آموزش سئو محتوا بیش از ۲۵۰ دقیقه آموزش رایگان دیجیتالینگ-جان مولر


اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، می‌توانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد. می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید. سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است.

  • با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید.
  • این می تواند فرصت هایی را برای تولید محتوای بعدی بر اساس نیاز مخاطبان و دنبال کنندگان شناسایی کید.
  • پاراگراف اول متن را میتوان یکی دیگر از نقاط موثر محتوا در سئو دانست.
  • پس از مشخص شدن این موضوع بررسی های سرگروه های دپارتمان های تخصصی سایت سئو محتوا تجمیع شده و چشم اندازی را برای صاحبان کسب و کار و کارفرمایان مشخص می نمایند.
  • یکی از کارهایی که باعث می شود صفحات مهم و هدف شما قدرت بگیرند، لینک دادن از صفحات و محتواهای دیگر به آنها است.

اگر این امکان وجود نداشت مانعی ندارد، اما حتما در خلاصه محتوا باید یک بار کلمه کلیدی اصلی درج شود. به عبارت دیگر هدف کاربران از جستجوی این عبارت، خواندن تعریف دقیقی از سئو داخلی است. اگر به پست سایت ما که رتبه یک گوگل را در این عبارت در اختیار دارد توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که ما در محتوای این پست پاسخ دقیقی به این سوال داده ایم. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم.

اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.

چاشنی سئو رو به محتوات اضافه کن تا جون بگیره!

این بدان معناست که مثلا شما باید تمام تجربیات خود را در رابطه با پروژه ای که روی آن کار می کنید جمع آوری کنید. اگر شما یک موجود زنده اید، پس باید در ذهن خود داستانی بگویید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را از ذهن خود بیرون بکشید.

۳. بهینه‌سازی برچسب عنوان (Title Tag)

پس اگر می خواهید مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را از صفر تا صد همرا با یک چک لیست یاد بگیرید پیشنهاد می کنم تا انتهای این آموزش سئو محتوا همراه من باشید. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید. در هنگام بحث درباره سئو محتوا، درک اینکه تنها بهینه سازی محتوای مقابلمان کافی نیست، بسیار مهم می باشد. یک استراتژی محتوای صحیح بر مبانی تولید منظم محتوا شکل می گیرد. رقابت در این حیطه بسیار سنگین بوده و اگر خواهان کسب رتبه های خوب در بین رقبای خود هستید، نیاز به بازاریابی محتوای بسیار قدرتمندی دارید.

این اقدامات شامل مواردی چون خوانایی متن، طول مقاله، پوشش کامل موضوع و استفاده درست از تصاویر و ویدیو است. هر محتوایی می‌تواند از لحاظ کیفیت مورد سنجش قرار بگیرد و در نهایت، این کاربر است که تصمیم می‌گیرد کدام نوشته و محتوا به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می‌کند. در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. نکته اصلی دقیقاً در شناسایی درست این کلید واژه­‌ها، عبارت­‌های کلیدی و…

از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید

يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است. براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است. حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد.