آیا باید از پیوندهای خروجی استفاده کنید؟



یک ضرب المثل گرافیکی "آیا باید از لینک های ،وجی استفاده کنید؟"

هر چند وقت یکبار پیوندهایی را در محتوای خود قرار می دهید؟ آیا می دانستید انواع مختلفی از پیوندها برای اه، مختلف وجود دارد؟

لینک های ورودی لینک هایی هستند که از یک سایت دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند. لینک های ،وجی آنهایی هستند که در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنند. بنابراین، چرا می خواهید از آنها استفاده کنید؟

لینک های ،وجی چیست؟

لینک های ،وجی لینک هایی هستند که شما در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنید. آنها همچنین “پیوندهای خارجی” نامیده می شوند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر به خوانندگان شما در مورد موضوع مورد بحث یا ذکر منابعی که در تحقیق خود استفاده کرده اید استفاده می شوند.

مزیت اصلی پیوندهای ،وجی ایجاد اعتبار صفحه و اعتماد به خوانندگان شما است. به ،وان مثال، اگر شما آماری را ارائه کنید، خواننده طبیعتاً کنجکاو خواهد شد که آیا این آمار درست است یا بر چه اساس است. قرار دادن یک پیوند ،وجی به یک منبع معتبر فوراً این نگر، را برطرف می کند و توسط پرو،ی، قطعه شما را قابل اعتمادتر می کند. بنابراین، اگر از لینک های ،وجی استفاده نمی کنید، فرصت مهمی را برای بهبود سئوی خود از دست می دهید.

در حالی که لینک های ،وجی با قرار دادن هوشمندانه جایگاه خود را در محتوای شما برای مزایای سئو دارند، مواردی وجود دارد که باید در ناوبری سایت شما نیز باشند. به ،وان مثال، اگر وبلاگ شما در یک URL متفاوت از سمت اصلی شما قرار دارد، می تو،د پیوندهای ،وجی را به فهرست وبلاگ به ،وان بخشی از پیمایش خود قرار دهید. موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که به آنها نیاز است، برای مثال، اگر فرستادن خواننده به پلتفرم دیگری بخشی از قیف تبدیل شما باشد. یک مثال خوب در اینجا رزرو جلسه از طریق یک پلتفرم شخص ثالث مانند Calendly است. نکته کلیدی در اینجا این است که مطمئن شوید که این مورد را در ناوگان متمایز کرده اید، بنابراین کاربر شگفت زده نمی شود.

یک حلقه زنجیره ای در حال بلند شدن است.

لینک های ،وجی در مقابل لینک های ورودی

لینک های ورودی، که به ،وان بک لینک نیز شناخته می شوند، آنهایی هستند که به وب سایت شما از یک سایت دیگر، ترجیحا یک سایت معتبر اشاره می کنند. لینک‌های ،وجی آنهایی هستند که در وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید و به وب‌سایت‌های دیگر اشاره می‌کنند، معمولاً به‌،وان منابع یا برای بررسی عمیق‌تر موضوعی که ممکن است آن را پوشش ندهید.

پیوندهای ورودی عموماً با ارزش تر از لینک های ،وجی در نظر گرفته می شوند زیرا نشان می دهند که سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند می دهند، به این م،ی که آنها فکر می کنند وب سایت شما مهم و قابل اعتماد است. با این حال، لینک های ،وجی اگر با کیفیت و مرتبط باشند همچنان می توانند ارزشمند باشند.

استراتژی ساخت لینک شما باید شامل بهینه سازی لینک های ،وجی و موارد استفاده ورودی باشد.

آیا لینک های ،وجی می توانند به سئو کمک کنند؟

خلاصه بله! لینک های ،وجی می توانند به چندین روش به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کنند.

اول، همانطور که قبلا ذکر کردیم، آنها به گوگل نشان می دهند که وب سایت شما مرتبط و قابل اعتماد است. اگر به وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط پیوند می‌دهید، به Google نشان می‌دهد که می‌د،د درباره چه چیزی صحبت می‌کنید.

دوم، بهینه سازی لینک های ،وجی به بهبود نرخ کلیک کمک می کند. اگر به یک وب‌سایت مرتبط لینک می‌دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد روی پیوند کلیک کرده و از سایت بازدید کنند. این به ،ه خود می تواند به بهبود سئوی شما کمک کند زیرا گوگل مدت زم، را که مردم در وب سایت شما سپری می کنند و تعداد افرادی که روی لینک های شما کلیک می کنند را ردیابی می کند.

سوم، پیوندهای ،وجی می توانند به ایجاد روابط با وب سایت های دیگر کمک کنند. اگر مرتباً به وب‌سایت دیگری پیوند می‌دهید، ممکن است دوباره به شما پیوند بزنند که می‌تواند به بهبود سئوی شما کمک کند.

در نهایت، لینک های ،وجی به افزایش ترافیک وب کمک می کنند. اگر مردم روی پیوندهای شما کلیک می کنند و از وب سایت های دیگر بازدید می کنند، می تواند به افزایش تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند کمک کند.

چه زم، لینک های ،وجی مفید هستند؟

لینک های ،وجی زم، بسیار مفید هستند که با کیفیت و مرتبط باشند. یک لینک ،وجی با کیفیت بالا، پیوندی به یک وب سایت است که قابل اعتماد است و شهرت خوبی دارد. یک پیوند ،وجی مرتبط پیوندی به یک وب سایت است که به موضوعی که شما در حال بحث آن هستید مرتبط است.

مهم است که فقط به وب سایت هایی که به آنها اعتماد دارید پیوند دهید، زیرا پیوند دادن به یک وب سایت بی کیفیت یا نامربوط می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. هنگامی که شک دارید، همیشه بهتر است که احتیاط کنید و یک پیوند ،وجی را وارد نکنید تا اینکه پیوندی را وارد کنید که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

دانستن چگونگی تشخیص خوب یا بد بودن یک لینک، کلید یک استراتژی ساخت لینک موفق است. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک لینک ممکن است کیفیت پایینی داشته باشد:

  • دامنه کم اعتبار
  • لینک ناامن
  • بدون لینک دنبال ،
  • لینک های بی ربط یا مضر
  • پیوند هر،مه

نحوه استفاده از پیوندهای ،وجی

اکنون که مزایای لینک های ،وجی و زم، که مفید هستند را می د،د، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آنها بیندازیم.

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از پیوندهای ،وجی، پیوند دادن به منابعی است که در تحقیقات خود از آنها استفاده کرده‌اید. این به خوانندگان شما نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و فقط در حال ساختن چیزها نیستید. همچنین به ایجاد اعتماد بین شما و خوانندگانتان کمک می کند.

در زیر مثالی از نحوه استفاده از یک پیوند ،وجی برای پشتیبان گیری از آماری که برای اثبات نظرم استفاده کردم، آورده شده است.

نمونه ای از لینک ،وجی از طریق وبلاگ نیل پاتل.

هنگامی که به منابع پیوند می دهید، مهم است که از وب سایت های با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع شما استفاده کنید. برای مثال، اگر در مورد مبلمان می نویسید، ممکن است به HGTV یا Ikea لینک دهید. اگر در مورد ورزش می نویسید، ممکن است به ESPN یا Fox Sports پیوند دهید. هر یک از این وب سایت ها کیفیت بک لینک را ارائه می دهند که می تواند حضور کلی وب شما در SERP ها را تا حد زیادی بهبود بخشد.

علاوه بر پیوند دادن به منابع، می تو،د از پیوندهای ،وجی نیز برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع به خوانندگان خود استفاده کنید. به ،وان مثال، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد بازاریابی محتوا هستید، ممکن است به یک پست وبلاگ در مورد سئو لینک دهید. این به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع در اختیار خوانندگان خود قرار دهید و نشان می دهد که در زمینه خود متخصص هستید.

در نهایت، می‌تو،د از پیوندهای ،وجی برای تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کرده‌اید استفاده کنید. به ،وان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید، ممکن است به یک مطالعه موردی در مورد اینکه چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی ترافیک وب سایت خود را افزایش داده اید پیوند دهید. این به شما کمک می کند محتوای دیگر خود را تبلیغ کنید و به خوانندگان خود اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود تلاش های بازاریابی خود می دهد.

بهترین روش ها برای پیوندهای ،وجی

اکنون که مزایای پیوندهای ،وجی و زم، که مفید هستند را می‌د،د، بیایید نگاهی به بهترین روش‌ها برای استفاده از آنها بیندازیم.

  • از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید: متن لنگر متنی است که وقتی شخصی روی یک پیوند قرار می‌گیرد ظاهر می‌شود. هنگام افزودن لینک های ،وجی به وب سایت خود، حتما از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید. این به بهبود سئوی شما کمک می کند و به گوگل می گویید که پیوند در مورد چیست.
  • پیوندهای ،وجی را به مقدار کم اضافه کنید: همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تعداد زیاد لینک های ،وجی می تواند وب سایت شما را اسپم نشان دهد. هنگام افزودن لینک های ،وجی به وب سایت خود، مطمئن شوید که آنها را فقط در صورت من، اضافه کنید در حالی که احساس می کنید باید تا حد امکان تعداد بیشتری را وارد کنید.
  • کیفیت را به کمیت انتخاب کنید: بهتر است چند لینک ،وجی با کیفیت بالا داشته باشید تا تعداد زیادی لینک ،وجی با کیفیت پایین.
  • از پیوندهای ،وجی در ناوبری سایت و در سراسر محتوای خود استفاده کنید. هنگامی که در حال نوشتن یک مقاله یا پست وبلاگ هستید، حتماً پیوندهای ،وجی به وب سایت های مربوطه را اضافه کنید. این به بهبود سئو و ارائه ارزش به خوانندگان کمک می کند. اگر وبلاگی با URL جداگانه دارید، می تو،د پیوندهای ،وجی را به فهرست وبلاگ خود در مسیریابی خود اضافه کنید.
  • یک راهنمای پیوند داخلی را دنبال کنید: مطمئن شوید که کلمات صحیح را که به ،وان متن لنگر نیز شناخته می‌شود، پیوند می‌دهید تا اطمینان حاصل کنید که پیوندها ارزشی را ارائه می‌دهند و در انتهای صفحه برای Google منطقی هستند.

سوالات متداول

لینک های ،وجی چیست؟

لینک های ،وجی لینک هایی هستند که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع به خوانندگان یا تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کرده اید استفاده می شوند.

آیا باید از لینک های ،وجی استفاده کنم؟

آره! لینک های ،وجی یک راه عالی برای بهبود SEO شما و ارائه ارزش به خوانندگان شما هستند. فقط مطمئن شوید که از آنها در هر ،مت از محتوا به اندازه کافی استفاده کنید و کیفیت را به کمیت انتخاب کنید.

چگونه لینک های ،وجی می توانند به استراتژی کلی من کمک کنند؟

لینک های ،وجی بخش کلیدی هر استراتژی محتوایی هستند. آنها به بهبود سئوی شما کمک می کنند، محتوای دیگری را که ایجاد کرده اید تبلیغ می کنند و ارزشی برای خوانندگان شما فراهم می کنند.

چگونه می توانم استراتژی لینک های ،وجی خود را بهینه کنم؟

چند کار وجود دارد که می تو،د برای بهینه سازی استراتژی لینک ،وجی خود انجام دهید. ابتدا حتما از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید. این به بهبود سئوی شما کمک می کند و به گوگل می گویید که پیوند در مورد چیست. دوم، پیوندهای ،وجی را به مقدار کم اضافه کنید. تعداد زیاد لینک های ،وجی می تواند وب سایت شما را اسپم به نظر برساند. در نهایت کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. بهتر است چند لینک ،وجی با کیفیت بالا داشته باشید تا تعداد زیادی لینک ،وجی با کیفیت پایین.

نتیجه

لینک های ،وجی بخش مهمی از هر استراتژی محتوایی هستند. آنها ابزاری هستند که محتوای شما را واضح، پشتیب، و مرتبط نگه می دارند. اگر می خواهید استراتژی ساخت لینک خود را ارتقا دهید و شروع به ایجاد اعتبار برند خود کنید، این نکات را بررسی کنید.

من می دانم که بازاریابان مشغول هستند و ممکن است به نظر برسد که هرگز زمان کافی وجود ندارد، اما این منابع می توانند کمک کنند. اگر از لینک های ،وجی استفاده نمی کنید، فرصت ارزشمندی را برای بهبود سئوی خود و ارائه ارزش به خوانندگان خود از دست می دهید.

آیا روی آن کلیک می کنید لینک های ،وجی وقتی یک مقاله می خو،د؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید


منبع: https://neilpatel.com/blog/outbound-links/