آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-جان مولر


سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم. در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید.

  • زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند.
  • ما در وب سایت رادزاد سعی کرده ایم که اغلب محتوای بلندی را مانند همین مطلب به کاربران ارائه دهیم، چرا که این موضع درباره مقالات سئو کاملا منطقیست.
  • اگر نگران آن هستید که پست‌های فعلی وبلاگ شما برچسب‌های مشابه زیادی دارند پس باید تلاش کنید که آن‌ها را حذف کنید.
  • معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم.
  • موتورهای جستجو همواره درک بهتری از متن ها نسبت به سایر انواع محتوا دارند.

یکی از سایت‌هایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت می‌کند، canseo.ir است. قبل از این که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده کنید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام داده‌اید. اگر در تحقیق کلمات کلیدی مبتدی هستید، اصلا جای نگرانی نیست چرا که تیم سئو فارس محتوا، به شما در نوشتن محتوای مناسب برای سئو کمک خواهد کرد.

کلمات کلیدی فارسی برای سئو سایت

ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند.

۴. بهینه‌سازی توضیحات متا

اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است. شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد.

بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید. به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود.