آموزش نوشتن محتوا سئو شده ابزارهای کاربردی تولید محتوا پزشکی-جان مولر


به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه. اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد.

پست وبلاگ و بلاگ‌نویسی برای افراد و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد.

  • نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست.
  • قدرت به‌کارگیری کلمات کلیدی هم‌خانواده و مترادف در طول متن را نیز نباید نادیده گرفت.
  • آیا می خواهید کاربران زمان بیشتری را در سایت سپری کنند؟ مطالب مرتبط با هر محتوا را در انتهای هر پست قرار دهید.
  • دیگه سر درمیاری رقیبت داره چیکار می‌کنه، چه محتوایی به دردت می‌خوره و فروشت رو بیشتر می‌کنه… خلاصه بگم؛ دیگه پولت رو برای تولید محتوا دور نمی‌ریزی و درست و به جا هزینه می‌کنی.

مسلما رقبا پیش از شما در این مسیر تحقیقات بسیاری انجام داده‌اند و بررسی کار و علت موفقیت آن‌ها، ایده‌های بسیاری خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد. در این شرایط باید مطالب صفحه اول گوگل، به خصوص چند لینک اول را از لحاظ تعداد کلمات، پوشش محتوا، موضوع و بسیاری حوزه‌های دیگر کنکاش کنید. محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند. بیش از 40 هزار کلمه در هر ثانیه در گوگل سرچ می‎شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای بستر اینترنت در کسب درآمد از این طریق است. با تهیه لیستی از کلمات کلیدی کسب و کار خود می‎توانید محتوای بهینه تولید کرده و اگر این محتوا بهینه و کاربر پسند باشد سایت شما در نتایج اولیه گوگل، نشان داده می‎شود.

چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

حتما یک پاراگراف هم به عنوان توضیحات ویدیو زیر تگ عنوان برای ویدیو خود قرار دهید. در تگ آلت تصاویر حتما از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید. در آخر برای جذاب تر شدن محتواتون بهتر است از یک سری المان های زیبایی که مربوط به قالب سایت تان می شود استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید.

وبلاگ نردبان

در آموزش سئو محتوا، سعی کردم یک آشنایی اولیه به شما بدهم و سپس بخش‌های مختلف این موضوع را برای شما معرفی کنم. آیا از مفاهیم مطرح شده در درس سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده رضایت داشتید؟ لطفا به این مطلب رای بدهید. الگوریتم‌های گوگل هم که روز به روز هوشمندتر می‌شن و می‌شه گفت تجربه کاربری که مخاطب بعد از وارد شدن به سایت ما پیدا می‌کنه، نقش مهمی برای تعیین جایگاه ما توی صفحه نتایج گوگل داره.

این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که می‌نویسید شاید لازم شود لینک‌های داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است. توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند.