استراتژی های لینک سازی 2023: از مبتدی تا متخصص



لینک سازی برای سئو چیست؟

Google اکنون می تواند ببیند و تأیید کند که آیا محتوا به اندازه کافی برای اجرا خوب است یا برای یک کلمه کلیدی خاص. بنابراین اساساً، اگر محتوا یا وب‌سایت شما لینک‌های طبیعی را از منابع معتبر، سایت‌های ارجاعی و خوب و غیره در جایگاه شما جذب کند، اعتبار برند شما را تحت فشار قرار می‌دهد. به ،ه خود، فقط ،ب رتبه های بالاتر نیست، بلکه ایجاد برند است، که در آن افراد به طور طبیعی از صفحه شما بازدید می کنند و فروش بیشتری را ترویج می کنند.

به بیان ساده، این بخش حیاتی از استراتژی های سئو یک ابزار چند منظوره برای افزایش طبیعی افزایش مخاطب و جلب توجه بیشتر موتورهای جستجو به محتوای شما است. اگر می‌خواهید گوگل سایت‌های شما را در رتبه‌بندی بالا در SERP قرار دهد، صفحات شما باید از نظر SEO بهینه شده باشند و پست‌های عالی را برای تعامل با کاربران نهایی به طور همزمان تبلیغ کنند.

لینک بیلدینگ بر اساس فاکتورهای متعددی استوار است که به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی را برای پیوندهای درونی و تبلیغ کننده های شخص ثالث من، برای هدف قرار دادن حوزه تجاری خاص تعریف کنید.

آیا علاقه مند به دریافت ضبط وبینار هستید؟

نکاتی برای اتخاذ استراتژی های لینک سازی جالب از Venchito Tampon.

جزئیات

دسترسی ۷ روزه رایگان دریافت کنید

انواع لینک سازی برای تقویت تلاش های سئوی شما

مطابق با دستورالعمل های گوگل، لینک های اسپم و کم مشخصات سایت های داخلی آن را جریمه می کند. مزیت حیاتی معرفی روابط سالم با لینک بیلدینگ افزایش آگاهی کاربران از صفحه شما و افزایش رتبه آن در SERP است. چندین نوع پیوند برای طرح های بازاریابی سئوی شما وجود دارد، اما مبتدیان می توانند با موارد اولیه شروع کنند.

لینک های داخلی

همانطور که از نام آن پیداست، شما پل های دیجیتالی را بین ،مت های مختلف خود ایجاد می کنید
سایت – پیوند ایجاد شده به ،مت دیگر سایت درون منو منتهی می شود. به این ترتیب، صفحات وب ضروری را علامت گذاری می کنید و به گوگل و سایر سیستم های موتور جستجو نشان می دهید که در مورد چه چیزی هستند. علاوه بر این، این یک فرصت عالی است که به بازدیدکنندگان اجازه دهید تا با دامنه شما بیشتر آشنا شوند.

لینک های خارجی

گزینه مقابل باعث ایجاد ارتباط با سایت های دیگر در سیستم می شود. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از ایجاد پیوند متقابل، تجزیه و تحلیل اعتبار پلتفرم دیگر بسیار مهم است. اگر به درستی انجام شود، راهی عالی برای ارائه ارجاعات م،ی‌دارتر به مخاطبان و افزایش قدرت کلی صفحه است – کشتن دو پرنده با یک سنگ.

فرآیند گام به گام برای لینک سازی

هنگام ایجاد بهترین سبک تبلیغ محتوا، برای درک مزایا و معایب خود به موارد بیشتری نیاز است. استراتژی درست همیشه ،یبی از عوامل مختلف است، اما هر ،ی بدون درک دقیق مخاطب هدف و برآورده ، نیازهای آنها، گریه می کند. نه تنها باید من، ترین کانال ارتباطی را انتخاب کنید، بلکه پیام قابل تحویل نیز باید از اظهارات مبهم و همچنین روش های ایجاد لینک کلاه خا،تری یا سیاه اجتناب کند.

با وجود صدها عامل در الگوریتم جستجوی گوگل، ایده های کمپین لینک سازی نقش بسیار مهمی دارند. در مقایسه با زمان قبل از Google-Penguin، زم، که امکان ،ید موقعیت خود در SERP ها به راحتی وجود داشت، الگوریتم اصلی مدرن دارای یک فیلتر اسپم قدرتمند است – باید از خطرات آگاه باشید و از استراتژی به طور موثر برای نتایج بلندمدت استفاده کنید. ارسال مهمان، نام‌گذاری بدون پیوند، پست‌های فهرستی مانند 5 و 10 مقاله برتر، و جستجوی ع، مع، فرصت‌های سودآوری برای تقویت سئوی شما و ایجاد پروفایل پیوندی امن برای سایت هستند.

برای ترویج بهترین ایده های لینک سازی در سال 2023، ابتدا باید استراتژی اصلی خود را تقویت کنید. برای دریافت نکات حرفه ای از Venchito Tampon به خواندن این مقاله ادامه دهید.

سطح سئوی خود را مشخص کنید

برای تعیین زمان من، برای پیاده سازی ایده های جدید لینک بیلدینگ، باید متوجه شوید که واقعاً محتوای صنعتی را در سایت تبلیغ می کنید. ساده ترین روش برای ارزیابی وضعیت فعلی سئو دامنه شما، استفاده از کنسول جستجوی گوگل است:

  • 1. پلتفرم را برای بررسی رتبه سئو خود باز کنید.
  • 2. دامنه هدفی را که می‌خواهید رتبه‌بندی آن را تأیید کنید، انتخاب کنید.
  • 3. از نوار نتایج جستجو دیدن کنید و تب Average position را فعال کنید.
  • 4. در بخش Queries، عبارات جستجویی وجود دارد که موقعیت شما را مشخص می کند.
  • 5. کلمات کلیدی را فیلتر کنید تا موقعیت های بالای صفحه خود را برای چندین مخاطب پیدا کنید.

GSC

برای انجام این کار با فرصت های Serpstat، گزارش Tree-view را امتحان کنید و وب سایت خود را بررسی کنید. فیلتر ، بر اساس موقعیت یا کلمات کلیدی بذر به سرعت به دریافت اطلاعات مورد نیاز بر اساس دسته کمک می کند.

نمای درختی

مشاهده برخی از پرس و جوها از 11 تا 13 موقعیت نیز یک ایده است. این اطلاعات به شما اطلاعاتی در مورد صفحاتی می دهد که می تو،د برای رسیدن به 10 صفحه برتر بهبود دهید.

فیلتر ،

اگر می خواهید موقعیت های وب سایت خود را با توجه به این کلمات کلیدی هدف در حالت بلادرنگ و در حین بهینه سازی ردیابی کنید، می تو،د از Rank Tracker استفاده کنید.

قابلیت های کامل Serpstat را با یک آزمایش رایگان تجربه کنید.

اکنون ثبت نام کنید و ببینید که چگونه می تواند به رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کند. هنگامی که دوره آزمایشی شما به پایان رسید، یادآوری برای شما ارسال خواهیم کرد تا بتو،د از فرصت استفاده از خدمات ما استفاده کنید یا پرداخت تکراری را خاموش کنید.

یک آزمایش 7 روزه را شروع کنید!

اینفلوئنسرهای محتوای خود را کشف کنید

کلید ایجاد ایده‌های لینک‌سازی خلاق فقط یافتن پلتفرم‌های شخص ثالث قابل اعتماد برای ارسال مهمان نیست. محتوای شما باید اطلاعات ارزشمندی باشد که دیدگاه‌های ،ب‌وکار شما را ارائه می‌دهد و مشتریان معمولی و بالقوه را در جایی که هستند ملاقات می‌کند. با پاسخ دادن به سوالات زیر، می تو،د یک روش ساخت لینک مدرن را شخصی سازی کنید:

  • چه ،ی بر دیگران تأثیر می گذارد – برای لذت بردن از مزایای افراد دارای اختیار برای تغییر افکار دیگران، نقش تأثیرگذار را برای کمپین/برند/،ب و کار خود مشخص کنید. از داده های جمعیتی خود نمونه برداری کنید تا بازار تخصصی خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه تأثیرگذار، می توانند به اه، شما برسند و مخاطبان قابل پیوند را راضی کنند.
  • اینفلوئنسرهای دیگر چه ،، هستند – ترفندهای روانشناختی برای تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی شما مفید خواهد بود. علاقه مندان با درک اینکه چه اصول عمده ای برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی وجود دارد، از جمله علاقه فردی، تعهد و ثبات، می توانند برای تغییر رویکرد خود در وابستگی به نیازهای در حال تغییر کاربران نهایی خود آماده باشند.
  • چه ،ی اینفلوئنسرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد – برای داشتن انعطاف‌پذیری بیشتر و تعمیق دانش بازار، سلسله مراتبی از اینفلوئنسرها را تحلیل کنید که در صنعت شما ارائه شده است.
  • ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد که تجزیه و تحلیل را ساده می کند و نتایج دقیق و دقیق را به موقع ارائه می دهد. جدای از پیوند دهنده های محتوا مانند SparkToro، پایگاه های داده ای مانند HypeAuditor، Upfluence و Aspire پایگاه های داده درجه یک هستند. با کمک توصیه‌های Serpstat و ابزارهای پیشرفته، در ایجاد نشریات هدف برای کمپین بازاریابی تأثیرگذار خود نیز موفق خواهید بود.

    گروه های تقویت شده با محتوای خود را شناسایی کنید

    حتی اگر به تجربه بیشتری نیاز دارید، تکنیک های ارتباط بیلدینگ به خوبی به شما کمک خواهد کرد. اگر اه، بازاریابی و سئوی خود را با چشم بسته برای نتایج بیشتر برآورده نکنید، کمک خواهد کرد – برای ایجاد ارتباط با شما برای سازندگان محتوای عالی رشد کنید. انجام همه وظایف به طور همزمان یک اشتباه خواهد بود. شما فاقد منابع لازم برای یک نماینده رقابتی در بازاریابی سئو و تولید محتوا خواهید بود.

    سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. لینک بیلدینگ ارگ،ک برای سئو در مورد شخصیت ها است، اما خیلی به این بستگی دارد که همکاری آنها چقدر قوی باشد. اگر فقط بر روی رقابت با رقبا تمرکز کنید، با ابزار و ابزار در اختیار مخاطبان بیشتری نخواهید رسید. وقتی با اشخاص ثالث قابل اعتماد تبلیغ می کنید، اعتبار و پایداری را به سئوی لینک سازی خود اضافه می کنید.

      جویندگان محتوای خود را بشناسید

      این اصطلاح خود توضیحی است. این در مورد تعیین مکان، جمعیت و علایق طرفداران احتمالی شماست. علاوه بر این، جستجوی عمیق‌تر در نحوه جستجوی محتوای شما بهتر است – از چه پلت‌فرم‌هایی استفاده می‌کنند، چه کلمات کلیدی را ترجیح می‌دهند و پس از کشف صفحات شما چه می‌کنند. به ،وان مثال، برای جلب توجه جویندگان کار، مجبور نیستید جای خالی ارائه دهید. پلتفرم شما ممکن است حاوی توصیه های خاص، مراجع رزومه و راهنمای مصاحبه برای افراد علاقه مند باشد. در کمپین خود، باید صفحات را بهینه کنید تا آنها را در ،ب و کار خود درگیر کنید.

      دریابید که لینک دهنده های محتوای شما چه ،، هستند

      کشف اینکه چه نوع محتوایی با تأثیرگذاران و مخاطبان در خط ،ب و کار شما طنین انداز می شود، ضروری است. تعیین اه، جستجوی کاربران قبل از ظاهر شدن در سایت شما اختیاری خواهد بود. شما باید این بازی را انجام دهید و استراتژی سئوی خود را برای تبلیغ خدمات خود به درستی تطبیق دهید. به ،وان مثال، اگر وب‌سایت شما نوعی بازاریابی وابسته است، ترجیح دادن YouTube برای ارتقای لینک بیلدینگ به جای آمازون یا ردیت، نتیجه‌ای نخواهد داشت.


    منبع: https://serpstat.com/blog/،w-to-generate-new-link-building-ideas