نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.
در این ،مت جمعه تخته سفید با Azeem از استراتژی محتوای اولیه به یک استراتژی محتوای پیشرفته تر بروید. با ایجاد محتوای من، برای مخاطبان خود در زمان من،، استراتژی محتوای خود را متنوع کنید.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!
رونویسی ویدیو
سلام به همه. اسم من عزيم است. من میزبان پاد،ت “Azeem Di،al Asks” هستم، و اینجا هستم تا به شما یک تور بسیار مختصر سوت را نشان دهم که چگونه می تو،د استراتژی محتوای خود را در این جمعه تخته سفید متنوع کنید.
3 مثال از جایی که بازاریابان در اندازه گیری اشتباه می کنند

بنابراین میخواهم شروع کنم و به،وان یک مرد طاس بی،های بسیار جسورانه بزنم و بگویم که فکر میکنم ما، به،وان بازاریاب، اندازهگیری را اشتباه میکنیم، و در اینجا سه مثال برای شما میآورم.
بنابراین، اگر به ،وان مثال، آگاهی از برند را اندازه گیری می کنید، تعدادی چیز وجود دارد که می تو،د آن ها را اندازه گیری کنید، مانند دانلودها، ترافیک، ارجاع ها، اشاره ها. اگر به تعامل به،وان یک KPI کلیدی نگاه کنید، به مواردی مانند پیوندها، لایکها، نظرات، اشتراکگذاریها، ریتوییتها، و اینجور چیزها نگاه خواهید کرد. برای نسل اصلی، شما معمولاً به MQL، SQL، اشتراکها و تماسها نگاه میکنید. بنابراین، این سه مثال بسیار سریع است که به نظر من چگونه اندازه گیری را اشتباه می گیریم.
یک استراتژی محتوای پیشرفته ایجاد کنید

وقتی ،ت به مخاطبان ما می رسد، فکر می کنم می د،م آنها چه می خواهند، اما نمی د،م آنها چگونه می خواهند، و من واقعاً فکر می کنم که اینترنت در حال حاضر در موقعیتی قرار دارد که موفقیت و امید با محتوای صرفاً نوشتاری چنین نیست. دیگر کار کن من واقعا فکر می کنم اینترنت حرکت کرده است. بنابراین من قصد دارم به شما یک راه بسیار مختصر نشان دهم که چگونه می تو،د استراتژی محتوای خود را از ابتدایی به حتی بهتر به پیشرفته تبدیل کنید، و این با این شروع می شود.
من فکر میکنم بسیاری از بازاریابان در بخش اصلی هستند، و این جایی است که شما یک موضوع خاص دارید، موضوع X همانطور که در آنجا فهرست کردهام، و این چارچوب شما برای بقیه محتوای شماست. بنابراین، برای مثال، اگر در مورد درختان صحبت میکردید، ممکن است درختها را به ،وان موضوع خود داشته باشید، و این چارچوبی برای منشعب شدن و ایجاد موضوعات بیشتر در اطراف درختان برای ادامه کار است.
خوبه. اینجاست که فکر می کنم بسیاری از بازاریابان هستند. نسخه بهتر این است که به UA، تجزیه و تحلیل جه، یا قیف های چند کاناله نگاه کنید، درک کنید که چه چیزی خوب عمل می کند، و بر اساس جایی که مخاطبان شما در سفر ،ید هستند، محتوای بیشتری از آن ایجاد کنید. سپس نسخه پیشرفته به دنبال GA4، ت،یم پنج بازار برتر شما همانطور که در آنجا قرار دادهام، درک نحوه عملکرد آنها با یک مدل اسناد مبتنی بر داده، و ایجاد محتوای من، برای مخاطبان در زمان من،، مقدس است. جام از آنچه ما در اینجا در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم.
نحوه استفاده از این اطلاعات

من به شما چهار مثال می زنم که چگونه می تو،د واقعاً از این اطلاعات استفاده کنید و آنها را از بین ببرید و به م،ای واقعی کلمه از فردا می تو،د استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید. بنابراین مثال 1 این است که فرض کنید ردیابی اسکرول و اندازهگیریهای مشاهده YouTube را در GA4 خود تنظیم کردهاید. این دو را در کنار هم قرار دهید.
میتو،د درک کنید که مثلاً مخاطبان شما در فرانسه چگونه با محتوای شما درگیر میشوند به این م،ا که چقدر در صفحه به پایین میروند و چه مقدار از ویدیوهای شما را در صفحه شما تماشا میکنند. مثال 1 مخاطب خاصی است که زیاد اسکرول نمی کند، اما بسیار با ویدیو درگیر می شود. در این صورت، من خیلی زود در صفحه ویدیوهای طول، را معرفی می کنم.
شما می د،د که مخاطبان شما چه می خواهند. آنها را مجبور نکنید برای آن کار کنند. آنها را مجبور نکنید صفحه را پایین بیاورند، زیرا می د،د آنها چه می خواهند. تا حد امکان آن را برای مخاطبان خود ساده کنید. مثال 2 برع، خواهد بود، جایی که مید،د مخاطبان شما تا حد زیادی پیمایش خواهند کرد، اما مید،د که آنها ویدیوهایی را که در صفحه قرار میدهید تماشا نمیکنند. در این صورت، می تو،د محتوای بسیار دقیق ایجاد کنید و سپس از بازاریابی مجدد برای بازگرداندن آنها به وب سایت خود استفاده کنید.
مثال سوم این است که شما یک اسکرول متوسط و یک زمان متوسط ویدیو دارید، اما ASD بالایی دارید، که من آن را به ،وان میانگین مدت زمان تسویه قرار داده ام. اینها افرادی هستند که من آنها را قیچی صفحه می نامم. آنها به احتمال زیاد در مرحله تحقیقاتی سفر خود، سفر ،ید خود خواهند بود. بنابراین اینجاست که میخواهید روی برندتان تمرکز کنید و چرا در مقابل بقیه رقبایتان متمایز میشوید.
مثال چهارم افرادی هستند که اسکرول نمی کنند و اصلاً ویدیوهای شما را تماشا نمی کنند. من فکر میکنم در آن شرایط شما به وضوح قطع ارتباط کردهاید، اما هنوز فرصتی برای شما وجود دارد که ویدیوهای کوتاه را در اوایل سفر ،ید معرفی کنید. از این اطلاعات استفاده کنید، دریابید که در کدام یک از چهار مورد مینشینید، و از آن برای ایجاد استراتژی محتوای خود به شیوهای متنوعتر با گنجاندن صدا، گزیدهها، تیزهای ویدیویی با فرمتهای مختلف استفاده کنید، و من تضمین میکنم که شما در این زمینه خواهید بود. برنده شوید و با پیشروی استراتژی های محتوای خود موفقیت بیشتری ،ب کنید.
امیدوارم که در این ویدیوی بسیار کوتاه چیزی را برداشته باشید. می تو،د من را در رسانه های اجتماعی @AzeemDi،al پیدا کنید. اگر سئوی من خوب است، باید بتو،د “چگونه می توانم با Azeem تماس بگیرم” را تایپ کنید و با وب سایت من روبرو خواهید شد. از بودن در اینجا بسیار لذت بردم. از اینکه من را دارید متش، و به زودی شما را می بینم.
رونویسی ویدیو توسط S،chpad.com
Azeem در MozCon 2023 این آگوست در سیاتل سخنر، خواهد کرد! برای جلسات الهام بخش با ،یب باورن،ی سخنرانان ما به ما بپیوندید.
امیدواریم شما هم مثل ما برای 7 و 8 آگوست هیجان زده باشید تا عجله کنید و به اینجا برسید. و دوباره، اگر هنوز بلیط خود را نگرفتهاید و برای ساختن پرونده به کمک نیاز دارید، یک الگوی مفید برای متقاعد ، رئیستان داریم!
برای MozCon ثبت نام کنید

منبع: https://moz.com/blog/whiteboard-friday-diversify-content-strategy