آموزش زبان انگلیسی در خانه 9 روش بسیار موثر و رایگان آموزش زبان با لینگووی | zabannew


آموزش زبان انگلیسی در خانه 9 روش بسیار موثر و رایگان آموزش زبان با لینگووی | zabannew

شاید شرکت در کلاس زبان انگلیسی مکالمه محور اولین و سنجیده‌ترین روش برای قدم گذاشتن در این راهنما راه باشد. اولین دلیل این است که با شرکت در کلاس‌های عمومی، شما در واقع خود را به دست یک نظام آموزشی سپرده‌اید. همین آزمون تعیین سطح اولین قدم سنجیده در این راه است چرا که به شما کمک می‌کند قدم‌های خود را از نقطه درست آغاز کنید.

  • همان طور که می دانید یکی از مهم ترین بخش های آزمون های تافل و آیلتس مهارت نوشتن است.از این رو اگر در وبلاگ تان یا دفترچه خاطرتان به صورت روزانه مطالبی بنویسید، می توانید این مهارت را در خود بهبود ببخشید.
  • شما می توانید تلفظ خود را با برنامه های تلویزیونی مقایسه کنید.
  • دلیلش این است که قبلا مغز خود را برای انتخاب الگوهای زبان جدید آموزش داده اید.
  • در این مطلب نام و مشخصات تعدادی از دیکشنری‌های خوب و پرکاربرد آمده است.

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه های آموزش زبان، یادگیری زبان انگلیسی از یوتیوب است.یوتیوب دنیایی از ویدیو های آموزشی را در خود جای داده است که همه مباحث زبان انگلیسی را در بر می گیرد.در ضمن هر درس چندین استاد دارد. یکی از ساده ترین و ارزان ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی نگاه کردن فیلم و سریال های خارجیست.شما می توانید با دانلود فیلم ها و سریال هایی که در زیر معرفی می کنم به راحتی اصطلاحات زبان را یاد بگیرید. «Passages» شامل دو کتاب است و برای زبان‌آموزان سطح «Intermediate» و «Advanced» طراحی شده است. این مجموعه نیز توسط انتشارات «کمبریج» گردآوری شده و از ویژگی‌های آن آموزش گام‌به‌گام «Writing» و «Grammar Plus» است که هم آموزش گرامر و هم تمرین‌های مربوط به آن را پوشش می‌دهد.

سایت ما

هر کتاب شامل ۱۶ درس است و هر درس به موضوع خاصی می‌پردازد که برای مکالمات روزمره مفید است. در ادامه این مطلب، چند کتاب خودآموز زبان انگلیسی، به‌عنوان بهترین‌ کتاب‌ها در این زمینه معرفی شده است. در این آموزش زبان انگلیسی رایگان شبکه راسا رو داریم کلی ترفند و نکات ریز زبان انگلیسی را به شما می‌گوییم.

یادگیری کامل زبان انگلیسی به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟

هدف اصلی این مجموعه افزایش مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی در افراد است. برای یاد گرفتن دستور زبان انگلیسی، نیازی نیست که از سخت‌ترین مباحث شروع کنید. در همین راستا، پنج راهکار ساده برای شروع یادگیری گرامر زبان انگلیسی به شما معرفی کرده‌ایم که اگر کمی وقت بگذارید و به آن عمل کنید، از نتیجه کار خود راضی خواهید بود. عادت کنید به‌محض شنیدن کلمه یا عبارت جدید، آن‌ها را جایی یادداشت کنید؛ دفترچه‌ای همراه خود داشته باشید یا در تلفن همراهتان آن‌ها را بنویسید. البته همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی این است که لغت جدید را در قالب جمله یا مثال یادداشت کنید. وقتی کلمه جدیدی را در قالب جمله یاد می‌گیرید، بعدها آن را راحت‌تر به یاد می‌آورید.

نحوه ثبت نام در این دوره رایگان

بهتر است سطح پارتنرتان از خودتان بالاتر باشد تا بتوانید واژه‌ها، نکته‌ها و اصطلاحات بیشتری از او یاد بگیرید. هر چه بیشتر در معرض زبان انگلیسی قرار بگیرید، سریعتر یاد خواهید گرفت. برای پیشرفت بهتر است انواع محتوای انگلیسی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.