آرد سوخاری چیست؟ چرا برای سئو مهم هستند؟ • Yoast



Breadc،bs بخش اساسی تقریباً هر وب سایت خوب است. این وسایل کمک ناوبری کوچک نه تنها به افراد نشان می‌دهد که در سایت شما کجا هستند، بلکه به گوگل کمک می‌کنند تا ساختار سایت شما را بررسی کند. به همین دلیل است که افزودن این نکات کوچک مفید بسیار منطقی است. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد ناوبری پودر سوخاری بیندازیم.

آرد سوخاری چیست؟

breadc،b یک مسیر متنی کوچک است که اغلب در بالای صفحه قرار دارد و نشان می‌دهد کاربر در کجای سایت قرار دارد. در yoast.com، مسیر راهنمای تحقیق کلمات کلیدی ما است صفحه اصلی > سئو وبلاگ > سئوی محتوا > تحقیق کلمات کلیدی > تحقیق کلمات کلیدی برای سئو: راهنمای نهایی. این مسیر بلافاصله به شما نشان می دهد که کجا هستید. هر مرحله از آن مسیر قابل کلیک است و به صفحه اصلی باز می گردد.

مسیر ،ده نان در yoast.com، با بخش های من، برای بر،ب ها و محتوا
نمونه ای از مسیر ،ده نان در Yoast.com

اما چرا به این کمک ناوبری پودر سوخاری می گویند؟ وقتی هانسل و گرتل به جنگل رفتند، هانسل تکه های نان را روی زمین انداخت تا اگر گم شدند بتوانند راه خانه را پیدا کنند. این ،ده ها در نهایت الگوی آنهایی شدند که در وب سایت ها می بینیم.

،ده نان در نتایج جستجوی گوگل، مسیر یک مقاله در yoast.com را نشان می دهد
شما می تو،د به وضوح در گوگل ببینید

آنها همچنین در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند و اگر از Yoast SEO استفاده کنید یا فرم صحیح داده های ساختاریافته را به سایت خود اضافه کنید، می تو،د از این مزیت استفاده کنید. ،ده نان در نتایج جستجو به کاربران یک دید کلی آسان از محل قرارگیری صفحه در سایت شما را می دهد.

Yoast SEO به طور خودکار داده های ساختاریافته لازم را اضافه می کند – a Breadc،bList – در قالب JSON-LD. فقط سوئیچ را در تنظیمات بچرخ،د، و خطوط مربوطه را در کد منبع خود خواهید دید – اگرچه، بسته به موضوع خود، ممکن است لازم باشد قطعه کوچکی از کد را به موضوع خود اضافه کنید. در اسناد ما درباره داده های ساختاری ،ده نان ما بیشتر بیاموزید. می‌تو،د از بلوک Yoast SEO برای اضافه ، سریع آن‌ها به پست‌ها یا صفحات جداگانه استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که گوگل از داده های ساختار یافته در سایت شما برای درک کامل ساختار و محتوای آن استفاده می کند. بنابراین گوگل هم برای ،یدن و هم برای نتایج غنی از پودر سوخاری استفاده می کند.

محل بلوک Yoast breadc،bs در کتابخانه بلوک وردپرس
می تو،د بلوک Yoast breadc،bs را در کتابخانه بلوک وردپرس پیدا کنید

انواع آرد سوخاری

شاید متوجه شده باشید که انواع مختلفی از آرد سوخاری وجود دارد. این سه مورد از رایج ترین آنها هستند:

آرد سوخاری مبتنی بر سلسله مراتب

اینها رایج ترین هستند و نحوه استفاده ما از آنها در سایتمان است. آنها به شما می گویند که در کجای ساختار سایت قرار دارید و چند مرحله برای بازگشت به صفحه اصلی لازم است. چیزی مثل صفحه اصلی > وبلاگ > دسته > نام پست.

Best Buy به شما ایده خوبی از جایی که در فروشگاه هستید می دهد

پودر سوخاری مبتنی بر ویژگی

،ده‌های نان مبتنی بر ویژگی معمولاً زم، دیده می‌شوند که کاربر در یک سایت تجارت الکترونیک جستجو کرده باشد. دنباله شامل ویژگی های محصول است – به ،وان مثال، صفحه اصلی > دسته بندی محصول > ،ت > اندازه > رنگ.

Office De، هر انتخابی را در پودر سوخاری نشان می دهد

پودر سوخاری مبتنی بر تاریخ

آرد سوخاری های مبتنی بر تاریخ دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که روی قلع می گویند. آنها طبق آنچه در سایت انجام داده اید سفارش داده می شوند. به این موارد به ،وان جایگزینی برای نوار تاریخچه اینترنت خود فکر کنید، بنابراین چیزی شبیه به این دریافت خواهید کرد: صفحه اصلی > صفحه قبلی > صفحه قبلی > صفحه قبلی > صفحه فعلی. همچنین می‌توان این موارد را مانند میسی در تصویر زیر ،یب کرد.

تاریخچه آرد سوخاری
بعضی ها تو را دنبال می کنند

مزایای استفاده از پودر سوخاری

استفاده از این نشانگرهای کوچک مفید در سایت شما چندین مزیت دارد. بیایید نگاهی گذرا به آنها بیندازیم:

1. گوگل آنها را دوست دارد

بازدیدکنندگان شما پودر سوخاری را دوست دارند، اما گوگل هم همینطور. آنها راه دیگری را به گوگل می دهند تا بفهمد وب سایت شما در مورد چیست و ساختار آن چگونه است. گوگل از آنها به ،وان راهی برای ،یدن محتوای شما استفاده می کند. اما، همانطور که قبلاً توضیح داده شد، ممکن است Google از آنها در نتایج جستجو نیز استفاده کند و نتایج شما را برای کاربران بسیار جذاب تر کند. برای افزایش شانس ظاهر شدن آنها در گوگل، باید داده های ساختاری مانند Yoast SEO را اضافه کنید. جستجوی گوگل با استفاده از نشانه گذاری من، در بدنه صفحه، اطلاعات یک صفحه وب را در نتایج جستجو دسته بندی می کند.

2. آنها تجربه کاربر را افزایش می دهند

مردم از گم شدن متنفرند. هنگامی که با یک مکان جدید روبرو می شوند، مردم اغلب به دنبال اشیاء یا نشانه های قابل تشخیص می گردند – این امر در مورد وب سایت ها نیز صادق است. شما باید بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید و اصطکاک را تا حد امکان کاهش دهید. Breadc،bs می تواند به تجربه کاربری شما کمک کند زیرا آنها یک ،صر رابط مش، هستند که فورا راه ،وج را به مردم نشان می دهند. نیازی نیست روی دکمه برگشت کلیک کنید!

3. نرخ پرش را کاهش می دهند

به ندرت ،ی از طریق صفحه اصلی وارد یک سایت می شود – همه چیز در مورد جستجوی ارگ،ک است. این بدان م،است که هر بخشی از سایت شما می تواند یک نقطه ورود باشد. اگر صفحه انتخابی نیازهای آنها را برآورده نمی کند، باید راهی برای هدایت این بازدیدکنندگان به ،مت های دیگر سایت خود ایجاد کنید. Breadc،bs می تواند نرخ پرش را کاهش دهد زیرا شما به بازدیدکنندگان یک راه جایگزین برای مرور سایت خود ارائه می دهید. آیا فکر نمی کنید ارسال بازدیدکنندگان به صفحه اصلی شما بهتر از بازگشت به Google است؟

نحوه اضافه ، آرد سوخاری

راه های مختلفی برای اضافه ، پودر سوخاری به سایت شما وجود دارد. در مرحله اول، اگر از وردپرس استفاده می کنید، می تو،د از یکی از افزونه های متعدد یا Yoast SEO استفاده کنید. اگر از CMS دیگری استفاده می کنید، فرآیند متفاوت خواهد بود. همچنین این امکان وجود دارد که آنها را به صورت دستی به کد خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید در نتایج Google نیز نمایش داده شوند، باید از داده‌های ساختاریافته به‌گونه‌ای استفاده کنید که گوگل آن را درک کند. شما می تو،د اطلاعات بیشتر در این مورد را در اسناد توسعه دهنده گوگل. برای سئو، گوگل اهمیتی نمی‌دهد که کجا آنها را اضافه می‌کنید – تا زم، که اگر منطقی باشد آنها را اضافه کنید. با این حال، بازدیدکنندگان آنها را در یک نقطه منطقی ترجیح می دهند.

Yoast SEO پشتیب، داخلی دارد

Yoast SEO یک راه آسان برای افزودن پودر سوخاری به سایت وردپرس شما ارائه می دهد. همه چیز لازم را برای آماده ، آنها برای سایت شما، نه فقط برای گوگل، اضافه می کند. برخی از تم ها با پشتیب، از پودرهای سوخاری Yoast SEO ارائه می شوند. در این صورت، فقط باید آنها را فعال کنید و آنها را به دلخواه تنظیم کنید. در صورتی که طرح زمینه شما هنوز از breadc،b های ما پشتیب، نمی کند، باید کد زیر را در جایی که می خواهید ظاهر شوند به طرح زمینه خود اضافه کنید:

<?php
if ( function_exists('yoast_breadc،b') ) {
  yoast_breadc،b( '</p><p id="breadc،bs">','</p><p>' );
}
?>

این کد را اغلب می توان در داخل فایل های single.php یا page.php درست بالای ،وان صفحه قرار داد. برخی از تم ها آن را در انتهای فایل header.php می خواهند. این است نه ایده خوبی است که آن را به functions.php اضافه کنید زیرا ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

پس از افزودن کد، می تو،د به تنظیمات پیشرفته Yoast SEO بروید و پشتیب، breadc،b را روشن کنید. همچنین می تو،د کنترل کنید که ساختار آنها چگونه به نظر می رسد و از چه پیشوندهایی استفاده می شود. در سند ما در مورد پیاده سازی breadc،bs با Yoast SEO بیشتر بیاموزید.

مکان تنظیمات Breadc،bs در Yoast SEO را نشان می دهد
می تو،د تنظیمات مربوط به breadc،bs را در Yoast SEO > Advanced > Breadc،bs پیدا کنید

Breadc،b با یک بلوک وردپرس

شما می تو،د از بلوک Yoast SEO breadc،b برای افزودن پودر سوخاری به پست ها و صفحات جداگانه با استفاده از ویرایشگر بلاک استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید کد را لمس کنید یا فقط می‌خواهید به صفحه خاصی اضافه کنید، این کار مفید است. افزودن آنها فوق العاده آسان است – برای افزودن یک بلوک، نماد بزرگ + را بزنید. سپس، بلوک Yoast SEO breadc،bs را با وارد ، نام در نوار جستجو یا پایین رفتن به بخش Yoast پیدا کنید. یا می‌تو،د در یک پاراگراف خالی، پودر سوخاری /yoast را تایپ کنید.

یک مسیر ،ده نان از طریق بلوک پودر سوخاری Yoast SEO اضافه شده است

نتیجه

با وجود استفاده از پودر سوخاری، هانسل و گرتل همچنان در جنگل گم شدند. اجازه ندهید این اتفاق برای بازدیدکنندگان شما بیفتد! Breadc،bs یک راه آسان برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا در سایت شما حرکت کنند و آنها فوراً نحوه عملکرد ساختار سایت شما را درک می کنند. گوگل آنها را به همین دلیل دوست دارد. بنابراین از Yoast SEO استفاده کنید تا آنها را به راحتی به سایت خود اضافه کنید.

بیشتر بخو،د: ساختار سایت: راهنمای نهایی »

ادوین تونن

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/breadc،bs-seo/