آینده وبلاگ نویسی در دنیایی با وسواس ویدئویی • Yoast



با ظهور TikTok، حلقه‌های اینستاگرام و شورت‌های یوتیوب، به نظر می‌رسد مردم چیزی جز ویدیو نمی‌خواهند. مخصوصا ویدیوهای کوتاه پس این کار وبلاگ نویسی را به کجا می کشد؟ آیا هنوز هم مرتبط است، یا ویدیو جهان را فرا گرفته است؟

آیا وبلاگ ها همچنان وجود خواهند داشت؟

پیش بینی آینده غیرممکن است، اما به جرات می توان گفت که وبلاگ نویسی به جایی نمی رسد. احتمالاً شنیده اید که سال هاست که وبلاگ ها مرده اند. زم، که یوتیوب برای اولین بار تبدیل به یک چیز شد، ظاهراً وبلاگ نویسی انجام شد. اما اینطور نیست. هنوز اینجاست و احتمالا برای مدتی خواهد بود.

اما وبلاگ ها دارند تغییر کرد. ده سال پیش، وبلاگ ها مانند مجلات بودند. بدیهی است که آنها دیگر نیستند. اگر یک وبلاگ تجاری بخو،د، متوجه نمی شوید که مدیرعامل شب گذشته چه چیزی برای شام خورده است. امروزه وبلاگ ها بیشتر شبیه خبرنامه های دیجیتال هستند. آنها صیقلی، متمرکز، و به ،وان قطعاتی از محتوا در استراتژی بازاریابی دیده می شوند. و این دقیقاً همان چیزی است که این بار اتفاق خواهد افتاد. وبلاگ ها تغییر خواهند کرد. از نو.

وبلاگ نویسی چگونه تغییر خواهد کرد؟

پاسخ کوتاه: به طرق مختلف. هوش مصنوعی مولد محبوب تر خواهد شد، به این م،ی که داستان سرایی اهمیت بیشتری پیدا می کند. وبلاگ ها به ابزاری برای برند شخصی افراد تبدیل می شوند، بنابراین ساختن نام برای خود دشوارتر خواهد بود. و در نهایت، وبلاگ ها احتمالاً به مشاغل انتشارات دیجیتال تبدیل خواهند شد.

بیایید با جزئیات بیشتر به این موارد بپردازیم.

هوش مصنوعی مولد: چرا خودتان آن را بنویسید؟

همه در مورد آن صحبت می کنند. یا همه از ChatGPT خواسته اند در مورد آن صحبت کند. تشخیص اینکه آیا هوش مصنوعی محتوا نوشته است یا یک انسان، روز به روز سخت تر می شود. البته هنوز نکاتی وجود دارد، اما دلیلش این است که این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است. چه ،ی می داند که چقدر سریع تکامل خواهد یافت؟

مطمئنا، گوگل می خواهد محتوای هوش مصنوعی را سرکوب کند. اما الگوریتمی که می خواهند بسازند این است همچنین هنوز در مراحل اولیه است، به این م،ی که مدتی طول می کشد تا گوگل بتواند محتوای ساخت بشر را در اولویت قرار دهد. اما چه ،ی می‌تواند بگوید که پستی که توسط هوش مصنوعی نوشته شده و توسط افراد اصلاح شده است، ساخته‌ی انسان نیست؟ این یک منطقه خا،تری است. اما یک چیز مسلم است: راه اندازی وبلاگ برای مردم آسان تر می شود.

هوش مصنوعی نمی تواند تجربه انسان را جعل کند

در پاسخ به محتوای تولید شده بیشتر، داستان سرایی اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما صبر کن، شما ممکن است فکر کنید. مردم تمایلی به خواندن داستان ندارند. آنها می خواهند فیلم تماشا کنند. بله، اما بخشی از این که چرا مردم محتوای ویدیویی را ترجیح می دهند به این دلیل است که واقعی تر و معتبرتر به نظر می رسد. و این دقیقاً همان چیزی است که باید در وبلاگ خود روی آن تمرکز کنید.

با به اشتراک گذاشتن داستان‌ها، تجربیات و بینش‌های شخصی، می‌تو،د حس اصالتی را که خوانندگان می‌خواهند ایجاد کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که اعتماد و در نهایت یک رابطه با خوانندگان خود ایجاد کنید. نتیجه؟ یک مخاطب وفادار و یک وبلاگ موفق.

پاداش: شما به گوگل درخواست تجدید نظر خواهید کرد

به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی فقط برای خوانندگان شما عالی نیست. گوگل هم آن را دوست دارد. به همین دلیل آنها یک E اضافی را به سیستم EAT قبلی خود اضافه ،د. آنها به م،ای تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد هستند.

این ارزیاب‌ها تعیین می‌کنند که آیا محتوای مفید و مرتبطی ارائه می‌دهید یا خیر. اگر پاسخ مثبت است، تبریک می گویم. ممکن است رتبه شما افزایش یابد، بنابراین افراد می توانند راحت تر شما را در نتایج جستجو پیدا کنند. و از آنجایی که ما ثابت کرده‌ایم که مردم می‌خواهند ویدیوها را تماشا کنند، چرا تعدادی به پست‌های خود اضافه نکنید؟ اگر آنها سایت شما را مرتبط تر و مفیدتر کنند، این یک برد-برد است.

ساختن نام برای خود سخت تر خواهد بود

ایجاد یک وبلاگ آسان است، اما محبوبیت آن روز به روز سخت تر می شود. فقط به اعداد نگاهی بیاندازید. به گزارش وب تریبونال“بیش از 600 میلیون وبلاگ از 1.9 میلیارد وب سایت در جهان وجود دارد. نویسندگان آنها روزانه بیش از 6 میلیون پست وبلاگ یا سالانه بیش از 2.5 میلیارد پست دارند. این بدان م،ی است که حدود یک سوم از تمام وب سایت های فعلی وبلاگ هستند، که بسیار بزرگ است!

سال‌ها پیش، می‌توانستید مجموعه‌ای از 10 تا 15 پست وبلاگ من، بنویسید و برای کلمات کلیدی هدف آنها در بسیاری از جایگاه‌ها رتبه‌بندی کنید. اکنون، باید جایگاه خاص خود را پیدا کنید، سپس موارد بیشتری را منتشر کنید و محتوای بهتر و شما نمی تو،د تصاویر را فراموش کنید (ع،، تصاویر، اینفوگرافیک، فیلم های). به همین دلیل است که وقتی فقط شما هستید، تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس موفق به طور فزاینده ای سخت تر می شود.

وبلاگ ها به ،وان مشاغل دیجیتال

ا،ر وبلاگ های موفق (که درآمد من،ی ایجاد می کنند) در واقع توسط تیم کوچکی از افراد اداره می شوند. حتی اگر فقط یک نفر محتوا را می نویسد، احتمالا به طور مستقیم و غیرمستقیم با میزبان های وب، پلت فرم های بازاریابی ایمیلی، عکاسان، شرکت های مدیریت تبلیغات، مدیران رسانه های اجتماعی، طراحان گرافیک و غیره کار می کند. زیرا انجام تمام کارها توسط خودتان و تولید محتوای بسیار با کیفیت و عالی تقریبا غیرممکن است.

علاوه بر این، شما باید به جایی بروید که مردم برای بازاریابی وبلاگ شما هستند. و مردم بیشتر در حال تماشای ویدیو هستند. به همین دلیل است که ا،ر وبلاگ ها دارای کانال های یوتیوب هستند، حلقه ها را در اینستاگرام ارسال می کنند، پاد،ت راه اندازی می کنند یا حتی دوره های آنلاین تولید می کنند. حتی اگر علاقه شما به نوشتن باشد، نمی تو،د از محتوای ویدیویی فرار کنید.

آیا ظهور ویدیو چیز بدی است؟

لازم نیست. حتی اگر از من بپرسید منطقی است. اگر اهل مطالعه هستید، نحوه انتخاب مطلب بعدی خود را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، شما به جلد نگاه می کنید (تصویری)، می خو،د تار (محتوای کوتاه و فریبنده ای که قصد دارد شما را جذب کند)، و ممکن است از کتابفروش بپرسید که آیا آن خوب است (محتوای معتبر). یا شاید به دنبال کارت های کوچکی باشید که روی آن نوشته شده است: “ال، این کتاب را توصیه می کند!” از نو، اعتبار. آیا واقعاً با تماشای یک حلقه کوتاه از یک وبلاگ نویس قبل از خواندن وبلاگ آنها تفاوت زیادی دارد؟ به من بگو.

سیندی پل

سیندی مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از نوشتن محتوایی لذت می برد که به مردم کمک می کند محتوای بهتری برای سایت و کاربران خود ایجاد کنند.

آواتار سیندی پل


منبع: https://yoast.com/the-future-of-blogging-in-a-video-obsessed-world/