چه چیزی برای سئو بهتر است؟| BrightEdge



محتوای کوتاه در مقابل محتوای طول،: موتورهای جستجو چه می خواهند؟

محتوای طول، یا کوتاه کدام یک برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بهتر است؟ اگر بیش از یک دقیقه در بازی جستجو بوده باشید، با این سوال مواجه خواهید شد.

بهینه سازان موتورهای جستجوگر (SEO) برای چرخاندن چشمان خود در این مرحله بخشیده می شوند. این بحثی است که تقریباً از زمان ظهور موتورهای جستجویی مانند گوگل به وجود آمده است.

اینجا در BrightEdge برای ما آسان است که پاسخ کوتاهی بدهیم و «پرونده بسته شده» را اعلام کنیم. اما ما فکر می کنیم که واقعیت پیچیده تر است. در واقع، ما معتقدیم که بازاریابان سوال اشتباهی می پرسند.

ما توضیح خواهیم داد که چرا تفکر در شرایط “کوتاه در مقابل طول،” گمراه کننده است. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه طول محتوای ایده آل را برای دستیابی به بهترین رتبه ممکن تعیین کنید.

محتوای کوتاه چیست؟

«محتوای کوتاه» معمولاً به صفحات فرود، مقالات و پست‌های وبلاگ کمتر از 500 کلمه یا بیشتر اشاره دارد. “محتوای طول،” هر چیزی در بالا است. این پارامترها دقیق یا رسمی نیستند، اما به طور کلی توسط SEO ها به ،وان معیار شناخته می شوند.

در گذشته، سئوکاران محتوای طول، را ترجیح می دادند زیرا به نظر می رسد در موتورهای جستجو بهتر عمل می کند. تعداد انگشت شماری از مطالعات، که بسیاری از آنها چندین سال پیش و با مجموعه داده های محدود انجام شده اند، از این فرض حمایت می کنند.

نمونه‌هایی از محتوای طول،‌مدت عبارتند از: مقاله‌های دقیق، سرمقاله‌ها و تفکیک‌های آماری. محتوای کوتاه شامل دستور العمل ها، محتوای سبک پرسش و پاسخ (Q&A) و نظرات است. مدخل های فرهنگ لغت ممکن است به ،وان کوتاه ترین محتوای کوتاه در نظر گرفته شود.

چرا بحث طول، تر در مقابل کوتاهتر اشتباه است؟

سئوکارها تمایل دارند محتوای طول، مدت را ترجیح دهند زیرا از نظر آماری در گذشته عملکرد خوبی داشته است و تصور می شود که باند بیشتری به شما بدهد و کلمات کلیدی بهینه تری را وارد کنید.

نتیجه گیری در مورد موفقیت محتوای طول، به دور از قطعیت است. اما روش سنتی تفکر همچنین به یک تصور غلط عمیق تر در مورد طول محتوا اشاره می کند – که هنوز یک عامل رتبه بندی مهم است.

آنچه مسلم است این است که موتورهای جستجو بدون در نظر گرفتن طول محتوا، تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهند. معیارهای شناخته شده EAT Google (تخصص، اقتدار و اعتماد)، برگرفته از Google رهنمودهای ارزیابی کیفیت جستجو، طول را ذکر نکنید.

و به‌روزرس، اخیر «محتوای مفید» به طور فعال در شرایط خاص ارزش محتوای طول، را کاهش می‌دهد. را مستندات ایالت ها: «آیا برای تعداد کلمات خاصی می نویسید زیرا شنیده اید یا خوانده اید که Google تعداد کلمات ترجیحی دارد؟ (نه، ما نداریم).»

در عوض، طول محتوا باید پس از ارزیابی قصد جستجوگر تعیین شود. به طور خاص، چهار عامل برای تصمیم گیری در مورد طول محتوا وجود دارد: رسانه ارتباط (نوشته، ویدئو، دارایی های بصری، و غیره)، هدف کلمه کلیدی، قالب های ممکن برای محتوا، و پیچیدگی و عمق موضوع مورد بحث. . بیایید به ترتیب به هر یک از این موارد نگاهی بیندازیم.

1. به طور انحصاری در زمینه محتوای نوشتاری فکر نکنید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک کلمه کلیدی به بهترین وجه از طریق محتوای نوشتاری مورد هدف قرار گیرد، تمرین خوبی است که سایر قالب های بالقوه را در نظر بگیرید.

صفحات وب مبتنی بر متن تنها نوعی نیستند که در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند. آنها همیشه بهترین راه برای انتقال هر نوع اطلاعاتی نیستند. گوگل بسیاری از اشکال محتوا را، اغلب در ارتباط با صفحات متنی، رتبه بندی می کند.

در اینجا مروری بر فرمت های اصلی است که همه آنها می توانند در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند:

  • فیلم ها و فیلم های کوتاه
  • اینفوگرافیک
  • مدخل های واژه نامه
  • کاغذهای سفید
  • بررسی ها
  • نمودارها و جداول
  • وبینارها
  • مطالعات موردی
  • چک لیست ها
  • گزارش های تحقیقاتی
  • گزارش های خبری و اطلاعیه های مطبوعاتی

تولیدکنندگان برتر محتوا معمولاً از ا،ر این قالب ها استفاده می کنند. در نتیجه، می‌توانند نیازهای مشتریان را مستقیماً و به‌طور انعطاف‌پذیر هدف قرار دهند، و اغلب رتبه‌بندی‌هایی را در سراسر صفحه مشاهده می‌کنند، نه فقط برای محتوای نوشتاری طول،.

ابزارهای فهرست جه، BrightEdge را می توان برای نظارت بر انواع فهرست های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) از جمله قطعه های برجسته، فیلم ها، تصاویر و داستان های خبری استفاده کرد. این عملکرد عملکرد را در بسیاری از انواع محتوا ردیابی می کند و به ایجاد یک استراتژی محتوای چند وجهی کمک می کند.

2. هدف کلمه کلیدی را درک کنید

شما همیشه باید کلمات کلیدی را از دریچه قصد کاربر ارزیابی کنید. اگر نقشه‌برداری هدف کلمه کلیدی در حال حاضر بخشی از فرآیند ایده‌پردازی محتوای شما نیست، تقریباً مطمئناً فرصت ارائه آنچه مخاطبان خود به دنبال آن هستند را از دست می‌دهید و ارتباط را افزایش می‌دهید.

برای تشخیص مؤثر قصد، سه سؤال وجود دارد:

  • یک کلمه کلیدی در کدام دسته هدف قرار می گیرد؟ به طور کلی، یک عبارت کلیدی در یکی از سه دسته قرار می گیرد: «یادگیری و درک ،»، «مرور و در نظر گرفتن» یا «،ید و تبدیل». البته استثناهایی هم در این قاعده وجود دارد.
  • عملکرد محتوای موجود شما چگونه است؟ محتوای سایت شما که سطوح بالایی از تعامل را به خود اختصاص می دهد، می تواند برای تعیین هدف کلمات کلیدی مشابه با کلمات کلیدی مورد نظر مفید باشد.
  • چه نوع محتوایی قبلاً رتبه خوبی دارد؟ رتبه‌بندی‌های موجود سایت‌های رقیب، وقتی همراه با عوامل دیگر مشاهده شوند، می‌توانند شاخص‌های ارزشمندی از ارزش موتورهای جستجو باشند. آنها نکاتی را در مورد اینکه کدام قالب ها را در نظر بگیرید و اینکه آیا محتوای نوشتاری طول، یا کوتاه ایجاد کنید یا خیر ارائه می دهند.

درک قصد می تواند به طور قابل توجهی بر تصمیم گیری در مورد طول تأثیر بگذارد. به ،وان مثال، افرادی که به دنبال دستور العمل ها هستند، معمولاً یک محتوای ساده و مختصر می خواهند. ،، که به دنبال راهنماهای عمیق چگونه با تجزیه و تحلیل آماری همراه هستند … خوب، طول ایده آل محتوا باید کاملاً بدیهی باشد.

3. کار در ساختارهای موجود

یک آگاهی عمومی در میان جستجوگران از چارچوب‌های محتوای مختلف وجود دارد – «چگونه» مقالات، نظرات، مدخل‌های واژه‌نامه، و غیره. در نتیجه، مردم اغلب به دنبال انواع خاصی از مقالات و صفحات وب هستند. گاهی اوقات، کلمات کلیدی خاصی در عبارت های جستجو برای نشان دادن این موضوع گنجانده می شوند.

درک قوی از قالب های مختلف هم برای هدف ملاقات و هم برای تعیین طول یک قطعه محتوا ارزشمند است.

به ،وان مثال، نظرات معمولاً حد وسطی بین 600 تا 800 کلمه را اشغال می کنند. دیگر، و خطر از دست دادن علاقه خوانندگان را دارید. از سوی دیگر، یک دستور غذا به راحتی می تواند کمتر از 200 کلمه باشد و در عین حال عملکرد خود را به خوبی انجام دهد.

مطمئن شوید که تیم محتوای شما با انواع محتوای زیر آشنا است:

  • قطعات عقیده
  • قطعات خبری
  • صفحات فرود محصول
  • چگونه راهنمایی کنیم
  • پست های مبتنی بر فهرست (یا فهرست ها)
  • بررسی ها
  • مقالات مقایسه (مانند Pixel در مقابل iP،ne)
  • دستور پخت
  • تعاریف و مدخل های واژه نامه
  • نمودارها و محتوای بصری

این فهرست جامعی نیست، اما باید مبنایی برای تفکر در مورد آنچه کاربران به دنبال آن هستند، فراهم کند. اطمینان از مهارت در چارچوب های مختلف در تیم محتوای شما یکی از مطمئن ترین راه ها برای تضمین این است که طول به یک هدف سئو دلخواه تبدیل نمی شود.

سازمان‌های بیشتری از یک مدل سئو دموکراتیک شده استفاده می‌کنند، که در آن بخش‌هایی که قبلاً حذف شده بودند، انتظار می‌رود برای برآوردن شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) همکاری کنند. تیم سئو/رشد باید همکاری با سازندگان محتوا را برای ایجاد درک درستی از انواع محتوای ذکر شده در بالا در نظر بگیرد تا راه من،ی برای بهینه‌سازی کار در این زمینه پیدا کند.

4. از محتوای طول، برای موضوعات پیچیده استفاده کنید

ارزش آن را دارد که به صورت قوی بیان کنیم که مطالب طول، بد نیست این پیامی نیست که ما سعی در انتقال آن داریم. این فقط یک سلاح است که باید هوشمندانه از آن استفاده کرد.

به طور خاص، یک افسانه طول، در صنعت سئو وجود دارد که ایجاد صفحات اختصاصی برای کلمات کلیدی، احتمال رتبه بندی آنها را افزایش می دهد.

این مورد، مخصوصاً در مورد عملکرد برجسته سازی کروم در سایت Google (برجستگی فو، سریع)، همراه با قطعه های برجسته که جستجوگران را مستقیماً به بخش مربوطه یک صفحه وب می برد، صادق نیست.

داده‌های BrightEdge نشان می‌دهد که بهتر است از کلمات کلیدی فرعی به‌،وان بخشی از محتوای طول،‌تر به‌جای ایجاد تعداد زیادی مقاله کوتاه‌تر، هوشمندانه استفاده کنید. با ارزیابی دقیق قصد کاربر و عملکرد صفحات وب موجود، تعیین کنید که آیا کلمات کلیدی باید یک صفحه جداگانه یا زیربخشی طول، تر را تشکیل دهند یا خیر.

در نهایت، شما باید محتوای طول، را با سرفصل‌های منسجمی ساختار دهید که با سؤالات جستجوگر مطابقت داشته باشد، شامل رسانه و فضا برای ش،تن دیوارهای متن، در نتیجه خوانایی بهتر شود، و مطمئن شوید که طول آنچه را که فکر می‌کنید برای خواننده من، است مطابقت دهید. هضم

نتیجه

بحث طول، در مقابل کوتاه، پارادایم اشتباهی است که از طریق آن می توان به محتوا نگاه کرد. در عوض، سئوکاران باید بر هدف کاربر و تجزیه و تحلیل بی طرفانه صفحات وب مبتنی بر متن که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، تمرکز کنند.

به ،وان مثال، اگر می‌خواهید کفش‌های نایک ب،ید، نیازی به متنی 2000 کلمه‌ای ندارید که ویژگی‌ها و تاریخچه جفت مورد نظر شما را توضیح دهد. به طور مشابه، اگر در حال تحقیق در مورد میله های ماهیگیری هستید، ممکن است به راهنمایی و بررسی سوالات متداول برای کمک به شما نیاز داشته باشید، اما احتمالاً از صفحات بیش از حد طول، اجتناب خواهید کرد.

واضح است که موتورهای جستجو مانند گوگل طول را با کیفیت یکی نمی دانند. قبل از اینکه شروع به ایجاد ا،امات کلمه برای فرآیند تولید محتوای خود کنید، به این فکر کنید که مخاطبان شما به دنبال چه کاری با آن محتوا هستند و مطمئن شوید که با هدف آنها مطابقت دارید.

منابع بیشتر

هدف جستجوی کلمه کلیدی چیست؟

دموکراتیک سازی سئو: راهنمای عملی

9 نکته برای سئوی ضد گلوله: الگوریتم استراتژی سئوی خود را اثبات کنید


منبع: https://www.brightedge.com/blog/s،rt-vs-long-contentwhat%E2%80%99s-best-seo