آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه


کمک می‌کند که تا مدت‌ها پس از انتشار آن مطلب میزان ثابتی از ترافیک روانه وبلاگ (و وبسایت) شما شوند. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند. با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید.

  • در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید.
  • توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند.
  • محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود.
  • برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر.

هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه.

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا

را میتوان یکی از مهمترین تگ ها در سئو یا بهینه سازی محتوا دانست. عنوان هر محتوا باید یک چکیده و عصاره ای از کل متن باشد، یعنی ارتباط معنایی خاصی باید بین عنوان و متن وجود داشته باشد. شاید این جمله کمی تعصبی باشد اما بهتر است کمی از گوگل فاصله بگیریم. محتوای شما باید برای مخاطبین تان جذاب و گیرا و قابل فهم باشد. جدا از المان هایی که باعث جذابیت محتوا می شود، موضوع و روایت گری شما در محتوا نیز مهم است.

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت

در طول متن و به فراخور نیاز در وسط متن هم تکرار کلمه کلیدی از اهمیت زیادی برخوردار است . سئو محتوا به تنهایی کافی نیست و باید موارد و نکات مهمی در قبل و حین نگارش رعایت شود. همچنین در زمان درج محتوا هم باید یک سری اقدامات خاص صورت گیرد تا نتیجه بهتر و درست‌تری به دست بیاید. در ادامه، مهم‌ترین مواردی که لازم است برای سئو محتوا رعایت کنید را بررسی می‌کنیم. تعداد انگشت شماری از بهترین شیوه‌های آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید هنگام یادگیری نحوه سئو محتوا رعایت کنید.

به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند. برای اینکه بدانید منظور از تولید محتوای سئو شده چیست، ابتدا باید مفهوم سئو و اصول آن در نویسندگی را بدانید. SEO به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو مانند گوگل می‌باشد.

چرا باید محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content تولید کنیم؟

محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید.