ویژگی های برجسته نویسندگان نقد، خوانندگان نقد و پاسخ های صاحبان موفق



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.

عقل سلیم دارایی مفیدی است، و همانطور که پیداست، راهنمای نسبتاً قابل اعتمادی برای پیمایش در دنیای بزرگ شهرت ،ب و کار محلی آنلاین است. با این حال، برای اولین بار، به لطف گزارش اخیر، تأثیر بررسی های ،ب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده، توانستم شهود خود را در برابر داده های اصلی و سخت که عادات خوانندگان نقد واقعی، نویسندگان نقد و صاحبان موفق را آشکار می کند، آزمایش کنم. پاسخ.

خواندن تجزیه و تحلیل کامل نظرسنجی را به شدت توصیه می کنم، اما امروز، من می خواهم آن انبوه داده ها را در سه توصیف ساده که از طریق کار قابل توجه تجزیه و تحلیل پدیدار شده اند، تقطیر کنم. این سه توصیف صفات، ویژگی ها و رفتارهای غالب را تدوین می کنند. آنها قرار است به شما کمک کنند هم عموم مردم و هم اعمال را به روشی قابل دسترس تصور کنید، با این شرط که برخی از افراد و صنایع قطعاً خارج از این هنجارها خواهند بود. با این حال، برای ا،ر مشاغل محلی، امیدوارم که این ،یب شما را قادر سازد تصویر ذهنی مفیدی از اینکه با چه ،ی و با چه چیزی کار می کنید، در هنگام رشد و مدیریت شهرت خود ایجاد کنید.

ویژگی های برجسته نویسندگان نقد، خوانندگان، و اینفوگرافیک پاسخ های صاحب موفق.

خوانندگان نقد عبارتند از:

متداول، بسیار قابل اعتماد، مگر اینکه با سیگنال‌های آشکار اسپم یا کیفیت پایین مواجه شویم، اعتماد مشتریان دیگر نسبت به برندها، همچنان بسیار متکی به توصیه‌های WOM در دنیای واقعی، مشتاق مقدار قابل توجهی از احساسات اخیر از جمله احساسات منفی، بسیار بخشنده در هنگام مشکلات حل شده اند و تنها یک قدم از تعامل مستقیم با برند شما فاصله دارند.

داده:

  • خواندن مرور در حال حاضر داده شده است. 96 درصد از مردم در سن کار امسال نظرات خود را می خوانند تا در چشم انداز محلی خود حرکت کنند. 56 درصد از خوانندگان نقد، خوانندگان روزانه یا هفتگی بسیار فعال هستند. حتی خوانندگان نقد فعال کمتر (31٪) برای دریافت اطلاعات ،ب و کار محلی به بررسی ماهانه یا چندین بار در سال روی می آورند.

  • با توجه به اینکه 86 درصد از مصرف‌کنندگان نظرات را مهم‌ترین یا تا حدودی مهم‌ترین علامتی هستند که نشان می‌دهد آیا می‌توان به یک ،ب‌وکار اعتماد کرد، بررسی‌ها تأثیرگذارترین نسخه‌های فروش هستند که خوانندگان نقد با آن‌ها مواجه خواهند شد. در واقع، تنها 11 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که به آنچه که یک ،ب‌وکار در مورد خودش می‌گوید، بیشتر از آنچه مشتریان می‌گویند اعتماد دارند. 83 درصد از خوانندگان نقد به نظرات 3 سال قبل یا بیشتر اعتماد دارند.

  • هنگام انتخاب بین ،ب‌وکارها، خوانندگان مرور ،اصر زیر را به ترتیب اهمیت ارزیابی می‌کنند: رتبه‌بندی ستاره، محتوای متن، تازگی، تعداد کلی نظرات، و حضور پاسخ‌های مالک.

  • خوانندگان نقد آنقدرها هم که فکر می کنید خواستار نیستند. تنها 13 درصد از خوانندگان نقد برای انتخاب یک ،ب و کار نیاز به رتبه 5 ستاره عالی دارند. در واقع، 44 درصد رتبه بندی های بی عیب و نقص را مشکوک می دانند. 85٪ ،ب و کاری را با رتبه کلی 3 تا 4 ستاره در نظر می گیرند.

  • اعتماد خوانندگان مرور را می توان با یک نگاه از دست داد. وقتی یک ،ب‌وکار محلی خودش را بررسی می‌کند یا نمایه‌های مشکوکی دارد که آن را بررسی می‌کنند، یا وقتی رتبه‌بندی ستاره‌ها یا تعداد بازبینی‌های آن در مقایسه با رقبا به‌طور قابل‌توجهی کم است، اعتماد کاهش می‌یابد و خوانندگان نقد ممکن است به جای دیگری نگاه کنند.

  • بررسی‌ها بر روی پلتفرم‌هایی وجود دارند که ،ب‌وکارها فقط کنترل جزئی روی آن‌ها دارند، اما گام بعدی خوانندگان مرور، آنها را در بیشتر مواقع به زمین توپ خود برند بازمی‌گرداند، به طوری که مجموعاً 91 درصد از خوانندگان به وب‌سایت در محل پایان می‌رسند. ،ب و کار، یا تماس مستقیم با ،ب و کار به ،وان گام بعدی آنها. به عبارت دیگر، بررسی ها به رفتارهای ،ید سنتی اضافه شده است، اما جایگزین آن ها نشده است.

نویسندگان نقد عبارتند از:

مدنی، قدردان، اغلب خودانگیخته، اما اغلب نیاز به تذکر دارند، مستعد فراموشی نوشتن زم، که مشغول هستند، به احتمال زیاد اگر از طریق ایمیل، پیامک یا رو در رو از شما خواسته شود، فعال در چندین مورد پلتفرم‌های بررسی، عمیقاً از خدمات بی‌ادب، محصولات بد و اطلاعات نادرست ،ب‌وکار محلی آنلاین آزرده خاطر شده‌اند، بسیار مایل به به‌روزرس، مطالبی هستند که نوشته‌اند و فرصتی دوباره به یک ،ب‌وکار پس از رفع شکایت می‌دهند، و منبعی کلیدی برای فروش و کنترل کیفیت .

داده:

  • نوشتن نظرات در حال حاضر یک روش زندگی برای 41٪ از مشتریان شما است که به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نظر می نویسند. 44 درصد دیگر که چندین بار در سال نظرات خود را می نویسند، ممکن است نیاز داشته باشند که از آنها خواسته شود، درخواست شود و یادآوری شود.

  • نویسندگان نقد می گویند 65 درصد از نظرات منفی که می نویسند ناشی از خدمات بد/بی ادبانه به مشتریان است. 63 درصد به یک محصول بد اشاره می کنند، 52 درصد به اطلاعات ،ب و کار آنلاین نادرست یا نادرست در مورد دارایی هایی مانند فهرست های ،ب و کار محلی، 38 درصد به کار با کیفیت پایین در یک شغل، 28 درصد به ش،ت ،ب و کار در حل و فصل شکایات حضوری اشاره می کنند، و 28 درصد به پروتکل های ایمنی ناکافی اشاره می کنند.

  • 73% از نویسندگان نقد ذهن مدنی دارند و احساسات را به نفع جامعه خود می گذارند، 63% برای ابراز قدرد، از مشاغل محلی و 38% می نویسند تا به یک تجارت محلی بگویند که باید بهبود یابد.

  • 39 درصد از نویسندگان نقد در 5 سال گذشته مستقیماً از آنها خواسته نشده است که نقدی بنویسند. اگر از آنها خواسته شود، 85٪ همیشه، معمولا یا حداقل گاهی اوقات نظری می نویسند. فقط 4٪ هرگز در پاسخ به درخواست ها نظر نمی نویسند.

  • 54٪ از نویسندگان نقد دوست دارند از طریق ایمیل با آنها تماس گرفته شود، 45٪ ترجیح می دهند شخص به شخص و 29٪ پیامک ارسال کنند.

  • 38 درصد از نویسندگان نقد وقتی وقت آزاد دارند فراموش می کنند که ،ب و کار شما را مرور کنند. 30٪ فرآیند نوشتن نقد را بسیار گیج کننده می دانند، 26٪ معتقدند که ،ب و کار به اندازه کافی برای خواندن آنچه نوشته شده اهمیت نمی دهد، و 19٪ مستقیماً از آنها خواسته نمی شود که یک نظر بنویسند.

پاسخ های مالک موفق باید:

در یک بازه زم، دو ساعته تا دو روزه اتفاق بیفتد تا ا،ر بازبینان را خشنود کند، شکایات بیان شده را حل و فصل کند، از هر نوع عصب،ت اجتناب کند، از بازخورد مثبت تشکر کند و برای تجربیات منفی عذرخواهی کند، و با دقت استثنایی نوشته شود، زیرا 90 درصد از آنها تأثیر می گذارد. مشتریان تا حد متوسط ​​یا شدید.

داده:

  • 60٪ از مشتریان انتظار دارند که در عرض 2 روز یا کمتر به بررسی خود پاسخ دهند. 11% انتظار دارند ظرف 2 ساعت پاسخ دهند، 21% انتظار دارند ظرف 24 ساعت پاسخ دهند و 28% انتظار دارند ظرف 48 ساعت پاسخ دهند. 24 درصد می گویند که انتظار دارند ظرف یک هفته پاسخ دهند.

  • 54 درصد از مشتریان قطعاً از ،ب و کاری که در ارائه راه حلی برای یک مشکل ناکام است اجتناب می کنند، 46 درصد قطعاً از ،ب و کار با مالکی که در بررسی ها با مشتریان بحث می کند اجتناب می کنند، 47 درصد از مصرف کنندگان قطعاً در صورت پاسخ مالک از ،ب و کار اجتناب می کنند. عذرخواهی نمی کند

  • 67 درصد از بازبینان منفی، زم، که مالک به خوبی پاسخ می‌داد، نظر بهتری نسبت به یک برند داشتند. 62 درصد از بازبینان منفی به ،ب و کار فرصتی دوباره می دهند پس از اینکه پاسخ مالک مشکل آنها را حل کند. 63 درصد از مصرف‌کنندگان به محض اینکه پاسخ مالک شکایت آنها را برطرف کند، بررسی منفی یا رتبه‌بندی کم‌ستاره خود را به‌روزرس، می‌کنند.

در نتیجه

هر ،ب‌وکار محلی که بر اساس یک مدل مشتری‌محور و کارمند محور بنا شده باشد، در مدیریت تجربیات آفلاین که روایت برند آنلاین را تشکیل می‌دهند، مزیت داخلی دارد. ،یداران و کارکنان صرفاً می خواهند که با آنها منصفانه و خوب رفتار شود. شرکت‌های محلی که این معیارها را در فروشگاه برآورده می‌کنند، می‌توانند از همان مهارت‌های آنلاین استفاده کنند، جایی که احساسات دیجیتالی مانند ایوان جلویی در یک فروشگاه عمومی شده است – یک جلسه، خوش آمدگویی، و نقطه کمکی برای جامعه.

صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آنها ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در چند ابزار جدید داشته باشند تا به طور مؤثر در آن ایوان بنشینند – آنها را به ،وان سایبان یا اجاق چوبی که برای تسهیل حدا،ر راحتی برای همه نصب می کنید در نظر بگیرید. اما مهارت‌هایی که این ابزارها را زنده می‌کنند، همان‌هایی هستند که بهترین کارآفرینان محلی قبلاً می‌دانند – احترام، توجه، مسئولیت‌پذیری، همدلی، پاسخ‌گویی. اکنون ما داده‌هایی داریم که ثابت می‌کند رویکرد عقل سلیم برای رفتار خوب با همه در واقع تجارت بسیار خوبی است.

تشنه داده های بررسی بیشتر هستید؟ بخو،د: تأثیر بررسی های ،ب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده.


منبع: https://moz.com/blog/leading-characteristics-of-reviews