8 راز از وبلاگ های محبوب



چگونه ترافیک بیشتری به وبلاگ یا وب سایت خود می آورید؟ راه های زیادی برای افزایش ترافیک وب وجود دارد، اما برخی از روش ها بهتر از روش های دیگر هستند.

اگر به وبلاگ‌های محبوب نگاه کنید، می‌تو،د ببینید که آن‌ها چه کاری را درست انجام می‌دهند و بینشی در مورد استراتژی‌ها یا تاکتیک‌هایی که می‌تو،د برای استراتژی محتوای خود در نظر بگیرید، ارائه می‌دهد.

اکنون بیایید هشت روشی را که می‌تو،د با استفاده از بینش‌های وبلاگ‌ها و مارک‌های معروف، ترافیک وب‌سایت را افزایش دهید، بررسی می‌کنیم:

1. ابتدا داستان را دریافت کنید

بیزینس اینسایدر یکی از سریع ترین وبلاگ های مالی، رسانه ای و فناوری در جهان است.

همانطور که بیش از 49 میلیون بازدیدکنندگان وب سایت در هر ماه، بدون شک دانش طلایی در مورد استراتژی محتوای آن وجود دارد.

نکات کلیدی این وب سایت با عملکرد بالا عبارتند از:

ایجاد سریع محتوای دیجیتال عالی

این سایت خبری قبل از زمان خود بود زیرا از ابتدا بر محتوای دیجیتال تمرکز داشت. محتوای چاپ نمی شود. عدم پخش محتوا

آنها می‌دانستند که مخاطبان هدفشان به کجا می‌رود و از منحنی‌ها جلو افتادند.

امروزه نیاز به تولید محتوای دیجیتالی امری بیهوده است. بنابراین، چه چیزی استراتژی محتوای موجود آنها را متفاوت می کند؟

به موقع بودن

Business Insider همیشه ابتدا اطلاعات داخلی را دریافت می کند. آنها از آ،ین خبرهای خبری جلوتر می مانند، دائماً سرنخ ها را تعقیب می کنند و مقالات خود را با حقایق جدید در سریع ترین زمان ممکن به روز می کنند.

آنها در محتوای همیشه سبز رشد نمی کنند، و این برای آنها کار می کند. در عوض، هدف آنها این است که ابتدا داستان را دریافت کنند، اولین کلیک ها را جذب کنند و محتوای پرطرفدار را به سرعت پخش کنند.

این بدان م،ی است که شما نیز می تو،د با ایجاد محتوای به موقع و پخش آن در پلتفرم های من،، یک استراتژی محتوای همیشه حاضر داشته باشید.

در حالی که داشتن محتوای همیشه سبز فوق العاده است، چیزی برای ایجاد محتوای جدید و «پرطرفدار» وجود دارد.

به این دلیل که کاربران نه تنها به دنبال پاسخ به سؤالات قدیمی هستند، بلکه به دنبال محتوای مرتبط با آنچه در سراسر جهان می افتد نیز هستند.

2. با هدف انتشار دهید

وبلاگ همنام آریانا هافینگتون، خبرگزاری هافینگتون یا HuffPost، هرگز قرار نبود یک تجارت باشد. با این حال، از زمان شروع آن در سال 2005، این سایت به سرعت در رتبه های بالاتری قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در جهان تبدیل شد.

هافینگتون پست به یک موفقیت بزرگ در ترافیک وب و بدنامی تبدیل شده است – هزاران بازدیدکننده روزانه را به خود جذب کرده و به ،وان یک وبلاگ سیاسی به نامی شناخته شده تبدیل شده است.

بنابراین، چه چیزی باعث موفقیت هافینگتون پست در ترافیک شد؟ آنها با هدف منتشر می کنند.

هافینگتون پست در ابتدا به ،وان یک سایت خبری سیاسی برای اطلاع رس، عمومی در مورد مسائل مهم جه، شروع به کار کرد. این پاسخ مستقیم بنیانگذار به سایت های خبری تشنه پول تحت کنترل شرکت ها بود. این با مردم طنین انداز شد.

سرانجام، یک وب‌سایت اخبار و نظرات بی‌طرفانه‌ای را از هر دو طرف ارائه کرد. نیاز مردم به گفتگوی صادقانه و خام سیاسی را برآورده کرد.

اجتناب از فرسودگی شغلی

تغییر هافینگتون پست از هدف به سود، داست، احتیاطی است. فرسودگی شغلی اجتناب ناپذیر است اگر شما ارزشی را که می خواهید به مخاطبان خود ارائه دهید از دست بدهید.

هافینگتون این را زم، تجربه کرد که سایت او به سرعت بسیار فراتر از آنچه در ابتدا تصور می کرد رشد کرد. بیش از حد تبدیل به یک تجارت شد.

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در این مخمصه قرار می گیرند.

آنها محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و هزینه کلیک ایجاد می کنند. اما متأسفانه فراموش می‌کنند که ترافیک و تبدیل‌ها اغلب متن، با میزان علاقه مخاطبانشان به محتوا است.

قبل از ایجاد محتوا، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا مستقیماً از مخاطبانم پرسیده ام که به چه چیزی علاقه دارند؟
  • آیا نقاط درد، ترس ها، نیازها و خواسته های آنها را می دانم؟
  • آیا من اطلاعاتی برای پشتیب، از این موضوع دارم یا فرض می کنم این همان چیزی است که آنها می خواهند؟
  • هدف اصلی این محتوا چیست؟
  • هدف نهایی که می خواهم با این محتوا به آن برسم چیست؟
  • از کاربران می خواهم هنگام خواندن این محتوا چه اقدامی انجام دهند؟

از هدف محتوای خود خیلی دور نشوید. تمرکز بر خوشایند ، گوگل یا بهینه سازی برای کلیک ها، شما را بخشی از راه می کند، اما برای علاقه مند ، کاربران به محتوای شما و درگیر نگه داشتن آنها کافی نخواهد بود.

3. جذب منابع معتبر

اگر بیزنس اینسایدر سلطان اخبار جهان است، پس TMZ ملکه درام اخبار هالیوود است.

TMZ به دلیل ش،تن بزرگترین داستان ها در شایعات و سرگرمی افراد مشهور شناخته شده است.

در حالی که TMZ ما را با بینش زیادی در مورد آمار ترافیک یا استراتژی خود مجذوب نکرده است، یک کار پلیسی کوچک راز بزرگی را در مورد موفقیت آنها فاش می کند.

رمز و راز: “سرنوشته ها”

به‌،وان یک خالق محتوا و نویسنده، کنجکاو بودم که TMZ نویسندگانش را از کجا می‌آورد (و چگونه آنها آبدارترین داستان‌ها را پیدا می‌کنند).

وب سایت آنها فقط فاش کرد که آنها چند “خبرنگار مید،” و “محقق” استخدام کرده اند. اما، من تعجب کردم، چه ،ی آنها را در مورد داغ ترین شایعات افراد مشهور راهنمایی می کند؟

من متوجه شدم که پاسخ «توضیح‌کنندگان» است. راهنمایی ها مردم آنها “روی زمین” هستند. افرادی که به حفاری می روند تا فضای داخلی را پیدا کنند.

این افراد مستقیماً برای TMZ کار نمی‌کنند، اما برای ارائه دانش تخصصی یا افشای اطلاعات حساس به مجله تشویق می‌شوند. در نتیجه، آنها معمولاً پرداخت یا بدنامی دریافت می کنند.

مفهوم “توضیح دهندگان” به طرز عجیبی شبیه به نوع دیگری از استراتژی محتوا است: محتوای تولید شده توسط متخصص. TMZ یک مدل تولید محتوای کم هزینه و سازگار بر اساس انگیزه ایجاد کرده است. و شما می تو،د همین کار را انجام دهید.

محتوای تولید شده توسط متخصصان

این می تواند به صورت مصاحبه های تخصصی، پست های جمع بندی، وبینارها، پاد،ت ها، پست های مهمان و محتوای ویدئویی باشد.

ایده این است که کارشناسان صنعت را تشویق کنیم تا برای سایت شما محتوا تولید کنند، ایده های محتوای جدید را به شما راهنمایی کنند و سپس محتوای خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

شما می تو،د این استراتژی را برای سایت خود با دعوت از کارشناسان برای ایجاد محتوا برای شما یا شرکت در محتوایی که در حال ساخت هستید هک کنید.

سایت خود را برای پست های مهمان، مشارکت های ویدیویی، مصاحبه های اختصاصی یا نقل قول های متخصص باز کنید. این به شما کمک می کند حجم بیشتری از محتوا ایجاد کنید و دسترسی خود را گسترش دهید.

علاوه بر این، کمی تقویت نفس می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

4. افزایش ترافیک ارجاع

آستانه یک نشریه “Jack of all trades” است که همه چیز را از سرگرمی گرفته تا فناوری گرفته تا بررسی علمی و محصول را پوشش می دهد.

آنها که در سال 2011 راه اندازی شدند، ،یبی از مقالات جدید، کتاب های راهنما، پاد،ت ها و مصاحبه های ویژه را منتشر می کنند. یک ضرب المثل رایج بازاریابی این است که “ثروت ها در جایگاه ها هستند.”

از آنجایی که The Verge جایگاه مشخصی ندارد، این سوال را مطرح می کند: چگونه محتوای خود را رتبه بندی می کنند و ترافیک زیادی ایجاد می کنند؟

ترافیک Verge از طریق سایت های ارجاع وارد می شود. سایت ها در درجه اول به بررسی محصولات وبلاگ اشاره می کنند.

این سایت های ارجاع نه تنها از طریق لینک های خارجی از محتوای خود ترافیک را به The Verge ارسال می کنند، بلکه اعتبار وبلاگ را نیز افزایش می دهند.

بازاریابی وابسته

استراتژی محتوای Verge یک فرصت عالی برای وب سایت ها برای ایجاد ترافیک از منابعی فراتر از جستجوی ارگ،ک نشان می دهد. این امر به ویژه در مورد وب سایت های وابسته صدق می کند.

فرض کنید هدف وب سایت شما تبلیغ محصولات وابسته است. در این صورت، استراتژی ترافیک شما از ایجاد محتوایی که توجه سایر وب سایت های پیشرو در صنعت را به خود جلب می کند، سود زیادی خواهد برد.

نه تنها کاربر، که از این وب‌سایت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند به محتوا و محصولات شما علاقه‌مند می‌شوند (که احتمال تبدیل آن‌ها را بیشتر می‌کند)، بلکه بک لینک‌های معتبر می‌توانند به سایت شما افزایش سئوی بیشتری ارائه دهند.

آنچه به نظر می رسد ایجاد محتوایی است که ارزشی را برای سایت های ارجاع ترجیحی شما فراهم می کند – محتوایی که:

  • محصولات خود را بررسی می کند.
  • محصولات خود را با رقبا مقایسه می کند.
  • به مقالات دیگر در وب سایت خود ارجاع می دهد.

با انتشار محتوایی که برای سایر سایت‌ها در صنعت شما ارزش ایجاد می‌کند، این فرصت را دارید که یک منبع ترافیک اضافی فراتر از جستجوی ارگ،ک ایجاد کنید.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر کنید

لایف هکر بر،ب “هر کاری را بهتر انجام دهید” ادعای جسورانه ای است که کاربران می توانند راه خود را برای موفقیت در زندگی هک کنند. (شاید ط،ه آمیز است که ما در مورد استراتژی محتوای شما در اینجا همین کار را انجام می دهیم.)

این وبلاگ نکات مفید، اغلب صرفه جویی در زمان و پول را برای چگونگی بهتر کار ،، زندگی طول، تر و داشتن زندگی شادتر ارائه می دهد.

بسیاری از مقالات آن‌ها پست‌هایی با اندازه کوچک هستند که یک یا دو هک یا لیست گلوله‌ای از نکات را نشان می‌دهند.

لایف هکر برای ارائه ایده‌های محتوایی ارزشمند به کلمات کلیدی متکی نیست. در عوض، آنها گنجینه ای از موضوعات وبلاگ را با پرسیدن از مخاطبان خود ایجاد می کنند که می خواهند چه بخوانند.

چگونه می توانم به ایده های پست وبلاگ بیایم؟

با وجود ابزارهای بی‌شمار سئو و ایده‌پردازی، صاحبان وب‌سایت‌ها هنوز در یافتن موضوعاتی که ترافیک را جذب می‌کنند و مخاطبانشان را درگیر می‌کنند، مشکل دارند.

این به این دلیل است که ما – از جمله خود من – اغلب فرآیند را بیش از حد پیچیده می کنیم.

ما سعی می کنیم حدس بزنیم که خوانندگان ما چه می خواهند. ابتدا، داده های جستجو را بررسی می کنیم تا ببینیم کدام کلمات کلیدی بیشترین حجم را دارند. سپس، سعی می کنیم از محتوایی که رقبایمان ایجاد می کنند، تقلید کنیم.

خوانندگان شما اغلب به شما می گویند دقیقاً چه می خواهند. فقط لازم است طلب کنید.

اگر در رسانه‌های اجتماعی حضور دارید، می‌تو،د به راحتی با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید تا نظرات آنها را در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارند، دریافت کنید.

همچنین می‌تو،د ایده‌ها را از بخش نظرات، پاسخ‌های ایمیل، نظرات یا بازخورد مشتریان یا مشتریان قبلی تهیه کنید.

زیاد پیچیده نکنید از مخاطبان خود شروع کنید و لیستی از موضوعاتی که می خواهند درباره آنها بخوانند تهیه کنید. سپس، از ابزارهای سئو برای شناسایی کلمات کلیدی من، برای هدف در آن محتوا استفاده کنید.

6. حقایق خود را بررسی کنید

خیلی خوب سلامتی در سال 2016 تاسیس شد و به سرعت به منبعی قابل اعتماد برای علاقه مندان به سلامت و مربیان تبدیل شد. آنها از جنبه های مختلف ایجاد یک وبلاگ پرطرفدار فراتر می روند، اما هیچ کدام بیشتر از ایجاد وبلاگ های کاملاً تحقیق شده و دقیق نیستند.

اولین قدم هنگام نوشتن هر مقاله، بررسی حقایق است. این پایه و اساس ایجاد وبلاگی است که مردم به آن تکیه کرده و به آن اعتماد دارند.

این شامل بررسی منابع و املا، دستور زبان و علائم نگارشی شما می شود.

فقط وقتی در حال خواندن یک وبلاگ هستید فکر کنید، اشتباهات دستوری، پیوندهایی به منابع قدیمی یا ،اب، یا حقایق کاملاً نادرست وجود دارد. متأسفانه، این امر باعث می‌شود که جلوگیری از دریافت بازدیدکنندگان مجدد بسیار آسان شود.

اما یک راه حل ساده وجود دارد. بین ابزارهایی مانند Grammarly یا داشتن مجموعه دیگری از بررسی واقعیت چشم و کپی ، کار خود، می تو،د به راحتی از این دام ها جلوگیری کنید.

و به یاد داشته باشید، ارائه ابزارها و منابع قابل اعتماد برای خوانندگان خود یک راه قابل اعتماد برای بازگرداندن مردم است.

7. دستورالعمل های ویرایشی را ایجاد کنید

Treehugger نمونه ای عالی از ایجاد دستورالعمل های ویرایشی است.

با ساختاری که توسط بنیانگذار گراهام هیل و تیم در حال رشد آنها ایجاد شد، آنها بنیادی را برای تحقیق ایجاد ،د و دریافت سریع اطلاعات مورد نیاز را برای مصرف کنندگان آسان تر ،د.

ایجاد یک رویه عملیاتی استاندارد قوی و کامل (SOP) می‌تواند به برندها کمک کند تا از مشکلاتی که قبلاً بحث شده است اجتناب کنند و فرآیند ویرایش را ساده‌تر کنند.

به این ترتیب، ،ب و کارها می توانند وبلاگ ها را به سرعت و کارآمد منتشر کنند.

8. تعامل را بگنج،د

اگر در رسانه های اجتماعی مشارکت می کنید، به احتمال زیاد یک مورد را گرفته اید Buzzfeed امتحان کنید یا یکی از مقالات جذاب آنها را بخو،د.

میزان تعاملی که با محتوای خود و از طریق نظرات در شبکه های اجتماعی یا واکنش های سایت خود می بینند بی نظیر است.

آنها نمونه بارز ایجاد فضای تعاملی برای خوانندگان و مصرف کنندگان هستند. از طریق سایت آنها، می تو،د یک تجربه فراگیر و سرگرم کننده داشته باشید.

علاوه بر این، آنها به دنبال کنندگان خود اجازه می دهند مقالاتی با موضوعات مرتبط مانند “LOL” و “Win” را رتبه بندی کنند. این به خوانندگان کمک می کند تا احساس کنند در یک جامعه همفکر هستند.

ما می تو،م از Buzzfeed یاد بگیریم. به ،وان مثال، ایجاد یک قابلیت تعاملی برای یک وبلاگ می تواند به ایجاد حس اجتماعی کمک کند.

شما می تو،د این کار را با سازماندهی من، اطلاعات خود و گذاشتن گزینه هایی برای افزودن نظرات یا سوالات به پست های وبلاگ خود انجام دهید.

غذای نهایی

با توجه به افزایش ترافیک وب سایت، وبلاگ نویسان سال هاست که این کار را به درستی انجام می دهند.

وقت گذاشتن برای درک اینکه چرا وبلاگ های محبوب عملکرد خوبی دارند می تواند به شما ایده هایی در مورد کارهایی که برای بهبود وبلاگ خود باید انجام دهید ارائه می دهد.

استفاده از این بینش ها برای وبلاگ های شما می تواند جریان ثابتی از بازدیدکنندگان مشتاق برای خواندن آنچه تولید می کنید فراهم کند.

منابع بیشتر:


تصاویر ویژه: Krakenimages.com/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/secrets-most-popular-blogs/308329/