل امتیاز مثبت برای شما در نظر گیرد.

Video Marketing از جدیدترین تکنیک های سئو

تمرکزتون رو روی رشد و پیشرفت کسب و کارتون قرار بدین و سعی کنین مخاطباتون رو راضی نگه دارین. اگه شما بتونین مواردی که در قسمت بالا براتون توضیح دادیم رو در وبسایت خودتون انجام بدین مطمئن باشین که میتونین یه وبسایت بهتر و سریع تر به همراه مشتریای بیشتر داشته باشین و کسب و کار خودتون رو رونق بدین. شما میتونین با استفاده از چند موردی که در بالا گفته شد کسب و کار خودتون رو در شرایط متغیر فعلی بهبود بدین و نتیجه اون رو در میزان مشتریاتون ببینین. اگه همه این کارا انجام بشن، نتیجش این میشه که پیوندای جست و جوی وبسایتای مختلف در SERP پرکارتر میشن.

وب سایت شما رو در سریع ترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه میده. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا خدمات سئو را به صورت حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. زیرا همان طور که گفتیم مهندسین گوگل همواره در حال تقویت این الگوریتم‌ها هستند تا آنها را هوشمندتر کنند. این مورد سبب می‌شود که نتایج حاصل از سئو کلاه سیاه موقتی و ناپایدار باشند. به همین دلیل به صورت مشخص نمی‌توان گفت که برای تقویت سئو یک وبسایت چه میزان سرمایه لازم است.

روش گوگل برای رتبه بندی سایت ها

عکس این قسمت ریشه در کجا لیست شده باشند و برای اینکه سایت اصلی. سرعت لود وبسایت شما یکی از جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ می‌باشد. موتورهای جستجو امروزه بیش از پیش به سرعت لود وب سایت شما اهمیت می‌دهند. بنابراین برای کسب رتبه‌های بالاتر بهتر است به فکر بهینه سازی وبسایت خود و یک شرکت هاستینگ با سرعت بیشتر باشید. اگر برای شما سوال است که چه نوعی هاست یا سرور برای شما مناسب است، مطالعه مقاله هاست داخل ایران یا خارج، کدام یک بهتر است؟ برای شما مفید خواهد بود.

در مرحله بعدی، ما می خواهیم دانه کلمات کلیدی خود را به یک موضوع کلمه کلیدی تبدیل کنیم، متشکل از کلمات کلیدی مرتبط به هم. با مشخص بودن ساعات، قادر خواهید بود هزینه نهایی سئو را تخمین زده و از زیاد شدن هزینه بهینه سازی سایت جلوگیری نمایید. همچنین به ربات‌های گوگل در ایندکس کردن سایت نیز کمک خواهد کرد.